Skoči na vsebino

Mazda6 - uga?anje / tehni?ne te?ave


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

glede na izku?nje serviserjev in nekaterih uporabnikov, priporo?eno je vsaj vsake dve leti odmontirat pokrov karterja, ter preverit ?istost sita, po katerem ?rpalka vle?e olje,

?e je sito zabasano, je olja dovolj, motor pa lahko kljub temu ribne...

 

podlo?ke so minimalni stro?ek z veliko vrednostjo :) Menjaj ?e ?e nisi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

 

Sem videl, da se Avto Pelko omenja kar konkretno na tem forumu, tako, da mora biti res faca za mazde. :)

Hvala za nasvet.

 

Druga?e sem pa pri?akoval, da se boste kar konkretno razpisali o teh motorjih. Vsaj kolega, ki je bil v?asih vajenec na mazdi pravi, da so jih zamenjali veliko. :ne vem: V bistvu me veseli, da se niste :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

 

Seveda, ?lani kluba imamo 15 % na material in storitve! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa ne me za besedo dr?at, ?e ni Pelko ?e ra?unal tole z vsemi mo?nimi popusti, no ni? te ne stane ?e vpra?a?, je zelo fajn mo?akar! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

No jst se na nobeni sestki nism zaslediv d bi mela BOSCH PUMPO. :jezicek: Menjava IMV ventila je resitev

:jupiii:

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

 

Zdravo. sem nov na forumu, zato me ?e malo matra samo oddajanje......

Glede tvoje te?ave, jaz sem imel isti problem. ?lo je za visokotla?ni ventil, ki naj bi ga po?rlo ?veplo v na?i nafti. Te probleme imajo predusem Mazde ni?jih letnikov, kasneje so to uredili z bolj?im ventilom. Jaz sem ta ventil dobil iz hrva?ke, saj so bili takrat le oni zastopniki (5 let nazaj) za to. Zrihtal pa mi ga je na servisu (pod roko) v ljubljani. Stro?ek cca 200?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.