Najbolj me je nasmejalo tisto, da če malo bolj hitro peleš v ovinek, da se olje steka na eno ali drugo stran, ta je bla huda
No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...
Ker sem se naveličal majhnega zaslona original avtoradia na Mazdini šestici in Tomtomove navigacije, sem si omislil Androidni avtoradio. Do tu vse lepo in prav. Naročim, čakam, dobim ... Razmontiram armaturno ploščo in odstranim avtoradio ... nato pa šok. Manja kup konektorjev - oziroma ne pašejo na original inštalacijo.
Imam prav? Se da tole kupiti pri nas kje, ali bom spet čakal mesec in pol na paket?
Bi mogoče kak mojster za avtoakustiko reševal drugače? Žičke za zvočnike in Bose ojačevalec bi verjetno še šlo zvezati, samo komandam z volana pa kameri bi se pa nikakor ne želel odpovedati ...
V bistvu imam v trenutni konfiguraciji le napajanje in anteno (radijske postaje najde, zvoka pa ni). No, pa GPS imam nov zraven Androida - se morebiti da uporabiti kar obstoječo napeljavo/anteno avtoradia?
Jaz opazam, da ni nekega pravila, kdaj to pocne ob zagonu.
Danes zjutraj, avto pod milim nebom, temp 4C, vzgal brez visanja obratov. Po 50 km voznje je bil parkiran 4 ure. Vzgem, drzi povisane obrate cca. 10 sekund, temp 10C.
A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.
Jaz nisem, bom pa danes pozoren, itak bom naredil ene 80 km ... od tega precej po mestu, kjer bo menjal med 2. in 3. prestavo.
Glede regeneracij, jaz imam tudi 2015 letnik, pa je tako, kot so ti povedali - zacno se vsakih 200-250 km, najlazje to ugotovis po velikanskem skoku trenutne porabe.
Trajajo pa nekako 15 pa tudi do 30 km (zdaj pozimi).
Jaz zaceto regeneracijo dokoncam - jbg, se odpeljem se en krog, ker mi ni do tega, da se naslednjic zacenja znova - gre se vec nafte, pa nivo olja se dviguje. V bistvu sem do sedaj v pol leta samo 3x sel dodatni krog, torej da nisem planirano koncal voznje, tako da ni neka panika, vec ali manj se mi regeneracija opravi na AC.
Glede zavor: ja, original je neka zalost (vsaj za tiste, ki s(m)o vajeni avtov z dobrimi zavorami). Zamenjas z najboljsim afermarket kar dobis - diske in ploscice. To je vse, kar lahko naredis brez pretiranih stroskov. Pac ne mores vec tekmovati z drugimi, kdo bo pozneje zabremzal ... =)))
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani