URIX Napisano 14. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. april, 2012 je snjaper napisal: Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm Ja saj nekaj takega sem uporabil. v glavnem intercooler zatesnjen.....nobene opazne razlike v mo?i....gremo naprej....torej za EGR dol spravt s cevi oz cev iz EGR-ja....?e kr nobenega nasveta....al je to ?e mala tajna velikih majstora... Citiraj
Alex Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 je batko napisal: Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. Vesel sem,da sva se spoznala in malo podebatirala. Po poti domov je avto res carsko vlekel (kot mora) in upam, da se te lu?ke ne pri?gejo ve? in smo re?ili to zadevo.Ima? pa res carsko zrihtano 6-ko. P.s se bom res potrudil, da se jutri dobimo in kak?no re?emo ?e z ostalimi ?lani. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 je URIX napisal: Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?imdruga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten....grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju? hvala Odvit mora? tista dva vijaka iz sesalnega kolektorja pol pa ti samo pade v roko. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
URIX Napisano 14. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. april, 2012 Najlep?a hvala, bom jutri ?e egr dol dal, pa da vidimo potem kako bo....(z blindiranim, z o?i??enim).... Za dans ga mam dost.... Citiraj
Alex Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 je URIX napisal: Najlep?a hvala, bom jutri ?e egr dol dal, pa da vidimo potem kako bo....(z blindiranim, z o?i??enim).... Za dans ga mam dost.... ?e ima? istega kot jaz (z elektroniko) se ti pri?gejo lu?ke takoj, ko ga odklopi? (tudi ?e ga blindira?).Pomeni,da elektronika ostane vseeno priklopljena. Citiraj
batko Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 je Alex napisal: Vesel sem,da sva se spoznala in malo podebatirala. Po poti domov je avto res carsko vlekel (kot mora) in upam, da se te lu?ke ne pri?gejo ve? in smo re?ili to zadevo.Ima? pa res carsko zrihtano 6-ko. P.s se bom res potrudil, da se jutri dobimo in kak?no re?emo ?e z ostalimi ?lani. Mene tudi veseli da sva se spoznala, upam dq ti bo uspelo ju3 pridet na osmico... Ce pa se kaj rabis za posraufat auto mi kar javi Citiraj www.gistel.si
Alex Napisano 17. april, 2012 Prijavi Napisano 17. april, 2012 Batko, ne morem verjet, da odkar si mi blindiral EGR ventil, mi je poraba padla na povpre?nih 6,3 /100. In to po mestu iste relacije kot prej. Kaj je sedaj druga?e? Citiraj
batko Napisano 17. april, 2012 Prijavi Napisano 17. april, 2012 je Alex napisal: Batko, ne morem verjet, da odkar si mi blindiral EGR ventil, mi je poraba padla na povpre?nih 6,3 /100.In to po mestu iste relacije kot prej. Kaj je sedaj druga?e? Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi Citiraj www.gistel.si
dpicul Napisano 18. april, 2012 Prijavi Napisano 18. april, 2012 ?e ima? DPF filter kaj bo rekel na to? Citiraj
batko Napisano 18. april, 2012 Prijavi Napisano 18. april, 2012 je dpicul napisal: ?e ima? DPF filter kaj bo rekel na to? Za dpf nebi vedel, ma mislim da nacelona mu nima kaj skodit. Citiraj www.gistel.si
Alex Napisano 18. april, 2012 Prijavi Napisano 18. april, 2012 je batko napisal: Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano. Citiraj
batko Napisano 18. april, 2012 Prijavi Napisano 18. april, 2012 je Alex napisal: To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano. Preglej ce ti ploscica dobro tesni ali imas kaj mastno okrog EGR-ja. Citiraj www.gistel.si
Alex Napisano 22. april, 2012 Prijavi Napisano 22. april, 2012 je batko napisal: Preglej ce ti ploscica dobro tesni ali imas kaj mastno okrog EGR-ja. Na ?alost se je malo prej spet pri?gal light show.O?itno se ne da prevarat elektronike. Citiraj
