Skoči na vsebino

Nakup MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Zanimam se za nakup Mazde MX-5 (NC model). Najraje bi imel 2.0 coupe cabriolet, ?eprav tudi soft-top ali 1.8 motor niso izklju?eni. Od opreme je edini pogoj, da ima klimatsko napravo. Prosim napi?ite kakr?nakoli mnenja ali izku?nje o teh avtomobilih. Imel bi jo za prvi in edini avto.

 

Na avto-netu so mi trenutno zanimive te, a mogo?e kdo ve kaj o kateri izmed njih?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5712424&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5687668&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5497006&show=1

Napisano

Dobrodo?el na forumu! :)

 

Sicer z NC serijo miate nimam velik izku?enj, ampak predvidevam da je tko kot prej?ne; malo okvar, ogromno u?itka med vo?njo in fou?ija sosedov do neba :D

 

Kar se ti?e linkov, je res samo ena 2.0 s hardtopom ampak bi se dalo tut z 1.8 pre?ivet. (sam imam 1.6 in je po mokrem ?ist dost, po suhem pa ob?asno malo manjka) Druga?e pa so to razmeroma skoraj novi avtomobili in bi tut moralo tako izgledati ter se peljati.. ?e se ne, raje i??i dalje.

 

Aja pa ?e bo res edini avto ?e malo pre?tudiraj ?e bo dovolj prostora za vse kar rabi?, druga?e pa samo v akcijo in sre?en nakup ;)

 

 

 

PS. po nakupu pa ne pozabi predstavit lubice in poiskati kak?no roadtrip temo, letos se nas bo zbralo kar nekaj miatarjev (tabornikov :D ) in skupaj odvijugalo po ovinkih :jupiii:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ja prostor me ?e najbolj skrbi, tk da backup varianta je Z4, ki ga ima precej ve?. Sm je pa dosti dra?ji za nakup in vzdr?evanje oz. za isti denar 3-4 leta starej?i. Poleg tega mi je trda streha pri Mazdi zelo v?e? in baje se Mazdica tudi bolje vozi. ?koda ko ni nikjer kake testne za probat...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tale se ?e kar nekaj ?asa prodaja, predvidevam pa da se vsak ustra?i trdote na probni vo?nji..kot pi?e so gume 225/18, najbr? vi?ine 35, kar je v navezi z eibach fedri po slovenskih cestah tko, ko bi se vozu z biciklom po luknjastem makedamu :aaaaa:

Skratka, ?e tako ozek krog kupcev se ?e dodatno zo?a, ker ni to ve? ravno komfort vo?nja, ?e bi pa ?e res kdo kupoval to za na pisto so pa tut kako colo ali 3 prevelke in prete?ke feltne :closedeyes:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?ist prevelike feltne - zgre?eno do konca, ker zgleda kot kak?na igra?a za otroke s tako velikimi kolesi.

 

Se pa da pomagat. prodat feltne in gume ter kupit manj?o dimenzijo.

33112_1.png

Napisano

To sem ?el pogledat in je res lepa. Gume so 35, trdota se mi kljub temu ni zdela tako kriti?na, ampak tam je lepa cesta, v mojem koncu bi bila situacija precej druga?na. Na ?isto vsako luknjico spet ne bi rad pazil, menjava felten pa pomeni ?e dodatne stro?ke. Tista 2.0 RC na avto.netu bi bila super, ?e mi ne bi bila v ?ivo nekam sumljiva. ?e ohranjenost notranjosti glede na kilometre, pa tudi pod haubo. Druga?e je uvo?ena iz Amerike.

Napisano

Verjetnoso ti hotel namignit da proda? 18 in gume ter kupi? npr 16 in gume in za razliko naredi? orng servis ala pa ?urko :aaaaa:

 

bingo :bravo: sem mislil, da sem bil dovolj jasen v prej?njem postu :blush:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.