Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

30 let sem vozil avte brez teh kolesnih senzorjev. V teh letih mi je recimo 3x spustila guma, enkrat ponoči sprednja leva na avtocesti, pa še to sem sam nekako zamenjal na odstavnem pasu (Golf I). Torej lahko pričakujem defekt 1x na 10 let. 🙂

 

Torej res ni velik problem, če se pol leta voziš brez teh senzorjev, ki v 90% primerov opozarjajo na napako, ki je ni (recimo po menjavi letne/zimske). 😩

 

Sam bi vrgel ven 90% teh senzorjev in asistenčnih sistemov naših Mazd. Sem govoril s človekom, ki je po pol leta lastništva novega golfa (2 leti nazaj cene 25.000€) znorel od težav z elektroniko in ga prodal.

 

 

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsa tehnika je super dokler dela, tako to je.... :nevem:

Ti senzorji imajo predvsem namen, da so gume pravilno napumpane zaradi enakomerne obrabe  ne da te opozori na prazno gumo, ker to tako vsak opazi, če je pravi "šofer".... 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Bini napisal:

Vsa tehnika je super dokler dela, tako to je.... :nevem:

Ti senzorji imajo predvsem namen, da so gume pravilno napumpane zaradi enakomerne obrabe  ne da te opozori na prazno gumo, ker to tako vsak opazi, če je pravi "šofer".... 😁

 

Tole ne drži čisto... ker če imaš vse štiri gume (ali pa po dve na isti osi) premalo ali preveč napumpane, potem ti ta sistem prav nič ne javi... Javi ti samo, če ti ena spušča ... pa še to večkrat takrat, ko ne bi bilo treba, kot pa takrat, ko je res kaj narobe :) ... 

 

Pa tehnićno gledano, ne bi bil prav noben problem narediti tako, da bi javljalo, če so recimo gume premalo ali preveč napumpane... Ker računalnik ta podatek ima... le sistem je uporabljen zgolj zato, da zadosti zakonskim zahtevam ... 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Očitno sem precej pred časom, ker so me pred petimi, šestimi leti zmerjali z zaostalim kmetavzarjem, ko sem napisal nekaj podobnega o senzorjih in elektroniki v avtih...

 

No, počasi boste prišli za menoj..

Nisi upošteval, da si na forumu 14 let, jaz pa točno 3 leta in nisem bral čisto vsega za nazaj. :) 

Se strinjam s tabo.

In politična hinavščina. Sedaj se govori še o višjih emisijskih standardih. Si mislim, da zadevo forsira Nemčija. Hkrati pa nima nobenih težav, da se vse njihove stare ekološko umazane kripe izvozijo na vzhod ali jug, kjer jih pol odreže še tiste boge filtre, ki jih imajo. Pred dnevi je bil podatek, da je avto v 70-tih povzročil toliko emisij, kot danes 50 novih avtov. Vsak dan peš prečkam zelo prometno cesto v Ljubljani in zadržujem dih, tako včasih zasmrdi iz nekaterih dizlov. :(

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Bini napisal:

... ... ... ... ... ...  ne da te opozori na prazno gumo, ker to tako vsak opazi, če je pravi "šofer".... 😁

 

YouTube je poln posnetkov, kjer ljudje vozijo in ne opazijo, da gume sploh nimajo, kaj šele, da bi opazili, da je prazna...

  • Haha 1
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta sistem javi, da je prevelika razlika v eni izmed gum sele ko spusti se mi zdi da 1 bar. V kolikor bi bilo to možno bi sam z obdjem izklopil TPMS. Kot zanimivost oče pri svoji 2.0 bencinarki sploh nima tpms sistema :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Bini napisal:

Vsa tehnika je super dokler dela, tako to je.... :nevem:

Ti senzorji imajo predvsem namen, da so gume pravilno napumpane zaradi enakomerne obrabe  ne da te opozori na prazno gumo, ker to tako vsak opazi, če je pravi "šofer".... 😁

Ja lej, men je npr. signaliziralo 2x, za prvo levo gumo, da je prazna pa sem pol bentil na snzor in elektroniko v avtu kaj piska za brez veze, potem sem šele ugotovil, da imam gumo skoraj na tleh 🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

 

Tole ne drži čisto... ker če imaš vse štiri gume (ali pa po dve na isti osi) premalo ali preveč napumpane, potem ti ta sistem prav nič ne javi... Javi ti samo, če ti ena spušča ... pa še to večkrat takrat, ko ne bi bilo treba, kot pa takrat, ko je res kaj narobe :) ... 

 

Pa tehnićno gledano, ne bi bil prav noben problem narediti tako, da bi javljalo, če so recimo gume premalo ali preveč napumpane... Ker računalnik ta podatek ima... le sistem je uporabljen zgolj zato, da zadosti zakonskim zahtevam ... 

