Skoči na vsebino

Gretje sede?a M6-2004


Priporočeno sporočilo

v hrbtnem delu voznikovega sede?a je prenehalo delovati pravilno, in se pregreva....

 

Je ?e kdo to razdiral? je to sploh mo?no razdret?

 

Se da kako popravit?

 

Jebenti?, to mi manjka kot oko v glavi!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo prevleke dol sname? in vse bo kot na dlani.

Verjetno ti je bimetal za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

 

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

 

torej se da to hitro zreihtat, razderem, popucam kontakt, pa je?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kadi? ? :ne vem:

 

Sam to je pod prevleko, ?ik bi ?el preko...damn it.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en pa je senzor grelca.

Predvidevam, da je nek spremenljivi upor, ki regulira napajanje. Torej ?e zunaj priklopi? napajanje in spremlja? upornost senzorja se ta mora spreminjati in to je blizu tega da senzor dela.

Lahko je tudi kak?en termostat z dodanim sprejemljivim uporom. Termostat omejuje max temperaturo, spremenljivi upor pa meri trenutno temperaturo in s tem regulira napajanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

 

yp... samo do njega pride? samo ?e cel sede? rasturi?... in to dobesedno ven iz avta... je na sedalnem delu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

Kje hudica pa to nastavljas, sej mas samo on stikalo?? :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

 

a si videl sliko, ki je pripeta tej objavi?

 

tam je ?ica pretrgana, in pregoreno... ali naj to kar tako pustim?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

To je mazda :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Look from the bright side - en ?nicl lahko pod zic vr?e?, kot v?asih Turki, pa ma? pe?en biftek.....l

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

 

sej ma? webasto majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

 

Za manj bi lahko dobil za OBA sede?a, samo sem prepozno videl. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.