Skoči na vsebino

?ipiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

www.gistel.si

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

 

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

www.gistel.si

Napisano

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

 

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

 

Kaj pa js svojo lahko po?latam akamorkol pa se VSE da spremenit ?

 

 

 

 

 

 

 

Aja ni DENSO in NI Mitsubishijeva elektronika. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

 

Ima? prav, glede na zakone in kazni bomo kmalu ni?ali konje ne vi?ali <_<

Kar se ti?e DPF-ja, je treba res paziti zato mora? tudi temu prilagoditi program, pri avtih brez dpf-ja se da vse skupaj dosti bolj dviginti, ker je vseeno ?e malo pokadi ko ga pohodi?

www.gistel.si

Napisano

Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si ziher, da gledaš temperaturo olja? Temperaturo olja lahko najdeš v meniju tam pri maintenance, to kar imaš pa na armaturki je pa temperatura vode. Olje bo vedno bolj vroče kot voda !!! Če ima voda 90, ima olje verjetno 105  Vse ok      
    • Na ženininem baby dinotu je enako, ampak mi dol visi.
    • Če želiš naredit avtocesta test brez vinjete, idi po hitri od Pesnice do Carinarnice. Tisto spada pod lokalne ceste, je pa hitra.
    • Najbrž si mislil 'kot smeti'...   Ja, res je, zato pa raje vozim 16 let starega BTjca kot pa tanartanovejšega Cliota...   Oboje je enako zanesljivo, le da BTjca imam, za Cliota pa itak nimam denarja...
    • Spoštovani forumaši, sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.   Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.   Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce. Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj. Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lp      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.