Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Pred kratkim se mi je za?el pojavljati problem da mi na avtu ro?na na prvih nekaj zobnikih sploh ne zagrabi. Oziroma ?e jo primem in privzdignem je ?isto lahka oz. mehka. Mislim da je problem v ''zajli'' za zategovanje (kot da bi se raztegnila) vendar nisem prepri?an. Bi bil pa hvale?en ?e kdo pozna re?itev.

Napisano

Lep pozdrav!

 

Pred kratkim se mi je za?el pojavljati problem da mi na avtu ro?na na prvih nekaj zobnikih sploh ne zagrabi. Oziroma ?e jo primem in privzdignem je ?isto lahka oz. mehka. Mislim da je problem v ''zajli'' za zategovanje (kot da bi se raztegnila) vendar nisem prepri?an. Bi bil pa hvale?en ?e kdo pozna re?itev.

 

Bo treba menjati zajlo.... ;)
Napisano

Lep pozdrav!

 

Pred kratkim se mi je za?el pojavljati problem da mi na avtu ro?na na prvih nekaj zobnikih sploh ne zagrabi. Oziroma ?e jo primem in privzdignem je ?isto lahka oz. mehka. Mislim da je problem v ''zajli'' za zategovanje (kot da bi se raztegnila) vendar nisem prepri?an. Bi bil pa hvale?en ?e kdo pozna re?itev.

 

 

Imel sem podoben problem, ki sem ga re?il tako, da sem samo nastavil zajlo.

Na naslonu za roke, iz zadnje strani odstrani? plastiko in enostavno s klju?em nastavi? vijake. Amapk pazljivo, da nebo? preve?! :)

Meni zdaj za?ne prijemat takoj. :D

Napisano

NE dela samonstavljiv mehanizem ro?ne zavore na zadnjih ?eljustih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

jaz pa imam druga?en problem z ro?no zavoro... namre? prime mi zelo slabo, in tudi na zadnjem zobu (ro?na sicer nima "mrtvega hoda"), avto ?e kar leze nazaj ?e sem v hribu... sem pa opazu zadni? ko sm parkiru, ro?na je zelo slabo prijela(avto je skos lezu naprej), zato sm ga dal v rikverc, zategnu ro?no do konca pa ugasnu avto... in ko je biu ugasjen, ko sm stistnu sklopko, glej ga zlomka, avto stoji pr mir!(torej je ro?na zagrabla).. men ni blo nc vec jasn :D

 

kdo ve kaj bi lahko narobe, kako popravit to zadevo? bremze so ble menjane pred letom dni, vendar je videt kot da mi zadnje slab?e delujejo...

 

lp, Luka

Napisano

Cilinder nazaj do konca, plo??ice gor., in zadevo sestavi?. Ne zateguj ro?ne, dokler nekaj krat ne pritisne?, pri v?ganem avtu pedal za ?lajf. To pa zato, da se cilinder pribli?a do konca in nato lahko zategne? ro?no.

 

Lahko pa si pomaga?, tudi z tem.

 

Uro?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.