Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer se ne gre o Mazdah pa vseeno kdo mogo?e ve. Verjetno velja isto za avte.

 

V navodilih za moj motor Kawasaki sem prebral, da je potrebno preveriti oz. nastaviti ventile vsakih 10.000km.

Sedaj jih ima 65.000km, nazadnje so bili kontrolirani pred cca 8 leti pri 30.000km.

 

Ali je to nujno, dobro ali nepotrebno? :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

?e ne ropotajo pol po moje ni treba, ker pri moji prvi cbr-ki so bli nastavljeni na 7 kkm, sedaj jih ima 100 kkm pa ni noben pipal ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

concept.gif

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

 

Ne glih velik - tam 3 do 4 ti?o? letno. Sam ko se spravm na motor jih pa kar 300 do 400km v enem dnevu.

Verjetn bom res prot konc sezone pelu na kak servis da to nardijo. Sm se ?e neki pozanimu - med 150 in 200 ? bo verjetn (delo, tesnila, "podlo?ke").

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz upam da ga Max zbije na štartu
    • Russell na najboljšem štartnem mestu. Držim pesti za tega fanta
    • Je kaj zanimanja? Js bom kar spet Saaba vzel. Bencinarja tokrat 
    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.