Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej katero motorno olje se najbolje obnese pri mazdi 6? Avto ima trenutno 230xxx kilometrov in bo potrebno v kratkem zamenjati olje. Kaj priporo?ate? Upam da ni bilo ?e 100 topicov odprtih na to temo,vsaj najdel nisem ni? uporabnega sramezljiv

Napisano

Torej katero motorno olje se najbolje obnese pri mazdi 6? Avto ima trenutno 230xxx kilometrov in bo potrebno v kratkem zamenjati olje. Kaj priporo?ate? Upam da ni bilo ?e 100 topicov odprtih na to temo,vsaj najdel nisem ni? uporabnega sramezljiv

 

predvidevamo brez DPF?, letnik?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se opravi?ujem za pomankljive podatke sramezljiv . Torej Mazda 6, 100 kW / 136 KM letnik 2004. Mislim da je ?e brez dpf filtra. Je pa avto enako opremo in motor kot ta na avto.netu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4435113&show=1

 

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

 

Napisano

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?
Napisano

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?

 

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

 

Napisano

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

Je slede?e olje primerno za ta motor?

 

Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-30

 

Specifikacije:

 

• ACEA A3/ B3

• API SM/CF

• MB-APPROVAL 229.3

• VW 502 00/ 505 00

 

Fuchs olje ?e nekaj ?asa uporabljam v svojem Volvu z D5 motorjem (0W-30 gradacija) in sem zelo zadovoljen. Poraba olja je cca pol litra na servisni interval 15000km. Verjetno bi se dobro obnesel tudi v Mazdi?

Napisano

Jst uporabljam Fuchs na mazdi z DPF-jem pa ni nobenga problema. Je pa malo druga?na oznaka od tvoje.

 

Le redno menjaj olje in filtre.

 

Lp

Napisano

Se pravi letniki 2004 ?e nimajo dpf filtra?

 

nope, samo FL modeli

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

SAE 5W30

SAE 5W40

SAE 5W50

SAE 10W30

SAE 10W40

SAE 15W30

SAE 15W40

 

Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?

 

Hvala.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

SAE 5W30

SAE 5W40

SAE 5W50

SAE 10W30

SAE 10W40

SAE 15W30

SAE 15W40

 

Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?

 

Hvala.

 

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

Napisano

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

 

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

Napisano

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

 

Je potem tole primerno olje?

 

http://www.mimovrste.com/artikel/473001512...ol-edge-5w30-5l

Napisano

@Roko - super razlaga, vedno sem se spra?eval kaj natan?no pomeni oznaka npr. 10W-40. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pa ja da je, saj konec koncev so vsa dana?nja olja tam- tam po kvaliteti, Mobil, Castrol, Motul...itd, pazit je treba na viskoznost, da ustreza kar priporo?a Mazda, pa probat je treba.. jaz imam trenutno notri Mobil1 SAE 0W40, pa bom menjal pri menjavi na Castrol 5W30;saj ne da je slabo, ampak predobro za moj traktor in zato ga malo papca... ;)
Napisano

Ne ni za DPF ker nima oznake C1. C2 je za PSA avtomobile.

Lp

 

Zakaj pa na kocu pi?e:Izpolnjuje zahteve preskusa motorja: API SL / SM / CF, JASO-DL1-08?

Ker v navodilih mi pi?e acea c1 ali jaso-dl1.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.