Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem na moji mazdi diesel 136 km...in sicer avto gre normalno ?e pohodi? gas do polovice, ko ga pohodi? do konca kadi in ne vle?e,tak ob?utek kot da nebi dobival dovolj zraka.. Na testerju ni napak, egr je blindiran, ena od mo?nosti na katero sem takoj pomislil je senzor za pretok zraka. Cevi od intercoolerja sem pregeldal in so ok...kaj obstaja mo?nost da se ne odpirajo lopute v sesalnem kolektorju?

www.gistel.si

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

 

Danes gre avto normalno in ne kadi, zgleda da bo problem na kaksnem senzorju...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

www.gistel.si

Napisano

Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? :;)

 

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

www.gistel.si

Napisano

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

 

Zanimiv, bi mogu nekdo probat s podobnimi simptomi, brez da menja injektor. Me res zanima, ?e se to tako pozna. Pravi? spodaj pod airbox-om. Bom ob priliki pogledal, kako to zgledA :)

Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

 

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

 

Napisano

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

Glede EGR-ja, sem mogoce nasel resitev. Pridi mimo ko imas cas, bova predelala senzor... :)

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je    
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
    • Ja, seveda imam enako stališče - netoleranco za žaljive izjave drugih. 
    • Ni CX-30, je pa G140:   Vsi žarki iz dežele vzhajajočega sonca WWW.AVTOMANIJA.COM Med tem ko med Evropo in vulkanskim otočjem na daljnem vzhodu raste nova največja...   😀
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.