Skoči na vsebino

SLU?BENO VOZILO

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hahahaha :-) vle?e na levo :-) baje optika vsako leto pomaga :-P ja, to sm jst isto sli?u, da je tale psa 1.6 ma?ina supr glede porabe in pro?nosti. Hm, ma pa punca na moji porabo 5,9, jst pa tm 6-6,8. Ne?na noga, pa?!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ker smo tudi mi na ?ihtu glih kar dobili enega nekaravanskega Golfa z isto ma?ino bom malo pokomentiral tvoje navedbe:

- sede? bi moral biti naravnost in sam nimam tega ob?utka, da je zamaknjen

- motor je izredno slabokrven in tale downsizeing je kr neki. Isti model Golfa z ma?ino 2.0 TDI in 110KM je kljub enakemu navoru in na papirju popolnoma enakih performancah vsaj za razred bolj ?ivahen. ?e lahko izbiram raje vzamem za pot tega skoraj ?tiri leta starej?ega z blizu 100kkm. Mogo?e se bo tale 1.6 ?ez ?as kej ulaufal sam, ?e se pri 5.000km ?e ni pol kr mal dvomim. :ne vem:

- svetovalec za prestave je ?iv debilizem, ker te sili, da se vozi? s 1000-1100 obrati :wacko: pri tem, da je 5. prestava tako dolga, da ti v bistvu svetuje narobe.

- ker sem slu?beno veliko prevozil tako ?tirko kot petko in ?estko se mi ni zdelo, da bi bilo v kabini kej razlike s prostorom. Prtlja?nika pa ne bom komentiral, ker sem ga odpiral vseskupi ene parkrat.

- poraba je za odtenek (kak deci) celo vi?ja kot pri 2.0. ?emu torej downsizeing?

 

Pa ?e druga opa?anja

- motor je bistveno bolj nemiren in treso? pri prostem teku in pri nizkih obratih v primerjavi z 2.0TDI

- kje je ?esta prestava?

- pri isti opremi so pri ?tiri leta mlaj?em gor za colo manj?e feltne

- avto je premehak in zaradi balonastih gum s ?udnim ob?utkom na volanu - sem zadevo vsaj malo popravil, da sem nafilal gume z 2,7 spredi in 2,5 zadi.

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

33112_1.png

Napisano

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

 

Megane crknil? Nemogoce, po moje ga nista znala voziti ;)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

pomoje, da ne dokler ?e avto normalno vle?e

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

To ni renault, bo jo pa potrebno verjetno enkrat menjat.

 

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

 

ja 2000? zraven bi ?e dobil ?estko (pa ne golfa)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

pomoje, da ne dokler ?e avto normalno vle?e

 

Se opravi?ujem za off topic; se pravi, da ?e crkne zadeva, se ?e vedno lahko pripeljem do servisa?

Napisano

pubeci vseeno kaj kupite samo ne 2.0tdi ker crkuje kot po teko?em traku. ?obe crknejo pri vsakem.Zadnji? so nam pri?lepali golfa 2.0tdi z uni?eno turbino pri 60.000km. Dale? stran od tega motorja vam re?em raj?i kupim 1.6tdi pa pol nimam stro?kov kot pa 2.0...

Napisano

Hmmm, ?udno, pri nas na ?ihtu so razen enega 1.6TDI vsi 2.0 in ?e noben ni crknu pa majo nekateri ?e po 150.000km. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Hmmm, ?udno, pri nas na ?ihtu so razen enega 1.6TDI vsi 2.0 in ?e noben ni crknu pa majo nekateri ?e po 150.000km. :ne vem:

 

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

Napisano

Se opravi?ujem za off topic; se pravi, da ?e crkne zadeva, se ?e vedno lahko pripeljem do servisa?

 

pomoje, da ja, sam mo?i nima? nobene

Napisano

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

 

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

33112_1.png

Napisano

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

 

?eprou sm tud jest od marsikerga mehanika sli?u da naj bi mel 2.0 TDI motorji zlo velik problemov sploh z pokanjem glav in da so nasploh velik slab?i kot pa 1.9 TDI

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Kok je pa nenormalno grd ta golf karavan bruuuuuhhhhh :vskalo:?zmeden?

 

A je govora od tanove sedmice? ?estica je pa zadi ista kot petica, lu?i me ?ist na me?ko spominjajo...

Napisano

A je govora od tanove sedmice? ?estica je pa zadi ista kot petica, lu?i me ?ist na me?ko spominjajo...

 

ma ta ?estica k je en sliko prlimu,uglaunm obup,tko k golf plus,aj to auto mogo?e?

 

To je tko k d bi Mazdo 3 povi?u za en ?tuk,pa evo ma? M3 + :vskalo:

Napisano

Meni so vsi te Golfi ko de?evni ponedeljek. Ni mi grd, mi je pa dolgo?asen na kubik. Ko da bi moral poslu?at zimzelene melodije ob vsaki njegovi izdaji... ko jih ?e na pamet malo brunda? poleg in ve?, kak?ne bodo naslednje leto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.