Skoči na vsebino
pred 10 urami je Gregster napisal:

Jaz pa končujem servis na pooblaščencu, bom sam servisiral pa me zanima katero olje je primerno za mazdo 3 bencinar. Mazdino original seveda.

Je tole ok?

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-mazda-motorno-olje-dexelia-ultra-5w30-1l?tab=reviews

OLJE-DG.SI

MAZDA Dexelia Ultra 5W-30 nudi odlično zaščito motorja in je primerno za Mazdine sodobne bencinske in dizelske motorje brez filtra trdnih...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je amusic napisal:

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

To bo pa verjetno res - sem se vozil s slabim akumulatorjem CD175, da je komaj vžgal, pa samo lučka za akumulator.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je amusic napisal:

Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...

Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli... 

Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK. 

Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.

 

Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano (urejeno)

Zanimivo, meni pa so pri pri Selmarju rekli, da škoda, ker ni več v garanciji ... ker so pod garancijo zamenjali že kar nekaj injektorjev.... skratka, nikoli ni prav. 😀

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.

 

@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna :D

 

@NevLado, hvala za dodatne informacije. Ne, tega ne mislim sam počet. Še vedno kolebam med pooblaščenim Mazda servisom in s.p.-jem iz sosednje vasi. Je pa res, da imam doma vedno več svojega materiala že pripravljenega. 🙂

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom.

 

Zavorna tekočina:

- eno elektrodo vtakneš v zavorno tekočino, drugo na cilinder (prevodni del)

- če je enosmerna napetost pod 0,3V, je OK ... napetost najprej skoči in je treba počakat nekaj sekund, da se umiri

https://autoedu.info/en/auto-mechanic/brakes/hydraulic-braking-system/testing-brake-fluid-1/

 

Antifriz:

- eno elektrodo vtakneš v hladilno tekočino, drugo na maso

- če je enosmerna napetost pod 0,5V, je OK

Anti freeze testing with Hydrometer and a multimeter - Bing video

 

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprašujem se, a imajo na servisu enak postopek? Tole menjavanje se sliši kar zamudno, pa še 2 morata biti.

 

Zanimivo, na Hondi Accord je bila po 12-tih še vedno prva zavorna tekočina. Ne spomnim se, da bi jo kdo kdaj menjal. 

 

Sem bil 25 let nazaj na zavornem servisu, kjer mi je mojster med delom pripovedoval, da so enkrat za foro notri dali  Radensko, in je avto še vedno bremzal... :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za ročna menjalnika naročeno. 🙂

image.png

 

Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?

 

Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.

https://www.autodoc.si/ate/954924

 

https://www.ate-brakes.com/media/2310/download_broschuere_bremsfluessigkeit_en.pdf

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Janez, to je isto kot da bi vprašal, zakaj nekdo kupi bmw, drugi pa audi. Zakaj? 😬

 :) 

V primerjalnih člankih berem, da naj bi se odločali glede na ceno, izbrali NKG, ker so cenejše. Ampak na Autodoc je obratno, Denso iridium so že od 12€ naprej.

nullimage.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet me je prijelo nakupovanje na zalogo (razlog zadnje zavorne ploščice za M3 G120 MT in M6 G165 MT) :) Gledam spisek @scania  .. na osnovi objave spiska Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi - Stran 397 - Splošna debata - Mazda forum Slovenija (mazda-si.net), so se v moji košarici Autodoc znašle svečke DENSO ZC20HPR11, sedaj pa v tej temi preberem, da so boljše svečke NGK94124?zmeden?

 

Torej, katere svečke naj izberem za G120 in G165?

 

https://www.autodoc.si/denso/12729749

https://www.autodoc.si/ngk/7615881

 

https://www.mazda-si.net/topic/9128-kaj-ste-pa-danes-naredili-na-svoji-mazdi/?do=findComment&comment=506161

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano (urejeno)

Samo zavorni material, če ga kupiš sam, pride cca. 300€. Za delo bi moralo biti 100€ dovolj.

Vsaka večja vas ima mehanika, ki bo znal zamenjati diske in ploščice ...

 

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/zavorni_kolut-10132/mazda/3/3-bm/21146-2-0?supplier[0]=3

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/zavorna_obloga-10130/mazda/3/3-bm/21146-2-0?supplier[0]=3

 

image.png

 

image.png

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uničen nastavek varnostnih vijakov
Napisano
pred 44 minutami je sportman333 napisal:

a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....

mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....

Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Alex napisal:

Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati. 

Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih... 

In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem  laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.) 

To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊

@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko. :) 

 

Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte. :) 

 

Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki. Sam se tega ne držim - ker pazim, mi krpa pade na tla ene 3x letno.

 

Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda :)).  

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Evo, danes 15 marec sem dobil paket iz autodoc, naročil sem pa 2 marec :D

 

Najprej je DHL mučkal, dostavo je danes izvedla pošta slo, paket je bil pa raztrgan, ker pač vreme in te fore. Ampak svaka čast poštarju, je z mano preveril kataloške in vsebino paketkov in se mi lepo opravičil.


Tako da jutri grem menjat :jupiii:

Na Vič?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Ok, mene pa zanima, kako je možno, da stane motorček še enkrat ceneje na drugi lokaciji? Kaj nima Mazda nekega enotnega cenika? Oz ga najbrž ima, potem pa kaj - vsak po svoje nabija gor marže?

 

Če tole drži s 40eur na motorček, bi moral mal pompa naredit, pa da si nekateri malo zamislijo. Me zanima koliko pri Močniku stane tale motorček..

Če bomo še veliko razpravljali, bodo res poenotili in bodo povsod 80€ + delo. :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Anita napisal:

Govorila sem z gospodom Majesom iz Interclassa, danes me je poklical, ker ga včeraj ni bilo. Zelo prijazen gospod, rekel tako kot sem rekla; motorček 80eur, delo ena ura 100. Pravi, da se mi bolj splača koristiti kasko, saj ni odbitne franšize za stekla itd, bolje zamenjati celo ogledalo. Evo to je celotna zgodba. Naročena sem v Torek, da pogledajo. Vseeno pa pokličem jutri še v Celje.. 

Jaz bi se zapeljal v Celje in zamenjal oba (motorčka.) Sicer se bo kasko še naprej dražil.😉

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.