Skoči na vsebino

Mazda 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta se prodaja ?e 2 leti, za?ela se je nad 20.000?, na? foruma? ima njeno haubo (to?a) druga?e pa to dela! Glede na to da je to bencinar te naj ne skrbi jermen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa glede na to da ima ketno naj ga tudi ne skrbijo jermeni. :D

 

to sem mislu :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e koga zanima kaj ve? o tem avtomobilu, naj me pokli?e na: 031 717 572.

Vozilo sem kupil Oktobra lani od prvega lastnika iz Kobarida. Zgodovino vozila lahko potrdi tudi vodja servisa Marijan Majes v A-Cosmus v BTC-ju.

Matos, vozilo ima verigo, potrjeno serisno knjigo,....., sicer pa dobrodo?el, da si jo pride? pogledat. O vozilu pa lahko ?e prej preveri? v A-Cosmusu, ?e dvomi?.

Napisano

@Bo?tjanZorko - V kolikor prodaja ne uspe kot si (ste) si zamislil-i, mislim da je predelava na LPG super ideja. Enega Bo?tjana ?e imamo na forumu, ki je predelal 6-ko MPS na LPG, dec je dejansko inovator na tem podro?ju. Predlagam da si malo izmenjata informacije glede izvedbe! :jupiii::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Bo?tjanZorko - V kolikor prodaja ne uspe kot si (ste) si zamislil-i, mislim da je predelava na LPG super ideja. Enega Bo?tjana ?e imamo na forumu, ki je predelal 6-ko MPS na LPG, dec je dejansko inovator na tem podro?ju. Predlagam da si malo izmenjata informacije glede izvedbe! :jupiii::bravo:

 

Zdravo ZMAJ!

Hvala za informacijo! Sem si zamislil, ja in grem na LPG... :) Saj gre to za ?lana YavarYe X6V6, ane? Nisem ne vem kako aktiven na forumu, ampak saj ima on MPS-ko, ane? Ker bi ga res rad kontaktiral glede predelave.....

Napisano

Ima? prav ja, tako da najbolje da mu kar po?lje? "zasebnega" ali pa se ti bo sam javil, saj je totalni MPS fan! :):cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zraven mu pa lohk omeni?, da razmi?lja? o menjavi za diesla - pol bosta pa sploh frenda ratala :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Zraven mu pa lohk omeni?, da razmi?lja? o menjavi za diesla - pol bosta pa sploh frenda ratala :hudicek:

 

Predvidevam, da najbolj?a... :D:hohoho:

Napisano

Sicer pa naj bi bila MPS zelo specifi?na pri predelavi na LPG, v nekaterih stvareh se razlikuje od motorja ki je v CX7, katerih kar nekaj potuje na LPG po na?ih cestah, tako da predelava baje ni tak pasulj kot se zdi na prvi pogled. :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zivjo Bostjan, me veseli, da si nasel tole temo :D

Sem ti poslal mejl v katerem te sprasujem za par zadev. Sam sem iz Kranja, ampak sem veliko casa pri punci v Otocah (verjetno poznas, ce si iz okolice Bleda).

 

Poraba je za pricakovat, nekje sem zasledil, da delajo "neverjetnih" 600-700km, seveda po avtocesti, pa verjetno je veliko klancev navzdol :hudicek:

 

Najbolj me skrbi tako imenovani vvt problem.

Avto mi je res vsec, ker je mal bolj eksotika in ne kak GTI (pa da ne bom zdej koga uzalil), seveda pa to doprinese temu primerne probleme.

 

No vglavnem te poklicem tale teden (pa ne zamerit glede tikanja).

 

LP

M

Napisano

Fantje ne se kregat marsicesa se ne ve pri bilokaterem avtu, tale crna mps ni izjema.

Prodajal se je je veliko prej kot moja in dlje kot moja in za VEC.

Pa brez zamere tam v kobaridu se je prodajala prvic vec kot 2 leti nazaj, lahko mi verjamete sem skozi oprezal pa se en drug forumas ni mogel spati zarad tega avta in je na koncu obupal in kupil trojko. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zivjo Bostjan, me veseli, da si nasel tole temo :D

Sem ti poslal mejl v katerem te sprasujem za par zadev. Sam sem iz Kranja, ampak sem veliko casa pri punci v Otocah (verjetno poznas, ce si iz okolice Bleda).

 

Poraba je za pricakovat, nekje sem zasledil, da delajo "neverjetnih" 600-700km, seveda po avtocesti, pa verjetno je veliko klancev navzdol :hudicek:

 

Najbolj me skrbi tako imenovani vvt problem.

Avto mi je res vsec, ker je mal bolj eksotika in ne kak GTI (pa da ne bom zdej koga uzalil), seveda pa to doprinese temu primerne probleme.

 

No vglavnem te poklicem tale teden (pa ne zamerit glede tikanja).

 

LP

M

 

Zdravo matos!

Predvidevam, da si poslal na bostjan@arcelormittal.si. Odgovorim jutri. Sicer sem iz ?irovnice, samo je la?je napisati okolica Bleda, ker mnogim dela geografija probleme :D . Glej, ob res var?ni vo?nji je poraba proti Ljubljani (ja, cesta se spu??a :lol: ) 7-8 l/100 km. V smeri Ljubljana-?irovnica pa 8-9 l/100 Km (ker je skoz mal navzgor). Ampak taka poraba je pri 130 km/h in vklju?enem tempomatu. Vsak pritisk na pedalko, pa so ?tevilke ?e drugje....tako je! Ob taki vo?nji je avtonomija 600-650 km, ker ga vsaj 1X tedensko po taki vo?nji "spiham", da ne bi zadeve zamoril....turbina pa?. Sicer pa, telefon ima? in se lahko sli?iva.

LP, Bo?tjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.