Skoči na vsebino

Daljinsko zaklepanje - ne zaklene


Priporočeno sporočilo

Problem imam z enim od klju?ev (tistim ki ga ima ?ena :rolleyes: ).

 

Avto lahko odklene? ne more? pa ga zaklenit. Ob pritisku na gumb se ne zgodi 0.

Ali je mo?no, da so slabe baterije ali je cel klju? ?el rakom :danzoman:

 

Klju? je tak - avto je pa M6 2009:

https://www.dropbox.com/s/46m2ethmn6de2dz/2...%2010.23.40.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru :)

 

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?

 

 

Rabis izvijac in navodila :)

 

http://www.google.com/search?hl=en&cli...ved=0CHUQ1QIoAA

 

 

http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=152075.0

 

 

 

 

Tools needed: Small (3/32") flathead screwdriver

Supplies needed: Replacement CR1620 button battery

 

Step 1: First, we need to separate the key portion from the remote portion. Flip the key blade open, then look in the slot where they key blade is stored when it's closed. Note the little tab in this slot in the picture below:

 

Objavljena slika

 

Step 2: This part is a little tricky. Hold the flip key in one hand, then push the tab in the picture above with the screwdriver in your other hand. While holding the tab in, pull the key portion away from the remote portion. Some people might find it easier to hold both the remote portion and the screwdriver in one hand, then use the other hand to pull the key portion off.

 

Step 3: If you're successful, you'll end up with this:

 

Objavljena slika

 

Step 4: On the remote portion, note the little slot right below the "VISTEON" writing on the now-exposed part of the remote portion (in the compartment where the "tab" of the key portion goes into). Stick your screwdriver in this slot, then tilt the screwdriver so it's parallel with the face of the remote:

 

Objavljena slika

 

Step 5: You should now have the case cracked open a bit. Grab the two halves and unfold them as if the metal keyring part on the bottom is a hinge. The two halves should come completely apart:

 

Objavljena slika

 

Step 6: The remote PCB stays attached to the "top" (button side) half of the remote; the battery sits in a compartment in the "bottom" half, and supplies current to the PCB through a couple of metal tabs that make contact when the remote is snapped shut.

 

Step 7: To remove the old battery, press on it as indicated here, and the battery will flip up so you can grab it and pull it out:

 

Objavljena slika

 

Step 8: Insert the new battery into the compartment, making sure the positive (+) side is facing downward.

 

Step 9: Snap the two halves of the remote portion back together.

 

Step 10: Snap the key portion back into the remote portion.

 

You're all done!

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterijo si zamenjal?

 

Lahko je problem na stikalu in ti ne sklene kontakta. Lahko se pa vezje pri pritisku na gumb toliko premakne, da ni kontakta z baterijo.

 

Baterijo bom ?el drug teden novo kupit pa probam. Kontakt pa dvomim da se prekine, ker sem samo to vezje ti??al na baterijo in pritisnil gumb...pa isto ni bilo efekta.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

 

 

Lahko je slab kontakt na tipki ...

 

Objavljena slika

 

Ceprav ce pravis, da lucka posveti, bi prej rekel, da je s centralno enoto kaj narobe... Najbolje, ce se oglasis na poblascenem servisu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem imam z enim od klju?ev (tistim ki ga ima ?ena :rolleyes: ).

 

Avto lahko odklene? ne more? pa ga zaklenit. Ob pritisku na gumb se ne zgodi 0.

Ali je mo?no, da so slabe baterije ali je cel klju? ?el rakom :danzoman:

 

Klju? je tak - avto je pa M6 2009:

https://www.dropbox.com/s/46m2ethmn6de2dz/2...%2010.23.40.jpg

 

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

 

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

 

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

 

Mi je vse skupaj nelogi?no....ampak v tvojem primeru, zgleda da je bila centrala res kriva.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na novo je treba sprogramirat klju?e in centralo, pa bo mir, lahko pa ?e na kak osciloskop proba? pomerit ?e oddajnik v klju?u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.