Skoči na vsebino

Primerjava ?asov na N?rburgring Nordschleife

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker je ravno debata pa sem kar sem skopiral (le meni?) zanimive ?ase iz Nurburgringa, za nepoznavalce, skoraj 21km dolge proge zgrajene v 20ih letih prej?njega stoletja.

Objavljena slika

 

8:03.86 Honda NSX-R

8:05.00 BMW M3 (E92)

8:07.97 Renault Megane RS 265 Trophy

8:09.00 Ferrari 360 Modena

8:09.00 Audi TT-RS Coupe

8:09.30 Porsche 911 GT2

8:11.00 Mitsubishi Lancer EVO IX

8:13.00 BMW M5 (E60 2005)

8:13.00 Ferrari F355

8:16.15 Honda NSX 3.0

8:16.90 Renault Megane R26.R

8:22.00 BMW M3 (E46 2000)

8:26.00 Ford Focus RS (2009)

8:26.00 Nissan 350Z

8:26.00 Mercedes SLK 32 AMG (2001)

8:28.10 Nissan Skyline GT-R R34

8:29.00 Renault Megane RS Mk III

8:34.10 Ford Focus RS

8:35.00 Mini John Cooper Works

8:35.00 Opel Astra OPC

8:35.00 Ford Focus ST

8:35.00 BMW M3 3.2 (E36 1996)

8:38.00 Renault Megane RS 225 CUP

8:39.00 Mazda 3 MPS

8:39.00 Honda S2000

8:41.00 Aston Martin DB7 Vantage

8:42.00 Audi S4

8:43.00 Honda Integra Type R

8:47.48 Renault Clio III Sport (197 je sicer na progi primerljiv z 182, morem to poudariti :D )

8:48.50 Porsche 911 Carrera

8:49.00 VW Golf Mk V R32

8:55.00 Mini Cooper S Works

9:00.10 Suzuki Swift Sport (2006)

9:00.40 Renault Twingo RS

9:24.00 VW Corrado VR6

9:25.00 Opel Calibra 4x4

9:29.00 Mazda MX 6

9:35.00 Nissan 200SX (S14, 1994)

 

Predvsem mi je zanimiv razvoj hot hatch segmenta saj trenutni FWD stroji (Focus & Megane RS, celo Mazda 3 MPS) z v?asih nepredstavljvo konjenico na prednjih kolesih (nad 200hp!) zdaj me?ajo ?trene ve?jim igralcem (EVO, STi, R34 GT-R, 350Z, M3, SLK AMG, TT-RS, S2000), seveda za bistveno manj denarja. Starej?i foruma?i se gotovo spomnite kake mokre sanje sta bila Corrado VR6 in Calibra in poglejte kje sta v primerjavi z novimi avti, vklju?no z dosti ?vohnej?im Twingom RS. Ne bom pa limal vi?je

 

Bistvo: handling > horsepower

 

Tule so pa mogo?e za navadne smrtnike bolj realni ?asi saj lahko vsak pelje po ringu ter meri ?as bridge to gate (cel krog delajo le ko se najame in zapre progo za testiranja). V bistvu so ?asi navadnih ljudi s svojimi avtomobili in motorji:

This is a collection of laptimes by ordinary people, you and me, on the N?rburgring Nordschleife. Times are measured from the bridge at Antoniusbuche to the gantry on D?ttinger H?he straight. Times can be measured wherever video and laptiming are permitted.

Zakaj sem se poglobil v to progo? Eh kar tako... :zvizga:
Napisano
Napisano

huh, ?e pogleda? MX6 se ?e kr mal upra?a?, je res tolk slab avto, al je blo z voznikom kej narobe :blink:

 

Verjetno, ?e bi ?el peljati MX-6 in sicer po?asnej?ega Twinga RS bi hitro razumel, da je lega resni?no bolj?a. Bolj?a lega in zaviranje pa na tako dolgi zaviti progi prideta kar fajn do izraza saj ?e pogleda?, da sta Focus in Megane RS v dru?bi enkrat mo?nej?ih avtomobilov je logi?no, da je nekaj na tem. Zato vedno lajnam, da razvoj ni za brezveze in rihtanje ?esa kar v osnovi ni bilo ne vem kaj na koncu prinese ve?ji minus kot, ?e bi kupil nekaj kar je ?e v osnovi mi?ljeno za hitrej?o vo?njo. :)
Napisano

