Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

ali vztrajnik ali ?obe. kolko kilometrov ima avto?

www.gistel.si

Napisano

144.000

 

Glede na tvoj opis, predvidevam da je vztrajnik. Ce je kriv injektor avto cuka, pri vztrajniku pa trese.

www.gistel.si

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

 

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

www.gistel.si

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

Jaz sem imel podoben problem s tresenjem, kriva je bila zapacana ?oba. Trenutno je ok, ?obe sicer nisem menjal, ampak sem jih dal spucat na eno ma?ino, tako da demonta?a injektorjev ni potrebna. Bomo pa videli, za koliko ?asa bo dr?alo.

Napisano

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

 

A je mo?no da samo v dolo?enih obratih?

+-50 pa ne?

Napisano

Kako to misli? v dolo?enih obratih? Pri kolko obratih ti trese?

 

Prosti tek takoj ko spustm gas cca 850 trese. Ko po parih trenutkih pade na 800 pa ne ve?. In ?e dam ?isto malo gasa nad 850 tudi ve? ne in naprej tudi ne...

Napisano

Dodajat aditiv po ?tevcu prevo?enih 160kkm? <_<

Kako ve? za dize? Jih je treba dat dol pa testirat?

 

Bi bilo pametno ?i??enje celega sesalnega voda?

Morda ve kdo za koga ki to dela in je zanesljiv-mu lahko zaupam?

Napisano

Jaz sem dal 70? za ?i??enje injektorjev, ni pa to tisto ?i??enje ultrazvo?no al kako ?e, ko ti prav demontirajo ?obe. Tam je mal ve? dela, si par dni brez avta. Tukaj se priklopi na ma?ino, kjer je zgleda malce bolj agresivna me?anica nafte in aditivov in avto laufa ene 2-3 urce.

Zadeva deluje, baje da je ?e precej avtov ?lo b.o. po tem ?i??enju. Tudi taki, katerim je ecu javljal recimo, daje ?e ?oba zani?. Ko bo pa ornk problem, bo pa treba pa? se odlo?it in dati na ?i??enje/obnovo injektorjev k kakim profi?im, recimo..tja v Radomlje :)

Napisano

V dosti primerih ?obe niso zama?ene ampak zaribavajo zaradi bio nafte, katera ima v sebi premalo mazalnih snovi. Moj avto je imel 180.000 km, ko sem dal vse ?tiri ?obe na ?i??enje. Po cca 1000 km je bilo stanje poplnoma enako kot prej, klenketanje pri povspe?evanju in tresenje motorja v prostem teku. Pri 190.000 sem pri vsakem tanku za?el dodajati aditiv, ki ne ?isti ampak podmazuje injektorje in od takrat sem prevozil 12.000 km z istimi ?obami brez tresenja in klenkanja. Lahko namesto aditiva nalijete v rezervar 1dcl olja za dvotaktne motorje. mislim da je to najmanj?i stro?ek z katerim se lahko za?ne re?evati problem!

www.gistel.si

Napisano

Tresenje se je drug dan po dalj?i relaciji na AC nehalo in je cca 100km mir :party0035:

 

Upam da tako ostane. Bi bilo morda pametno vseeno narediti kak?no ?i??enje sistema ali ne? In ?e ja, kak?no?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

 

 

Pozdravljeni! Velikokrat je bil vzrok za tresenje pri nizkih obratih podlo?ke ?ob! Pri ve?ini sem sli?al, da jih dobesedno razgradi! Ko pride do te stopnje, pri?ne pu??anje pritiska in olja! V kolikor bi bil vztrajnik se velikokrat zgodi, da v prvi prestavi pri speljevanju za?ne avto poskakovati kot traktor in to re?imo z ve?jih gasom 1500 obr.

 

LpR

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

meni vztrajnik trese ampak ugotavljam da okrog 1500rpm pri mirovanju vozila ko gas stisnem pride avto v neko resonanco... vle?e druga?e lepo pa pelje se tudi, med vo?njo tresenja ni ?utit... imamo isti problem? tankam na MOL, ne devam nobenih aditivov in blindiran mam egr -_-

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
    • To je bilo zjutraj, popoldan je že bilo 2,4 😀.   Sicer pa gredo kmalu dol.   Dokler je ris v clear coat (prozoren lak), potem se da spolirati.   Na sliki izgleda kot da se to da spolirati.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.