Skoči na vsebino

Druga dimenzija pnevmatik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

?as je za monta?o letnih pnevmatik :bravo:

Zdaj stare na litih so ?isto zani? :angry2:

 

mislil sem kupit rabljena (za nove trenutno ni dinar?kov :( ), sem pa na postre?ju na?el od brata stare pnevmatike (pozabljene) katere pa nimajo isto dimenzijo <_<

 

moje so 195 65 15

"pozabljene" pa 195 55 15

 

kaj zdaj naredit?

po homologacije te dimenzije nimam vpisane, lahko dam gor?

moram it na homologacijo? se spla?a sploh?

v primeru nesre?e zavarovalnica???

 

gume so dobro ohranjene! zato bi jih rad zmontiral :D

 

ima mogo?e kak?en nasvet???

Napisano

Prodej te, kupi druge.

 

Tole je pravi nasvet :bravo:

Pravkar imam namre? za sabo celo kolobocijo, ker sem moral kupit nove letne gume 215 50 R17. Za to dimenzijo je izbira bistveno slab?a, pa ?e gume so drage ko hudi? (cca 80 EUR/kom dra?je kot 225 45 R17). Poleg tega bi kak?en centimeter ?ir?e fino padle gor. No, pa na originalna plati??a ni bilo mogo?e homologirat 225 45 R17, ker tega proizvajalec pa? ni predvidel. Homologacija bi bila namre? mo?na samo, ?e bi mi uvoznik oziroma proizvajalec izdala potrdilo, da to lahko naredim. No, kot re?eno, mi tega nih?e ni hotel dat, ?eprav je jasno, da bi povsem normalno spravil gor 225 45 R17. Zato sem original komplet v celoti prodal, kupil nove feltne (Momo strike, ET 45, 8J) s TUV standardom za Mazdo 6 in gume 225 45 R17 (Dunlop Sportmaxx). Vse skupaj smo uredili v A3m d.o.o. v Ljubljani, kjer mi bodo uredili ?e homologacijo. Pod ?rto me je pa stvar pri?la cca. 150 EUR ceneje, kot ?e bi kupil samo gume 215 50 R17. Pa ?e precej lep?e izgleda vse skup... :bravo: Res v?asih ?loveka od te birokracije glava boli, pa se z njo dostikrat sre?ujem v poslu... :angry2:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Upam le da se bo A3M dr?al svojih obljub in rokov, ?e ne te bo glava bolela tudi zaradi poslovanja z njimi, vsaj tak?ne so moje izku?nje, ko sem imel z njimi opravka. Pa bi rekel da nisem edini na tem forumu! :blush::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Upam le da se bo A3M dr?al svojih obljub in rokov, ?e ne te bo glava bolela tudi zaradi poslovanja z njimi, vsaj tak?ne so moje izku?nje, ko sem imel z njimi opravka. Pa bi rekel da nisem edini na tem forumu! :blush::hudicek:

 

Je ?e vse na avtu... Brez te?av. Evo fotko.

 

LP

post-663-1332422215_thumb.jpg

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.