Verjetno, ?e bi ?el peljati MX-6 in sicer po?asnej?ega Twinga RS bi hitro razumel, da je lega resni?no bolj?a. Bolj?a lega in zaviranje pa na tako dolgi zaviti progi prideta kar fajn do izraza saj ?e pogleda?, da sta Focus in Megane RS v dru?bi enkrat mo?nej?ih avtomobilov je logi?no, da je nekaj na tem. Zato vedno lajnam, da razvoj ni za brezveze in rihtanje ?esa kar v osnovi ni bilo ne vem kaj na koncu prinese ve?ji minus kot, ?e bi kupil nekaj kar je ?e v osnovi mi?ljeno za hitrej?o vo?njo. :)

 

tega nism nikol zaniku ;)

Napisano

ja zdej ne vem kere ?ase si ven spustil ampak najbolj?e ?ase imajo avti ranga 599, lfa (poja?an ?e za 10 konjev in z zadnjim spoilerjem), gtr, itd. skratka orenk konji, handling...tudi, ampak je kar dosti ravnin na tej progi. 21 km in ve?ina dosti ravnega.

 

pa malo ?udno se mi zdi da je 911 za deset sekund slab?i od mazde 3 mps.

 

Da se razumemo, to sem dal ?ase malo bolj "normalnih avtov" in kateri avti so v tistem rangu. Seveda bi lahko prilimal ?ase kakih be?tij. Od tule sem skopiral ?ase sicer.
Napisano

Hja vpra?anje je res kdo so vozili. Je pa res tudi to, da je ?ele zadnja leta ?as na ringu presti?, prej so mogo?e dosti ?parali avto. Nasploh je vejetno razlika pritisniti do konca Megana RS ali pa kakega RWD Diablota v kakem zajebanem ovinku, ki jih tam ni malo. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hja, vsak po svoje. Jaz sem najbolj zadovoljen, če grem lahko 5x na teden z motorjem v službo. Še da bi bil dizelaš, bi bilo pa že pravljično...   Kakorkoli, dobro razmisli. Če je Mazda CX-30 itak zrela za menjavo, ja, prav. Če bi pa menjal samo zato, ker misliš, da boš z drugim prišel ceneje skozi, pa dobro preračunaj: - že sama menjava bo strošek - staro za novo ti ponavadi ocenijo malo slabše, da potem z dobičkom prodajo naprej - kako hitro električni zgublja vrednost - imaš dovolj močne varovalke ali bo treba "dvigniti" varovalke, kar pomeni večjo priključno moč in večjo omrežnino - kasko zavarovanje - ... ... ... ... ...     Tak račun nikakor ni enostaven, zato si je treba kar čas vzet...
    • Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... 
    • Takole, včeraj sem prvič moral konkretno stestirati F1 Asym 6, ko je pred avto skočila mačka v naselju (preživela, brez poškodb je pa moralo biti na centimetre, ker je čez volan nisem več videl, samo še na levi strani ko je švignila na drugo stran), takšnega gripa si nisem predstavljal, še mene kot voznika je zalimalo na volan. Pogoji, vlažna cesta, tk da zaenkrat pohvale, @Boss si se potem odločil za nakup ali ne?
    • 2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste. Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃 Ampak se je vse dobro izteklo.   Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...   LP  
    • Ne pištola,ampak rotacijski nastavek. Pri mojem K7 Compact je bil takrat priložen tak,k je za K1 do K4...boš že videl,kakšen je priložen,in če ti ne bo OK kupi klaso boljšega.Te rotacijske sulice niso neki hudi cvenk,sam kakih 35€ je prec.🙄   Da bo pa delal k raketa,to pa ziher👍    Priporočam pa Compact serijo (K5 in K7) lih zaradi tega,ker,kar gre fuč (npr. povoziš cev,gre rakom žvižgat pištola,sulica taka ali drugačna)- nič ni fiksno in komot zamenjaš. In ni nikakršnih Bluetooth ipd. "komfortnih funkcij"-vse simpl.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.