Skoči na vsebino

Aplikacije za mobitele

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej to. Danes sem malo bral..nekako je vsaj 15% izgube. Odvisno od menjalnika...itd..ponekod celo 20%. Bom pa probal brez PB pa da vidmo.

 

Mislim, da ?e je kej haska potem dobi? ven na kolesih toliko kot v prometni pi?e, da jih je na gredi. :-)

Napisano

pri novih avtih je redko kot 10% razlike

te aplikacije so tko al tko sam za foro, ker recimo meni na mx5 pokaze 109 HP, kar ni sans da jih ima tok

 

je pa v redu, da se vid before pa after, tle ni debate

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A kdo ve,ce se da dobit se podatek o temp olja recimo? Odbw kode za to obstajajo, sem jih vnesel v program,samo nic ne da od sebe.

Napisano

Katera Android aplikacija pa bere napake od drugih zadev, ABS, Airbagi, Menjalnik,....?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne bom trdil 100% ampak to ni del OBD standarda in zaradi tega ne vem koliko jih ka?e. Za Renaulta imava s kolegom naprimer prav poseben vmesnik in dodaten modul v programu.

Napisano

Jaz imam en AUTEL tester, ki podpira te zadeve, vendar ne more? imeti vseh znamk gor ampak jih nalaga? kako pa? rabi? dokler spomin ni zapolnjen, vendar mi pri eni mazdi ne poka?e napake za AIRBAG pa i??em nekaj za univerzalni BT OBD vmesnik in Android napravo.

 

ABS napake mi pa normalno ka?e, izprobano na ve?ih znamkah.

 

A ima kdo kaj za VAG grupo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Mene pa samo zanima in sicer za OBD ll 1.5v

Bluetooth keri protokol se uporabi za mazdo 6 sport 2.0 D 2003 letnik imam pa tist program torque pro.

Pac telefon se mi nepoveze z obdjem ...

Napisano

To smo ?e ugotovili, da ena serija Mazde 6 se sploh no?e povezati z OBDjem. ?e se pa no?e povezati naprava z mobitelom pa se malo poigraj z nastavitvami. Itak napi?e ko se povezuje?, da se povezuje z napravo, potem pa ?e da se povezuje z avtomobilom. Do sedaj je vedno na?lo in se povezalo z njo.

Napisano

To smo ?e ugotovili, da ena serija Mazde 6 se sploh no?e povezati z OBDjem. ?e se pa no?e povezati naprava z mobitelom pa se malo poigraj z nastavitvami. Itak napi?e ko se povezuje?, da se povezuje z napravo, potem pa ?e da se povezuje z avtomobilom. Do sedaj je vedno na?lo in se povezalo z njo.

 

Pac meni zgoraj levo na telefonu postane obd obarvan rumeno ... moral bi bit zeleno .. zato ka pr fiat puntotu mi je pa takoj povezalo ..

A ima kdo se kaksen nasvet kaksen protokol al kaj drugega?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.