URIX Napisano 28. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 28. april, 2012 Tako, zadeva slede?a, blindiral EGR ventil, pridobil malenkost mo?i v spodnjih obratih(Hvala Batko za pomo?-operacija uspela), vendar mo?i ?e kar ni med 2000-3000 o/min je avto ?e kr len, nikakor se ne zvrti. V?eraj sem ?el v ene hirbe pa sem moral vmes v prvo ?altat-pa sem bil ?e v huj?ih hribih in niti slu?ajno nisem potreboval prve brzine. Torej, ?e ima ?e kdo kak?no idejo kje naprej iskat feler, bom vesel vsakega nasveta. Lep pozdrav. Citiraj
batko Napisano 28. april, 2012 Prijavi Napisano 28. april, 2012 je URIX napisal: Tako, zadeva slede?a, blindiral EGR ventil, pridobil malenkost mo?i v spodnjih obratih(Hvala Batko za pomo?-operacija uspela),vendar mo?i ?e kar ni med 2000-3000 o/min je avto ?e kr len, nikakor se ne zvrti.V?eraj sem ?el v ene hirbe pa sem moral vmes v prvo ?altat-pa sem bil ?e v huj?ih hribih in niti slu?ajno nisem potreboval prve brzine. Torej, ?e ima ?e kdo kak?no idejo kje naprej iskat feler, bom vesel vsakega nasveta. Lep pozdrav. Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece... Citiraj www.gistel.si
URIX Napisano 29. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2012 je batko napisal: Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece... Preverim,hvala. Citiraj
Žirinofski Napisano 29. april, 2012 Prijavi Napisano 29. april, 2012 a ti kej kadi al ma? DPF ? Citiraj
URIX Napisano 29. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2012 je ?irinofski napisal: a ti kej kadi al ma? DPF ?[/Nimam DPFa ampak ne kadi, razen ko pride preko 3200 o/min ko prime takrat pokadi...mislim,da tko kr mora bit...ali pac... Citiraj
Žirinofski Napisano 30. april, 2012 Prijavi Napisano 30. april, 2012 ja preve? spet ne sme an lhk je tud kak?na ?oba zani? Citiraj
batko Napisano 30. april, 2012 Prijavi Napisano 30. april, 2012 Po moje je nekaj okrog vakuma narobe... Citiraj www.gistel.si
URIX Napisano 1. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 1. maj, 2012 je batko napisal: Po moje je nekaj okrog vakuma narobe... Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit. Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja.... Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.?? Hvala za pomo? in odgovore... Lep dan ?elim... Citiraj
batko Napisano 1. maj, 2012 Prijavi Napisano 1. maj, 2012 je URIX napisal: Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit. Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja.... Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.?? Hvala za pomo? in odgovore... Lep dan ?elim... Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem Citiraj www.gistel.si
URIX Napisano 2. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 2. maj, 2012 je batko napisal: Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem Will do...sem ze v akciji...Lep pozdrav. Citiraj
URIX Napisano 7. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Pozdrav, a kdo kaj ve o tem ventilu, tole sem na?el na EBAYU, pa me zanima, ?e je kaj na tem ali je samo prodajni trik. Mogo?e kdo probal?? Lep pozdrav Suction Control Valve SCV Denso - Brand NEW Located on Diesel Pump 2.0 Diesel RF5C Is your car suffering with lack of power or cutting out on the junctions? The solution is here. Is your old unit has serial number 006 - if so it's probably faulty. We are offering Brand New Genuine Denso improved valves 066 Citiraj
batko Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 je URIX napisal: Pozdrav, a kdo kaj ve o tem ventilu, tole sem na?el na EBAYU, pa me zanima, ?e je kaj na tem ali je samo prodajni trik.Mogo?e kdo probal?? Lep pozdravSuction Control Valve SCV Denso - Brand NEWLocated on Diesel Pump 2.0 Diesel RF5CIs your car suffering with lack of power or cutting out on the junctions? The solution is here. Is your old unit has serial number 006 - if so it's probably faulty.We are offering Brand New Genuine Denso improved valves 066 Ta ventil bo? menjal, ko ti avto ne bo dr?al minimum. Do takrat ga ne rabi? Citiraj www.gistel.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.