Saj zračni pa kabinski filter ni spet take razlike, problem je olje, ki ga računajo 20 eur na liter kot da je zlato
Pri 50kkm mu bodo menjali še zračni filter in zavorno tekočino, to bo bolj tam proti 350
RazširiSodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.
Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴
me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?
VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.
No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.
RazširiLahko si pogledaš sam (google translate). Največ je težav z dizli, pri bencinarkah 2.0 MT se jih nekaj pritožuje nad prestavljanjem.
https://mazda6forum.pl/viewforum.php?f=65
Hehe, zanimiva tema o AT menjalnikih
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=4321&start=690
Menjat/ne menjat/zakaj menjat...
Ej @Janez007 glede na to, da spremljaš ta forum.. ali imaš kakšne take cvetke tudi o bencinarkah? Je kaka tema z rekorderjem z največ km?
Isuse
RazširiZivjo,
pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.
Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?
Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?
Hvala vnaprej za pomoc!
Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.
Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.
Al bi pa skupirali od Renoja, kjer folk drma te špegle že celo večnost pa še nisem slišal enega, da bi mu crknil. Francozi res znajo s plastiko očitno.
RazširiMojo CX 30 sem kupil avg 2021 in imam v nastavitvah, mislim da pri vehicle settings ali kako že, da lahko izklopim avtomatsko zapiranje ogledal....
Imam pa gt plus sound paket.
Aaa torej je opcija, samo ni na fizičnem knofu.
Žalostno kam pelje ta industrija res, vse v digitalno tlačit...
RazširiPri meni se sploh ne da izključiti tega zlaganja. Niti v menijih, niti s tistimi kombinacijami tipk, niti na servisu ne morejo/znajo/nočejo.
Sej na tej gajbicah od CX-30 tudi ne, pa je @Alex spregledal moje vprašanje.
Zdaj si pa predstavljam Slivko, ko kupi takole gajbico in mu sredi zime tam v višavah pri -10 zamrzne špegu.... in to zaradi tega, ker ni mel niti šanse to izklopit
Novodobni avti ratujejo plastične igračke, narejene za čim manj denarja. In vse manj stvari boš imel možnost izklopit....
RazširiOgledala imajo funkcijo preklapljanja, in ogledala se morajo preklapljati vedno. Magari 20 krat na dan. Zato ni potrebe, da bi ogledala ostajala vsakokrat odprta. Seveda tega nepotrebnega dodatka premiumska cx 30 tudi nima. Lahko jih pa ročno zapreš, če je to res nuja. Če to ne deluje, kot je toa problem pri naših Mazdah je konstrukcijsko narobe narejeno. Pika.
Ali imaš možnost izklopit poklop ogledal? Torej da se ne zaprejo, ko zakleneš avto.
Jaz še vedno trdim da kdor to uporablja, ma res jajca.
Sem pa zadnjič srečal na AC CX-30 vso zaledenelo s poklopljenim ogledalom, ženska šibala proti višnji gori. Sem se prekrižal in šel naprej.
Kolikor jaz razumem trenutni CX-30 setup, sploh ne moreš tega izklopit?
Mogoče kak zvarek poleg nafte vlij za čiščenje
Ali je podobno cviljenje kot pri nekaterih avtih, ko daš v rikverc?
RazširiJaz osebno nikoli ne startam od doma tako da bi se samo usedel v avto in takoj odpeljal, vedno prižgem avto, klima na 3/4, pihanje v šipo in potem grem od doma čez par minut...nimam težav ne z zarošenimi šipami, ne z zmrznjenimi šipami....
p.s. zadnjič sem nekaj gledal na tv, da naj bi riž pomagal, da se ga malo nasuje v neko bombažno vrečko in da na armaturko, ne vem pa ali je to bolj mit ali to res kaj drži....
Ja, riž veže vodo/vlago, to je povsem realno dejstvo.
AMPAK PROBLEM JE V TEM, DA JE GOLF 2 BREZ KLIME ODROSIL ŠIPE, moderni avti pa komaj dohajajo odrosavanju.... + dejstvo, da je več vlage v luftu
A/C pomeni, da kompresor laufa skos in se izklopi ko je dovolj ohlajeno/dovolj toplo;
A/C ECO izklaplja kompresor tudi vmes, da "varčuje"...pozimi zna šipa zarosit vsake tolk
Zato ti tut pritisk na sprednje gretje šajbe preklopi na A/C, da za ziher "spuca"
RazširiMah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje.
Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij.
![]()
To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov: 😀
"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."
Dpf je praktično zadnja stran v "verigi" pogona. Tako da pri dpf lahko na prepogoste regeneracije vpliva praktično vse
RazširiMenjal akumulator in zadeva ni izvenela. Po cca 800km se je danes zopet pojavila navedena tezava
Cakam se na posodobitew software opreme javim ce se resim tega hudica da prihranim drugim stroske in preglavice
Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
Ej dam roko v ogenj za tole idejo.. mogoče so tej tvoji 6ki menjali spredno šajbo in je kak prah/slaba kalibracija na sprednji kameri? Malo pokliči na okoli če obstaja kak test na carglassu recimo
Mislim, da je na tem forumu že bil eden z CX-30, ki so mu tudi že menjali termostat.
Napisano
Če pride do okvare motorja ti bodo tudi za zračni filter komplicirali
Povezava za deljenje
Deli na druge strani