batko Napisano 9. julij, 2012 Prijavi Napisano 9. julij, 2012 Imam problem na moji mazdi diesel 136 km...in sicer avto gre normalno ?e pohodi? gas do polovice, ko ga pohodi? do konca kadi in ne vle?e,tak ob?utek kot da nebi dobival dovolj zraka.. Na testerju ni napak, egr je blindiran, ena od mo?nosti na katero sem takoj pomislil je senzor za pretok zraka. Cevi od intercoolerja sem pregeldal in so ok...kaj obstaja mo?nost da se ne odpirajo lopute v sesalnem kolektorju? Citiraj www.gistel.si
Žirinofski Napisano 9. julij, 2012 Prijavi Napisano 9. julij, 2012 lhk je senzor k men je isto enkrat tko nardil tm do 3000 obratov je vlekl pol pa sam ?e ?rn dim sam men je na testerju napako napisal Citiraj
Tomozuki Napisano 10. julij, 2012 Prijavi Napisano 10. julij, 2012 To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem: Citiraj
batko Napisano 10. julij, 2012 Avtor Prijavi Napisano 10. julij, 2012 To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem: Danes gre avto normalno in ne kadi, zgleda da bo problem na kaksnem senzorju... Citiraj www.gistel.si
batko Napisano 22. julij, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. julij, 2012 Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra... Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih... Citiraj www.gistel.si
SpEkTr Napisano 22. julij, 2012 Prijavi Napisano 22. julij, 2012 Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? : Citiraj
batko Napisano 22. julij, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. julij, 2012 Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? : Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna. Citiraj www.gistel.si
SpEkTr Napisano 22. julij, 2012 Prijavi Napisano 22. julij, 2012 Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna. Zanimiv, bi mogu nekdo probat s podobnimi simptomi, brez da menja injektor. Me res zanima, ?e se to tako pozna. Pravi? spodaj pod airbox-om. Bom ob priliki pogledal, kako to zgledA Citiraj
Alex Napisano 23. julij, 2012 Prijavi Napisano 23. julij, 2012 Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih... Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? Citiraj
batko Napisano 24. julij, 2012 Avtor Prijavi Napisano 24. julij, 2012 Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? Glede EGR-ja, sem mogoce nasel resitev. Pridi mimo ko imas cas, bova predelala senzor... Citiraj www.gistel.si
mito4444 Napisano 27. julij, 2012 Prijavi Napisano 27. julij, 2012 Glede EGR-ja, sem mogoce nasel resitev. Pridi mimo ko imas cas, bova predelala senzor... Like:) ce si zrihtu, se mi zdi da bos to mnozicno odpravljal:) Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.