Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

 

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

www.gistel.si

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

33112_1.png

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

 

Glede vle?enja sem ugotovil da je avto sre?al robnik na prednji levi strani, ker je bila guma zamaknjena za 2mm nazaj. Mehanik je poravnav zadeve in sedaj pelje naravnost :)

 

Glede poskoka obratov je to ?edalje bolj o?itno, sploh ko speljuje? s cestninskih postaj. Obrati se razvrtijo tudi do 4000 obratov in bi ?e ve? ?e ne spustim gasa. Mehanik mi je rekel da ponavadi ?e gre sklopka bo ?el po?asi tudi vstrajnik. Je to res? Katero sklopko bi spriporo?ali original, VAL, Sachs, Valeo, LUK...? Rad bi re?il te?avo pred dopustom, da ne ostanem s familijo na cesti :)

 

?e dve ?udni vpra?anji.

 

1. Opa?am da se pojavlja ne?en pisk med 1700 in 2000 obrati (ni turbina), kot da bi piskal na flavto zelo ne?no.

2. Mislite da bi bilo po 170 000km dobro s?istiti karter? Kot vidim na forumu se to kar prakticira.

 

Hvala za pomo? in odgovore.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

Hvala za poslane odgovore.

 

Glede vle?enja sem ugotovil kaj je bilo narobe. Sprednja desna guma/kolo je bilo za 2 mm zamaknjeno nazaj.

 

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Hvala za odgovor.

 

Problem je bil v sprednjem levem kolesu, ker je bil za 2mm zamaknjen nazaj.

 

Napisal sem ?e nekaj te?av, ?e imate mogo?e kak?en nasvet se priporo?am :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
    • Kako ti to veš kaki so Kitajci.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.