Skoči na vsebino

zavorne plo??ice


mazda3igor

Priporočeno sporočilo

Iman? na herkulesu npr.

Druga?e pa niso tako drage da bi full ogromno pri?paral napram kak?nim iz trgovine pri nas (Potokar,ipd.), razen ?e misli? kak?ne ?portne vzet?

Se pa ne morem spomniti kere ne cvilijo, mi je lih zadnji? na servisu govoril o neki znamki, katera ne povzro?a tega. Brembo zacvili za trenutek, mene pa? ne moti ve? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp.mene zanima kje bi lahko preko interneta naro?il zavorne plo??ice za mazdo 3 1.6 dizel ...

 

Js sm jih naro?il tukaj:

 

http://www.poceniavtodeli.si/

 

za komplet zadnjih diskov in plo??ic sm dal 70? ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a mi po?le? to?no ling za moj model avtomobila mazda3 1.6dizel letnik 2005...

 

pol ma? isto, ko js, razn da je moja letnik 2006 :)

 

direktnega linka ti ne morem dat, ker ga ne zagrabi, ozna?i samo:

 

Proizvajalec:

MAZDA

Model-Tip:

3 (BK)

Tip:1.6 DI Turbo

Izvedba:Hatchback

PS (kW):109 (80)

Prostornina:1560 ccm (1.6l)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol ma? isto, ko js, razn da je moja letnik 2006 :)

 

direktnega linka ti ne morem dat, ker ga ne zagrabi, ozna?i samo:

 

Proizvajalec:

MAZDA

Model-Tip:

3 (BK)

Tip:1.6 DI Turbo

Izvedba:Hatchback

PS (kW):109 (80)

Prostornina:1560 ccm (1.6l)

 

ka si dau tm pod filter..
Not drink when Drive
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ka si dau tm pod filter..

 

evo ga naro?o sprednje zadnje bosh firmo mislim da bo kul...------------------------------------------------------

1 x Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore (0 986 494 127) = 34,48?

1 x Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore (0 986 424 794) = 51,63?

Not drink when Drive
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo ga naro?o sprednje zadnje bosh firmo mislim da bo kul...------------------------------------------------------

1 x Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore (0 986 494 127) = 34,48?

1 x Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore (0 986 424 794) = 51,63?

 

ma js sm uzel ?ist najcenej?e, zaenkrat je ql ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.