Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

imam mazdo 6 predelano na plin, letnik 2003, motor 2.3. Vsake toliko se spomne, da nebi v?gala takoj, ampak ?ele po ene 4s delovanja ?tarterja...mogo?e kdo ve v ?em je hec?

Napisano

Meni v?asih dalj ?asa rabi, da v?ge ko je topla, npr. da sem se vozil, pa jo parkiral za pol urce ali urico. To se mi je dogajalo dokler pred 3-mi dnevi nisem menjal v?igalnih sve?k. Zdej ima tiste za LPG in se je zadeva spremenila! Mo?no da je kej na tem! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni v?asih dalj ?asa rabi, da v?ge ko je topla, npr. da sem se vozil, pa jo parkiral za pol urce ali urico. To se mi je dogajalo dokler pred 3-mi dnevi nisem menjal v?igalnih sve?k. Zdej ima tiste za LPG in se je zadeva spremenila! Mo?no da je kej na tem! :jupiii:

 

Ja jaz imam sve?ke ravno zamenjane in se mi zdi, da se to dogaja od menjave naprej....ampak samo zdi.

 

?e nekaj, ali je normalno, da ko dam na roko gas pod havbo, da se v predelu gas lopute sli?i sik zraka medtem ko se loputa zapira in vrtljaji motorja padajo? Ali to pomeni, da je nekje cev po?ena?

Napisano

To se ti neki dogaja okrog pretoka zraka, se pravi mo?no da res kak?na po?ena (preparela) gumijasta cev? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te?ko ti v?iga ko jo prej samo zalaufa? za manj kot minuto in vgasne? in ?e to dela? 2X zapored te?ko v?ge.

Daj gas do daske ko ?tarta? motor, ko pa prime pa ga takoj spusti in bo ok.

Tisto ?umenje je normalno, ke motor da dela mora ?e vedno mimo lopute vle?t zrak, tud na mestu, samo je majhna re?a in se sli?i ?umenje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.