Skoči na vsebino

Mazda 6 CD 136 - zvok motorja


Priporočeno sporočilo

Lepo pozdravljeni vsi skupaj,

 

pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.

Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,

ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.

Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.

Prosim za nasvet.

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da ni kaj huj?ega, sicer pa fajn da si ?e seznanjen kaj je "rak-rana" tega dizel motorja! :jupiii:

 

?e rabi?, ti po?ljem gsm cifro dobrega mehankarja za na?e Mazdojke! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tok tok tok tok tok je ponavadi zvok ?ob - je glas o?itnej?i ko je mrzla?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej vsem hvala za zares hiter odziv.

 

@batko: Vem, da se turbina izklju?i pri 3000, z 2300 sem ?elel le opisat, na kateri to?ki "ro?ljanje" preneha.

Mogo?e pa je EGR ventil. Kolikor vem, ?e ni bil menjan. Bi pomagalo, da se EGR le s?isti ali je pri tebi zvok odpravila ?ele menjava EGR ventila?

 

@jures: Mislim, da je ro?ljanje bolj ali manj enako glasno, ne glede na to, ali je ma?ina hladna ali ogreta. Bom pa danes med vo?njo ?e posebej pozoren in sporo?im. Je pa glas malce podoben tok tok tok, vendar v zelo hitrem intervalu.

 

@JozaGulikoza:

Ja, na tem in nem?kih forumih sem se pozanimal o ma?ini in baje je to (hvala bogu) skoraj edino, kar lahko povzro?i probleme:) Prosim te, ?e mi lahko po?lje? cifro od majstra za mazde. Na specialista se je vedno fajn obrnit.

 

Imam pa ?e dve vpra?anji. Prvo je glede menjalnika. V?asih se v prvi in drugi prestavi malce zatika. Tudi tu nisem opazil kake ve?je razlike med hladno in ogreto ma?ino. Baje je olja za menjalnik dovolj. Bi mogo?e bilo potrebno kako "zajlo" namazat?

 

Drugega vpra?anja boste pa verjetno malo manj veseli;) Glede na to, da imam kraj?e proge (pribli?no 12 km v eno smer na ?iht - ve?ino avtocesta in hitra cesta), bi bilo bolj?e, da vzamem olje Mobil 1 5W-30 ali Motul 5W-40? Nekje (ne vem ve? kje) sem prebral, da bi bilo za kraj?e razdalje bolj?e 5W-30...

Po pregledu preteklih servisov (opravljali so jih poobla??eni v Mariboru) v mojo mazdo vlivali vse razen Dexelie:) Mobil 5W-50, 5w-40, kasneje pa kar 5w-40 od opla:D Zdaj je noter 5w-40 - a je res, da je najbolj?e ?im manj menjavat tip olja, ali je to le mit?

 

Sicer pa, ?ist za info, na enem nem?kem forumu se je nekdo ful razpisal o olju Dexelia. Baje niti pribli?no ne ustreza sodobnim standardom, ker je priporo?ilo za to olje bilo dano v skladu s Fordom in so ga v glavnem uporabljali za V8 ma?ine in naj bi bilo za 6ko dizel neustrezno:)

 

Vsem ?e enkrat hvala in lep vikend!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pozdravljeni vsi skupaj,

 

pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.

Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,

ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.

Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.

Prosim za nasvet.

Lep pozdrav

 

Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje.

 

Sem na?el link na italijanskem forumu, kako se menja matico na vakumski ?rpalki :D

http://mazda6club.altervista.org/index.php...pompa-del-vuoto

 

Meni tudi malo ropota, kaj mogo?e kdo ve koliko stane ta matica na servisu?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

 

V bistvu na tistem forumu pise, da ne rabi zaradi tega menjavat pumpe, da se razen tega nadleznega zvoka ne bo nic zgodilo. Pise pa tudi, da so eno serijo ?est z dpf-jem upoklicali na reklamacijo zaradi tega problema. Mislim, da ce je strosek samo tistih 33 eurov, ga bom sam zamenjal da imam mir. Bom sol v toku drugega tedna v Trst po kos in vam javim koliko pride. Kar se ti?e turbine, si lahko pri miru, crknejo bolj po redko na Mazdah, ni to Laguna :jupiii:

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.

Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?

Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.

Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?

Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke?

 

Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi...

 

Pumpa ne povzro?a nobenega zvoka, za?ne se zaribavanje motorja...oziroma ?vi?ganje turbine zaradi slabega mazanja. S tem ni za se igrat, podlo?ke in karter obvezno re?i, da bo? bil miren.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

 

To sem ?e parim povedal in tudi napisal samo ker forum nima "search" opcije, pa v?asih ?e v kak otemo napi?em da ni ?tale. :hudicek::hudicek:

 

 

PS. Po preko 30 letih ?raufanja pa vseen tud js kaj vem. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, nekateri pooblasceni so pravi biseri:) Ce bom pa jaz kje zvohal da imajo tale del pa javim.

 

Vem da ni noben servis biser, ampak sem bil v LJ na cosmosu in so doktorji v primerjavi z temi v Kopru <_<

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel problem na glavni elektroniki od avta "moja krivda" in sem ga peljal na servis v Avtoplus Koper in ko sem pri?u pogledat ?ez par ur kaj se dogaja z mojim avtom, sem najdu enga klinca ki mi je zaganja? razstavil iz avta. Ko sem ga vpra?al zakaj je zaganja? razstavil, mi je odgovoril da glavnega elektri?ista danes ni ker je na specializaciji v LJ in da so njega dali da pogleda kaj je narobe...pol se mi je zabliskalo in sem avto nepopravljen odpeljal in z njimi zaklju?il za vedno...Samo toliko da jim naredim malo reklame tukaj na forumu. :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U lepa lepa, torej grejo po principu ce tudi ni majstra za elektriko pa dajmo kaj drugega razsraufat - glavno da se sraufa:D

 

?e je ?e tako, so mogli raje li?arja dat bi vsaj praske popravil na avtu :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na prej?nji strani sem zasledil da omenjate gsm ?tevilko nekega mehankarja. Bi jo bilo mo?no dobit, glede na to da sem novope?eni lastnik mazde 6 2004 prav tako CD136. Pa ?e kje se nahaja mehankar ...

 

Da si pa ?e malo sposodim temo, pa bi vpra?al ?e je kdo ?e imel problem z zama?eno cevko pranja zadnje ?ipe. Pumpica deluje. Zama?eno ali stisnjeno je nekje med prehodom cevke v kabino in zglobom prtlja?nih vrat. Pa predno se lotim razdiranja tapet po avtu (naj bi ?la nekje pod streho?) raje vpra?am ?e je kdo seznanjem s podobno te?avo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • to sem ga že jaz vprašal, naj se oglasi, ko se odloči za prodajo
    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.