Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O?e ima Mazdo Premacy 1,8 2002.Naekrat se mu je za?elo dogajati, da avto ob?asno ne v?ge.Ko je vo?en na kratko razadaljo(zaenkrat na dolge razdalje v?iga).Problem ni v akumulatorju, saj ga je cca 20 x posku?al v?gati z dodatnim akumulatorjem in zaganja dobro.

V prvih dveh primerih sem pri?el po 2-3 urah in avto je takoj v?gal.Torej malo po?aka? in malo se trudi?, pa v?ge (zaenkrat).

Sumim na:

1. rele za ?rpalko goriva (nimam pojma kje je-smo iskali vendar zaman)

2.?rpalko samo

3.ne pride kontakt na v?igalno tuljava ( zopet mora nekje biti rele)

4.klju?avnico

 

Na testerju ne poka?e napake in ni napake v arhivi.

Nimam service manual in si zaenkrat ne morem pomagati.Tudi na servisu pravijo, da zaenkrat dokler dela ne morejo storiti ni?.

Prosim za informacije in-ali service manual za premacy 1,8.

Hvala

Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

 

 

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

 

 

Prosim ?e ?e meni po?lje? ta navodila, saj imam iste te?ave z mojo Mazdo 5 :(

 

dejrad1980@gmail.com

 

Hvala vnaprej!

Lp Dejan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.