🤔

😉👍

Ti amerikanci so pa tako v večini butlni..... :vskalo:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko menjas zimske za letne ali obratno, ne bi smelo nic piskat... ce so vse enakomerno napolnjene ... tudi ce so enakomerno prevec ali premalo napolnjene... Sistem se sam kalibrira, ce imas TPMS ventilcke... ce pa meri preko ABS senzorjev, moras pa vedno, ko menjas ali ko preverjas in pumpas, sistem resetirati z gumbom ... Tako je pri Mazdah... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Jest napisal:

Ko menjas zimske za letne ali obratno, ne bi smelo nic piskat... ce so vse enakomerno napolnjene ... tudi ce so enakomerno prevec ali premalo napolnjene... Sistem se sam kalibrira, ce imas TPMS ventilcke... ce pa meri preko ABS senzorjev, moras pa vedno, ko menjas ali ko preverjas in pumpas, sistem resetirati z gumbom ... Tako je pri Mazdah... 

Tako je, sem pozabil, da je bilo tako prej na 3ki,ki je imela preko ABS, se opravičujem vsem.... :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem zakaj imam občutek, da po nekem času se kar pozabi kako TPMS deluje. Na hitro še 1x, imamo dva sistema direktnega in indirektnega.

 

DIREKTNI - uporablja senzorje na ventilčkih, ki merijo tlak v gumi

prednosti

- dejansko gleda tlak v gumi in sporoča napako, ko ta tlak pade pod določeno vrednost - navadno tam pod 1.8 bara

- boljša preciznosti pri meritvah, oglasijo se točno ob tem pogoju

- bolj varen, saj zna vedno ugotovit, da je tlak padel pod mejo

slabosti

- dražji, saj rabiš 4 senzorje za vsako kolo

- veliko prej ga lahko uničiš tako pri premontaži koles oziroma, ko guma spusti do konca in udari feltna ob tla.

 

INDIREKTNi - ne uporablja senzorjev, ampak primerja hitrost vrtenja posameznih koles

prednosti

- cenejši

- ni možnosti fizične poškodbe pri menjavi

- lažje ugotovi katera guma točno se je preluknjala

slabosti

- nenatančen saj primerja hitrost vrtenja koles - če spuščajo vsa istočasno oziroma jih preluknjaš na stingerju se boš vozil po feltnah pa senzor ne bo pogruntal, d aje kaj narobe.

- obvezna je dokaj visoka razlika v tlakih med gumami, da zazna nepravilnost

- zato je potrebna kalibracija, da se sistemu dopove, da je recimo razlika v tlaku sprednjih gum in zadnjih

 

 

Na hitro povedano, direktni sistem je bolj natančen, indirektni pa bistveno cenejši. Katerega imaš v avtu najlažje ugotoviš al imaš gumb za kalibracijo TPMS al ga nimaš. Če imaš gumb je indirektni, če ne pa direktni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med počitnicami nimamo, potem je pa praznik 8.2, tako da imamo 15.2 naprej. Takrat bomo narazen jemali aisina 8speed, sledi se mercedesov 5g in zf 6hp, na koncu se bomo razstavili mehatroniko od mercedesa in naredili vacum test. Ce zeli se lahko zmenima po poicitnicah en dan po pouku in bo probal sam dsg-ja razstavit jaz ga pa vodim kako in kaj.

Super, po počitnicah se bosta zmenila


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dopolnil seznam stvari kaj vse moram nabavit. Termostat in vodno crpalko bom pa menjal ko bo zacela spuscat. Torej narocena zadnja runda oznacena z modro in oranzno. Po motorno olje pa samo skocim v mb. Aja pa sprintal vse uradne procedure za menjavo vsega tega na spisku. Ko vse skupaj sestejem bo vsega materiala za malo manj kot 800€.

IMG_20230130_144524.jpg

IMG_20230130_144601.jpg

  • Všeč 6
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 1. 2023 ob 12:29 je Alex napisal:

Pa kaj je to črna barva? 🤔

 

Pa ta mi je še lepša kot črna. 😊 Pa lepša od tvoje Alex, pa brez zamere 😁 Sej je tud rdeča lepa, sam men so nasploh všeč temni avti ☺️

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Pa ta mi je še lepša kot črna. 😊 Pa lepša od tvoje Alex, pa brez zamere 😁 Sej je tud rdeča lepa, sam men so nasploh všeč temni avti ☺️

Ne zamerim. 😊 Saj zato pa prodajajo toliko barv, da vsak najde pravo zase. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani


Super, po počitnicah se bosta zmenila


Sent from my iPhone using Tapatalk

@scania zdaj ima doma projekt


Sent from my iPhone using TapatalkIMG_3862.jpg
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

 

Pa ta mi je še lepša kot črna. 😊 Pa lepša od tvoje Alex, pa brez zamere 😁 Sej je tud rdeča lepa, sam men so nasploh všeč temni avti ☺️

Hvala za kompliment,mimogrede pa naj omenim,da sem imel izbiro med sivo, rdečo in še katero 🤔 Žena je imela željo,da bi bila rdeča pri hiši ampak jaz nosim večje hlače in je v garaži siva...:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.