Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri enem avtu in sicer P405 1.8 16V. Gre za to, da zaganja? ni niti pisnil, ko sem zasukal klju?. Potem sem menjal akumulator ker je blo okol plus kleme polno nekega oksida. Sedaj moram menjat ?e klemo, ker je pomojem zani? in slabo prevaja ?trom. Avto kljub novemu akumulatorju ni zavrtel, zaganja? ni niti pisnil. Potem sem ga v?gal s porivanjem in med vo?njo ?e parkrat obrnil klju?, naenkrat je zaganja? pri?el delat. Sedaj normalno v?iga. Ker ima avto starej?a gospa, se mi zdi da tole ?e ni ok. Vpra?anje: A mi zaganja? ni zavrtel, ker je premalo ?troma ?lo skozi oksidirano klemo, sedaj se je pa med delovanjem nekako prebil skozi? Al je druga mo?nost da je zaganja? za?tekal, sedaj sem ga pa pretelovadil pa bo nekaj ?asa ok?

 

Rad bi vedel a naj samo klemo zamenjam, al moram ?e zaganja? podret.....

 

Thnx

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Imam problem pri enem avtu in sicer P405 1.8 16V. Gre za to, da zaganja? ni niti pisnil, ko sem zasukal klju?. Potem sem menjal akumulator ker je blo okol plus kleme polno nekega oksida. Sedaj moram menjat ?e klemo, ker je pomojem zani? in slabo prevaja ?trom. Avto kljub novemu akumulatorju ni zavrtel, zaganja? ni niti pisnil. Potem sem ga v?gal s porivanjem in med vo?njo ?e parkrat obrnil klju?, naenkrat je zaganja? pri?el delat. Sedaj normalno v?iga. Ker ima avto starej?a gospa, se mi zdi da tole ?e ni ok. Vpra?anje: A mi zaganja? ni zavrtel, ker je premalo ?troma ?lo skozi oksidirano klemo, sedaj se je pa med delovanjem nekako prebil skozi? Al je druga mo?nost da je zaganja? za?tekal, sedaj sem ga pa pretelovadil pa bo nekaj ?asa ok?

 

Rad bi vedel a naj samo klemo zamenjam, al moram ?e zaganja? podret.....

 

Thnx

 

?e ?e ti bo kdaj naredlo, samo malo potol?i po einlaserju... ponavadi gre, razen ?e je res zani?

Napisano

Verjetno so problem kontakti med magnetom in zaganja?em.

Tam ?ez vsakih ko vergla? ste?e velik tok in sem po?asi zrabijo (so bakreni).

Napisano

Verjetno res. Problem je k ma avto starej?a teta. ?e ji re?em nej mal po zaganja?u tol?e me bo po zdravju vpra?ala :) pa imtak ne ve kje to ima.

 

Hebe? te stare jajce.... to je prva te?ava....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

1. ?e se nabere oksid na klemi ni ni? pretreslivega,spucaj jo in z dratper?no in jo pre?pricaj s kakim kontakt ali wd40 sprajom. Ne re?i stran kleme razen ?e je ressss v p.....!

 

2. ?e po menjavi akomulatorja ?e vedno ?tartar ni palil je ti 80% ?tartar kriv.(Najverjetneje krta?ke)

S tem ko potol?e? po ?tartarju malo pretrese? krta?ke da te speet pridejo do kolektorja in zadeva ponovno za?ne delovati.

 

 

3.Lahko je tudi cin ?pula,ampak dokler ne sname? in ga ne sproba? na ponku ne bo? vedel!

ostalih 20% pa lahko prip?i?e? klju?avnici

4. ?tartar obnovi.

Se pravi ga snami ,spucaj,preveri ?e so pu?e ok naolji te pu?e,zamenjaj krta?ke, sestavi in to je to.

 

?e bo? rabil pomo? mi javi!(?e si kje bli?je lj)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Krta?ke so ble. Kontakt je pa ratalo spucat. Hvala Uro? in ostali.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Krta?ke so ble. Kontakt je pa ratalo spucat. Hvala Uro? in ostali.

 

LP

 

Samo da si zrihtal :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.