Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam Mazdo6, CD140, letnik 2008. Avto ima 50.000 km, sicer (skoraj) vse dela b.p., a se je pojavil problem, ki ga mehaniki niso uspeli razvozlati - pri menjavi prestav se iz motorja sli?i nek zvok, kot neko "?lobodranje", prihaja iz levega dela motorja nekje (tam, kjer je zra?ni filter), predvsem med prvo in drugo ter drugo in tretjo, kasneje tudi ampak manj, ko menja? dol tega ne opazi?. Vztrajnik pravijo, da ni, neki so gledali ?e zra?ni filter?? ampak do sedaj ni? konkretnega odkritega. Mo?i ne izgublja, turbina dela, samo neprijeten zvok ob prestavljanju (ko pritisne? na sklopko), ni ?krtanje v menjalniku, prestave lepo te?ejo, res pa bi si tudi ?elel morda kako bolj?e olje, da bi bil menjalnik bolj teko? in "mehak"... kak?en nasvet, podobna izku?nja?

 

hvala!!

Napisano

v bistvu vsakic, ko pritisnem sklopko, zaslisim kot neko ropotanje, kot bi se kaj razlahljalo, ne sumenje iz motorja... ce naprimer med prestavljem pritisnem sklopko in se vedno malo zadrzim nogo na plinu potem je bolje...potem ko sklopko spuatim in dodam plin je vse ok..

Napisano

v bistvu vsakic, ko pritisnem sklopko, zaslisim kot neko ropotanje, kot bi se kaj razlahljalo, ne sumenje iz motorja... ce naprimer med prestavljem pritisnem sklopko in se vedno malo zadrzim nogo na plinu potem je bolje...potem ko sklopko spuatim in dodam plin je vse ok..

 

samo ko je sklopka odvojena? Mislim da imam podobno te?avo, potisni le?aj je postal glasen. Baje da ni ni? narobe..
Napisano

ja, samo takrat, in bolj se sli?i pri prviin drugi prestavi, ko je avto najbolj obremenjen, v vi?jih prestavah bistveno manj...tudi meni pravijo, da ni ni? narobe, a vseeno bi rad to odpravil ;)

Napisano

ja, samo takrat, in bolj se sli?i pri prviin drugi prestavi, ko je avto najbolj obremenjen, v vi?jih prestavah bistveno manj...tudi meni pravijo, da ni ni? narobe, a vseeno bi rad to odpravil ;)

 

ko bo? imel ve? kilometrov in bo sklopka hin, takrat zamenja? itak ?e potisni le?aj in ne bo ve? zvoka :)
Napisano

...res pa bi si tudi ?elel morda kako bolj?e olje, da bi bil menjalnik bolj teko? in "mehak"... kak?en nasvet, podobna izku?nja?

 

hvala!!

 

Za bolj?e delovanje menjalnika ne rabi? spremembo proizvajalca menjalni?kega olja. Veliko bolj?o re?itev najde? TU.

 

Glede zvoka pri menjavi brzin pa je najverjetnej?i vzrok v ?e navedenem potisnem le?aju. ?al pa je najbolje, da vozi? dokler traja sklopka, ali pa sam le?aj. Ponavadi zdr?i dokler traja sklopka, ker ti se zaradi njega ne spla?a menjati sklopke, le odmisliti mora? tisto metalno ro?ljanje pri pretikanju.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja, verjetno bo najbolje tako, bom dal radio bolj naglas in poskusil odmisliti zvok, potem pa ko se sklopka menja, se pa? tudi to uredi.

 

Imam pa ?e eno vpra?anje: kdaj pa kdaj se sli?i tudi "zrak" iz intercoolerja turbine, ni ravno preve? mote?e, a baje, da je to normalno pri mazdah, da se intercooler sli?i. Ima kdo podobne izku?nje in morda kako idejo kako to odpraviti?

 

hvala za nasvete!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tud moja grgra, ko pospe?ujem, nekako sm se navadil, ne bi bil pa ni? jezen, ?e se bi zadevo mal uti?alo. Sam ker je ponavadi vedno odgovor enak - potisni le?aj - bomo pa? po?akal do takrat ko bo zadevo treba metat narazen, zdej mam tko al tko dela z injektorji dost... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

50 jurjev km, pa potisni le?aj? Men se to zdi zelo ?udno. Mogo?e vsaj pribli?no vem, kaj sli?i?, to kar ti ropota mislim. Vozil sem 2 mazdi (prej?nji model) pa je bilo povsod isto. Nek zvok ob prestavljanju..pomoje n? takega.

 

Lahko da je tam pri filtru kaj, kar pride v resonanco ali kaj podobnega. Skratka ni? kar bi te pomoje lahko skrbelo.

Napisano

Men je tako ropotalo ko se mi je zjebala leva polosovina. In vsaki? ko sem prestavu, prva, druga, tretja, tist kur?ev ropot... V ?etrti in peti je zvok zginu. Smo zamenjal polosovino, ropota ni ve? in naprej se peljem kot gospod...

 

Je blo pa to pri 180.000km, Mazda6, letnik 2003, 120 konjska dizelca. Sam lepo vozim, po?as ?ez grbine, polcaje, se izogibam luknam, itd... Nekaterim je to ?lo baje ?e pri 60.000km, ko bolj po gozdarsko vozjo...

 

Probaj tko... Sklopko prtisni do konca in daj v prvo prestavo. Potem pa sklopko malce hitreje spu??aj in pritiskaj nazaj, da bo avto vsaki? ko bo? spustu mi?ken cuknu (na meji speljevanja). ?e ti vsaki? zaropota, ko bo avto hotu speljat, pol je skor sigurno polosovina...

 

?e se ti pa pa? to zgodi ?e v momentu ko skolpko pritisne? notr, ne prestavi? v prestavo in ropota dokler ne doda? gasa ali spusti? sklopke, pol je pa tko kot so ?e zgor opisal...

Napisano

Ta problem sem imel na volvu... to ne dela ?ez cel hod sklopke, ampak samo v dolo?eni poziciji in to zaropota kot da bi nekaj bilo zrahljano... krivec je bil ?e ve?krat omenjeni potisni le?aj

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.