Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?ase se mi zdi, da se v avtu nekako no?e vredu shladit. V?asih je bilo poleti ok, ?e sem nastavil na 25 stopinj, zdaj pa je treba imeti nastavljenih 20 da je za zdr?at.

Iz ?ob piha hladen zrak, zadnji? sem pomeril s termometrom - na sredinskih je po ene 10 minutah pihalo 6 stopinj, na stranskih 11.

 

Sumim, da je za?elo zmanjkovat plina.

Kak?ne izku?nje imate s tem?

Kam peljat?

Koliko stane?

Kaj je z oljem? Verjetno se ga ne da izpustit in zamenjat brez da odmontira? vse skupaj. ?e bi pu??alo, bi se to verjetno kje videlo?

 

To, da plin z leti uide (avto je M6 karavan 143, letnik 2006) je verjetno normalno - v kompresor pride os, ob kateri verjetno plin uhaja. Kompresor ni zalotan kot hladilni sistem od od skrinje.

Napisano

Meni lokalni mehanik vakumira, doda olje in barvilo napolni klimo in pre?prica kanale za 30?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?el po 6 letih? :aaaaa:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Zadnje ?ase se mi zdi, da se v avtu nekako no?e vredu shladit. V?asih je bilo poleti ok, ?e sem nastavil na 25 stopinj, zdaj pa je treba imeti nastavljenih 20 da je za zdr?at.

Iz ?ob piha hladen zrak, zadnji? sem pomeril s termometrom - na sredinskih je po ene 10 minutah pihalo 6 stopinj, na stranskih 11.

 

Sumim, da je za?elo zmanjkovat plina.

Kak?ne izku?nje imate s tem?

Kam peljat?

Koliko stane?

Kaj je z oljem? Verjetno se ga ne da izpustit in zamenjat brez da odmontira? vse skupaj. ?e bi pu??alo, bi se to verjetno kje videlo?

 

To, da plin z leti uide (avto je M6 karavan 143, letnik 2006) je verjetno normalno - v kompresor pride os, ob kateri verjetno plin uhaja. Kompresor ni zalotan kot hladilni sistem od od skrinje.

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Zamenjal filter zraka kabine - ni pomagalo.

Peljal dofilat plin, bilo ga je 300 g, mora ga biti 470. Zdaj pa ?akam na vro?e dni, da sprobam, ?e zdaj dela ok.

Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Car svaka ?ast, je mogo?e ?e pote?kal ?e je polna 80-95% zahtevane kol?ine spotoma ? :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

No fantje,sem ?e pisal na to temo, pa ni blo strokovnjaka z mojo te?avo :huh: . Klimo sem napolnil, oz. dopolnil ker ni bila prazna, vendar ne hladi kot mora, ?e dam na 15 st. in ventilator na 3/4 se jo je komaj kaj ?utit. V slu?benem Berlingotu, samo v?ge? pa ti je ?e mraz, tako da moram kombinirat malo z gretjem. Kaj bi lahko bilo? Rele mislim da ni ker klima ves ?as piha malo mrzlo. Sej veste kdaj se spomnim, ko je zunaj 34 stopinj :) Mo?, kateri mi jo ne napolnil, je opazil neko razliko v tlakih, pojma nimam kaj, da mo?no da je ?el nek ventil pri kompresorju, katerega je mo?no menjati samo z demonta?o kompresorja? Ima kdo kaj pojma o tem??

Napisano

Ko sva s kolegom filala klimo z tisto avtomatsko napravo ki jo imajo razni mehaniki, na koncu naredi test.

Tlaki morajo bit 0.9 do 2.5 nizek tlak in 10 do 15 visok tlak (se mi zdi da je tle nek). Temperatura zraka iz kanala kjer piha pa pi?e da pod 8°C

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

no, ker nisem ?e re?il problema, ja vem, se vle?e ?e leta. Plin je, kompresor dela, meni pa pa toliko piha ven..

 

Kaj bi lahko bilo narobe??

post-6207-0-02104500-1439031256_thumb.jpg

Napisano

Ej....bo treba da mojster pregleda klimo ...naredi servis ..verjetno je premalo plina v sistemu...meni piha maximalno ven iz ?ob..od 8-10.C..normalno..tebi pa premalo...tudi dr.Pelko ti laho pogleda in porihta..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.