Skoči na vsebino

Mazda 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta se prodaja ?e 2 leti, za?ela se je nad 20.000?, na? foruma? ima njeno haubo (to?a) druga?e pa to dela! Glede na to da je to bencinar te naj ne skrbi jermen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa glede na to da ima ketno naj ga tudi ne skrbijo jermeni. :D

 

to sem mislu :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovore. Edin kar me skrbi, glede na to, da ni ravno penzionerski avto je, da ni bila zaletena :-)

Bom sel en dan pogledat.

 

LpM

Napisano

?e koga zanima kaj ve? o tem avtomobilu, naj me pokli?e na: 031 717 572.

Vozilo sem kupil Oktobra lani od prvega lastnika iz Kobarida. Zgodovino vozila lahko potrdi tudi vodja servisa Marijan Majes v A-Cosmus v BTC-ju.

Matos, vozilo ima verigo, potrjeno serisno knjigo,....., sicer pa dobrodo?el, da si jo pride? pogledat. O vozilu pa lahko ?e prej preveri? v A-Cosmusu, ?e dvomi?.

Napisano

@Bo?tjanZorko - V kolikor prodaja ne uspe kot si (ste) si zamislil-i, mislim da je predelava na LPG super ideja. Enega Bo?tjana ?e imamo na forumu, ki je predelal 6-ko MPS na LPG, dec je dejansko inovator na tem podro?ju. Predlagam da si malo izmenjata informacije glede izvedbe! :jupiii::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Bo?tjanZorko - V kolikor prodaja ne uspe kot si (ste) si zamislil-i, mislim da je predelava na LPG super ideja. Enega Bo?tjana ?e imamo na forumu, ki je predelal 6-ko MPS na LPG, dec je dejansko inovator na tem podro?ju. Predlagam da si malo izmenjata informacije glede izvedbe! :jupiii::bravo:

 

Zdravo ZMAJ!

Hvala za informacijo! Sem si zamislil, ja in grem na LPG... :) Saj gre to za ?lana YavarYe X6V6, ane? Nisem ne vem kako aktiven na forumu, ampak saj ima on MPS-ko, ane? Ker bi ga res rad kontaktiral glede predelave.....

Napisano

Ima? prav ja, tako da najbolje da mu kar po?lje? "zasebnega" ali pa se ti bo sam javil, saj je totalni MPS fan! :):cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zraven mu pa lohk omeni?, da razmi?lja? o menjavi za diesla - pol bosta pa sploh frenda ratala :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Zraven mu pa lohk omeni?, da razmi?lja? o menjavi za diesla - pol bosta pa sploh frenda ratala :hudicek:

 

Predvidevam, da najbolj?a... :D:hohoho:

Napisano

Sicer pa naj bi bila MPS zelo specifi?na pri predelavi na LPG, v nekaterih stvareh se razlikuje od motorja ki je v CX7, katerih kar nekaj potuje na LPG po na?ih cestah, tako da predelava baje ni tak pasulj kot se zdi na prvi pogled. :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zivjo Bostjan, me veseli, da si nasel tole temo :D

Sem ti poslal mejl v katerem te sprasujem za par zadev. Sam sem iz Kranja, ampak sem veliko casa pri punci v Otocah (verjetno poznas, ce si iz okolice Bleda).

 

Poraba je za pricakovat, nekje sem zasledil, da delajo "neverjetnih" 600-700km, seveda po avtocesti, pa verjetno je veliko klancev navzdol :hudicek:

 

Najbolj me skrbi tako imenovani vvt problem.

Avto mi je res vsec, ker je mal bolj eksotika in ne kak GTI (pa da ne bom zdej koga uzalil), seveda pa to doprinese temu primerne probleme.

 

No vglavnem te poklicem tale teden (pa ne zamerit glede tikanja).

 

LP

M

Napisano

Fantje ne se kregat marsicesa se ne ve pri bilokaterem avtu, tale crna mps ni izjema.

Prodajal se je je veliko prej kot moja in dlje kot moja in za VEC.

Pa brez zamere tam v kobaridu se je prodajala prvic vec kot 2 leti nazaj, lahko mi verjamete sem skozi oprezal pa se en drug forumas ni mogel spati zarad tega avta in je na koncu obupal in kupil trojko. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zivjo Bostjan, me veseli, da si nasel tole temo :D

Sem ti poslal mejl v katerem te sprasujem za par zadev. Sam sem iz Kranja, ampak sem veliko casa pri punci v Otocah (verjetno poznas, ce si iz okolice Bleda).

 

Poraba je za pricakovat, nekje sem zasledil, da delajo "neverjetnih" 600-700km, seveda po avtocesti, pa verjetno je veliko klancev navzdol :hudicek:

 

Najbolj me skrbi tako imenovani vvt problem.

Avto mi je res vsec, ker je mal bolj eksotika in ne kak GTI (pa da ne bom zdej koga uzalil), seveda pa to doprinese temu primerne probleme.

 

No vglavnem te poklicem tale teden (pa ne zamerit glede tikanja).

 

LP

M

 

Zdravo matos!

Predvidevam, da si poslal na bostjan@arcelormittal.si. Odgovorim jutri. Sicer sem iz ?irovnice, samo je la?je napisati okolica Bleda, ker mnogim dela geografija probleme :D . Glej, ob res var?ni vo?nji je poraba proti Ljubljani (ja, cesta se spu??a :lol: ) 7-8 l/100 km. V smeri Ljubljana-?irovnica pa 8-9 l/100 Km (ker je skoz mal navzgor). Ampak taka poraba je pri 130 km/h in vklju?enem tempomatu. Vsak pritisk na pedalko, pa so ?tevilke ?e drugje....tako je! Ob taki vo?nji je avtonomija 600-650 km, ker ga vsaj 1X tedensko po taki vo?nji "spiham", da ne bi zadeve zamoril....turbina pa?. Sicer pa, telefon ima? in se lahko sli?iva.

LP, Bo?tjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.