Skoči na vsebino

mazda b2500


SpeedEX

Priporočeno sporočilo

Hey.

 

Kako bi lahko povecal moc na b2500 di? Nasraufal turbino?

Lp

 

?zmeden?

 

Sicer sta baje dva razli?na motorja ampak turbo: (kopirano iz enega testa)

 

"Kupec lahko izbira med dvema razli?icama motorjev. Oba sta 2,5 litrska dizla, polnjena s pomo?jo turbo polnilnika. Prvi ima 78 KM, mo?nej?i, testni pa 109 KM pri 3500 vrt/min. Dodatno mo? pa pridobi s pomo?jo hladilnika stisnjenega zraka. Vendar pa je ?e pomembnej?i podatek o 266Nm navora pri 2000 vrt/min, ko pride do izraza turbina."

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hey.

 

Kako bi lahko povecal moc na b2500 di? Nasraufal turbino?

Lp

 

Mi lahko razlo?i?, zakaj te to zanima? Jaz moje BT-50 ?e nisem spravil ob sapo, pa sem kar zahteven.

 

?e pa jutri pride? na piknik, pa ?e kaj pregledamo in dore?emo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je delovni stroj/traktor ne pa dirkalnik tako, da ne fantaziraj. Seveda se da ampak zakaj bi si zakompliciral ?ivljenje, ?e ni potrebe? ?e nima turbine da? gor turbino seveda, pa intercooler pa preprogramira? ampak kaj se bo potem zgodilo pa raje ne razmi?ljam... :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej nvem zakaj rabi? ti pove?anje mo?i, pri takem atu bi kve?jemu bolj razumu pove?anje navora, pa ?e to mislim, da ni potrebe :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SpeedEX, pomiri se.

 

B-2500 oz. BT-50 je poltrahtr in ne dirkalnik. ?e misli? dirkati s tem vozilom, bo? imel te?ave. Ne le z motorjem, ampak predvsem z optiko predvsem zadnje preme, pa tudi z polgredmi, zadnjim mostom, kardanom, le?ajem kardana in tako naprej.

 

Motor je dovolj mo?an. Tudi driftat se da lepo, ker je motor spredaj, pogon pa zadaj, kjer ni prakti?no nobene te?e. A zavedaj se, da ima trahtorski navor. In ?e ti guma nekam malo bolj zagrabi, motor ne bo odnehal. ?e te ne odnese hudi?u v rit, bo vso to silo morala prebaviti transmisija. In potem ne jokat, da ti je polomilo vse mogo?e. Sploh se to lahko zgodi pri iz?ivljanju na travi, blatu ali snegu, kjer na lepem guma najde kamen, ki je skrit pod podlago in ga ne vidi?. V spolzki podlagi se guma vrti za odtrgat, ko pa pride na kamen, pa zagrabi. Potem pa niti Bog ne re?i ve?. Ali te nekam odnese ali pa nekaj polomi.

 

?e pa ga misli? uporabljati kot delovni stroj, pa je zadeva mo?na za Zemljo pretrgat. Sicer je B-2500 ?vojnej?i od BT-50, a vseeno: iz gozda sem peljal 3 tone tovora (1 tono v kasonu in dve toni v prikolici). Ker je bila pot slaba, sem vozil v prvi in z reduktorjem. In pri 1200 obratih motorja je zadeva prav lepo vlekla. Dobro, pri ?ibkej?em motorju bo potrebnih mogo?e 2000 obratov, a vseeno. Tudi ko smo na servis vlekli Holderja, ki tehta 2,4 tone in to na prikolici, ki tehta 600 kg, je BT.50 lepo vlekel z 1500 do 1800 obrati motorja. Zato res ne vidim potrebe po nekem "friziranju".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel bo to njegov prvi avto torej ?e to, da bo pickup z lahko ritjo prvi avto je ve? kot preve?, ?e bo delal neumnosti. :) Da bi pa po cesti to teral ?ez ovinke si pa tudi jaz ne bi upal pa sem ?e navajen voziti kaj hitrej?ega pa je to ?e vseeno prehitro pomoje. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor je bil na pikniku v Lokovcu ?e v nedeljo, mu je hitro jasno, da ima ta re? dovolj mo?an motor. Mogo?e manjkajo gosenice ali pa vsaj blokada diferenciala, kilowati pa vsekakor ne. Saj lahko udele?enci napi?ejo.

 

ma Hummer se lohk skrije :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel bo to njegov prvi avto torej ?e to, da bo pickup z lahko ritjo prvi avto je ve? kot preve?, ?e bo delal neumnosti. :) Da bi pa po cesti to teral ?ez ovinke si pa tudi jaz ne bi upal pa sem ?e navajen voziti kaj hitrej?ega pa je to ?e vseeno prehitro pomoje. :D

 

Napaka z moje strani-bo moj prvi pick up. Drugac sem edino ritko od teranota "probal"

Kdo ? Jaz ?e ne !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se ne bom ponavljal, preglej ti dve temi:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6811

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8111

 

Tu je bilo precej razlo?enega o teh vozilih. Tudi o registraciji (to je tovorno vozilo), pa zavarovanju, servisih in tako naprej. Samo za poku?ino, ena pnevmatika je 170?. Ni dosti, ?e pa mora? kupit vse ?tiri, je pa to 680?. In ko gre? tankat, gre v en rezervar 80-90?. In tako naprej. ?e ga potrebuje?, prav, naj ti dobro slu?i. ?e pa ga kupuje?, ker je pa? prilika, pa premisli ?e enkrat.

 

Upam, da nisem komu pokvaril posla...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

?lovek prijazno vpra?a, kako bi pove?al mo?, vi pa vsemogo?e "star?evske" ali kako druga?e "hudo pametne" nasvete dajete! :dudek:

 

 

Daj gor intercooler in malo navij turbino, malo od oka ?e dodaj nafte (ko bo kadilo na poln plin je ravno prav) in se bo nekaj poznalo- tako na mo?i, kot na porabi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Je ?e kdo optimiral motor mazde b 2500. Gre se mi bolj zaradi porabe. Pa ne mi zdej srat naj si kupim en majhen avto. Pri drugem avtu VW Sharan 4motion se mi optimiranje pozna pri porabi-1,5 l/100 km in pa pri navoru .Sedaj ga spravim v vsak breg, poraba je bila prej ?e sem se peljal do Maribora 9 litrov -avtocesta in pa skozi 140 km/h, sedaj 7,4 l/100 km in pa tudi 140 km/h.

Za vsak nasvet se vam zahvaljujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.