Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja?
To bo pa verjetno res - sem se vozil s slabim akumulatorjem CD175, da je komaj vžgal, pa samo lučka za akumulator.
Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.
Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:
Zanimivo, meni pa so pri pri Selmarju rekli, da škoda, ker ni več v garanciji ... ker so pod garancijo zamenjali že kar nekaj injektorjev.... skratka, nikoli ni prav. 😀
Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.
@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna
@NevLado, hvala za dodatne informacije. Ne, tega ne mislim sam počet. Še vedno kolebam med pooblaščenim Mazda servisom in s.p.-jem iz sosednje vasi. Je pa res, da imam doma vedno več svojega materiala že pripravljenega. 🙂
Sprašujem se, a imajo na servisu enak postopek? Tole menjavanje se sliši kar zamudno, pa še 2 morata biti.
Zanimivo, na Hondi Accord je bila po 12-tih še vedno prva zavorna tekočina. Ne spomnim se, da bi jo kdo kdaj menjal.
Sem bil 25 let nazaj na zavornem servisu, kjer mi je mojster med delom pripovedoval, da so enkrat za foro notri dali Radensko, in je avto še vedno bremzal...
Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?
Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.
Janez, to je isto kot da bi vprašal, zakaj nekdo kupi bmw, drugi pa audi. Zakaj? 😬
V primerjalnih člankih berem, da naj bi se odločali glede na ceno, izbrali NKG, ker so cenejše. Ampak na Autodoc je obratno, Denso iridium so že od 12€ naprej.
a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno , kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....
mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....
Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉
Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati.
Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih...
In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.)
To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊
@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko.
Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.
Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte.
Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki. Sam se tega ne držim - ker pazim, mi krpa pade na tla ene 3x letno.
Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda ).
Evo, danes 15 marec sem dobil paket iz autodoc, naročil sem pa 2 marec
Najprej je DHL mučkal, dostavo je danes izvedla pošta slo, paket je bil pa raztrgan, ker pač vreme in te fore. Ampak svaka čast poštarju, je z mano preveril kataloške in vsebino paketkov in se mi lepo opravičil.
Ok, mene pa zanima, kako je možno, da stane motorček še enkrat ceneje na drugi lokaciji? Kaj nima Mazda nekega enotnega cenika? Oz ga najbrž ima, potem pa kaj - vsak po svoje nabija gor marže?
Če tole drži s 40eur na motorček, bi moral mal pompa naredit, pa da si nekateri malo zamislijo. Me zanima koliko pri Močniku stane tale motorček..
Če bomo še veliko razpravljali, bodo res poenotili in bodo povsod 80€ + delo.
Govorila sem z gospodom Majesom iz Interclassa, danes me je poklical, ker ga včeraj ni bilo. Zelo prijazen gospod, rekel tako kot sem rekla; motorček 80eur, delo ena ura 100. Pravi, da se mi bolj splača koristiti kasko, saj ni odbitne franšize za stekla itd, bolje zamenjati celo ogledalo. Evo to je celotna zgodba. Naročena sem v Torek, da pogledajo. Vseeno pa pokličem jutri še v Celje..
Jaz bi se zapeljal v Celje in zamenjal oba (motorčka.) Sicer se bo kasko še naprej dražil.😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani