Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem na moji mazdi diesel 136 km...in sicer avto gre normalno ?e pohodi? gas do polovice, ko ga pohodi? do konca kadi in ne vle?e,tak ob?utek kot da nebi dobival dovolj zraka.. Na testerju ni napak, egr je blindiran, ena od mo?nosti na katero sem takoj pomislil je senzor za pretok zraka. Cevi od intercoolerja sem pregeldal in so ok...kaj obstaja mo?nost da se ne odpirajo lopute v sesalnem kolektorju?

www.gistel.si

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

 

Danes gre avto normalno in ne kadi, zgleda da bo problem na kaksnem senzorju...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

www.gistel.si

Napisano

Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? :;)

 

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

www.gistel.si

Napisano

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

 

Zanimiv, bi mogu nekdo probat s podobnimi simptomi, brez da menja injektor. Me res zanima, ?e se to tako pozna. Pravi? spodaj pod airbox-om. Bom ob priliki pogledal, kako to zgledA :)

Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

 

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

 

Napisano

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

Glede EGR-ja, sem mogoce nasel resitev. Pridi mimo ko imas cas, bova predelala senzor... :)

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.