Lahko privarčuješ nekaj 10€, če pred servisom sam kupiš in zamenjaš kabinski filter, zračni filter, doliješ tekočino za stekla. To opravilo ti vzame 10 minut dela + nakup in zna skoraj vsak. Na to jih opozoriš pri sprejemu in zabeležijo.
Lahko privarčuješ še nekaj dodatnih evrov, če prineseš svoj material (v digitalnih izpisih servisov sem že zasledil, da je pisalo "zavorne ploščice prinesel sam").
Avto je tvoj in ne njihov, zato zgoraj omenjeno, ne sem biti težava. Lahko pa se težava pojavi pri uveljavljanju garancije - seveda garancije na zavorne ploščice, ki si jih prinesel sam (kupil na Autodoc), ne moreš uveljavljati pri Mazdi. Če se zvijejo diski, se zadeva zakomplicira, ker "so jih zvile neustrezne ploščice". Na koncu bodo stroški višji, kot če bi ploščice kupil skupaj s storitvijo zamenjave na Mazda servisu.
Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta.
Govorimo o serijskih avtih in ne o tehnično predelanih-pohabljenih avtih.
Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo tankaj in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Stnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉
Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka.
Kolegu V70 D4 pri 240.000 km pije cca 1 liter/ 1.500 km. Odločil se je za dolivanje, ker bi ga menjava obročkov stala okoli 4.000 €. Jaz bi na njegovem mestu naredil generalko.
A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔
Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔
Nikoli nisem kadil. Mogoče me zato še bolj moti smrad iz avtov ali dimnikov. Ko bi ljudje vedeli, kolk je to strupeno. Potem se pa obremenjujejo s 5G (omrežjem 5-te generacije). 🙃
Bil je problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉
Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉
Avte kupujem za vozit 15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉
V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo.
Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih.
Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem ni problemov.
Ravno danes sem bil na avtoplus mazda servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo.
Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega.
Največ dela imajo z mercedesi, nato pride Peugeot.
Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih.
Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari.
Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme.
Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).
Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁
Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa
Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?
Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam.
Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉
Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal.
In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁
Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje ). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.
Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani.
Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik)
Sin mi zadnjič pove, kakšna je razlika med matematiki, fiziki in inženirji.
Preizkusijo se v gradnji mostu. 🤔
Matematiki ga izračunajo, zidarji sezidajo in se takoj podre. Matematiki gruntajo in gruntajo, a ne ugotovijo vzroka.
Podobno se zgodi fizikom, most se takoj podre. Fizikom se približno zdi, zakaj se je podrl.
Začuda pa most inženirjev obstane. Ampak inženirji ne znajo pojasnit zakaj. 😅
3 leta spremljam ta forum in spoznam človeka, ki ve več od matematikov, fizikov in inženirjev skupaj. 🙃😂 Poleg tega pa je tudi pošten, kot se za Slovenca zagre, a ne Alex. 😩
Če mene vprašaš nimaš druge opcije, kot zapeljat avto k nekomu, ki pozna dizelske Mazde in njihove finte. Če te skrbi strošek, mislim da so diagnoze brezplačne. Potem se še vedno lahko odločiš in avto popravljaš sam. Mogoče je pa samo kakšen senzorček.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Lahko privarčuješ nekaj 10€, če pred servisom sam kupiš in zamenjaš kabinski filter, zračni filter, doliješ tekočino za stekla. To opravilo ti vzame 10 minut dela + nakup in zna skoraj vsak. Na to jih opozoriš pri sprejemu in zabeležijo.
Lahko privarčuješ še nekaj dodatnih evrov, če prineseš svoj material (v digitalnih izpisih servisov sem že zasledil, da je pisalo "zavorne ploščice prinesel sam").
Avto je tvoj in ne njihov, zato zgoraj omenjeno, ne sem biti težava. Lahko pa se težava pojavi pri uveljavljanju garancije - seveda garancije na zavorne ploščice, ki si jih prinesel sam (kupil na Autodoc), ne moreš uveljavljati pri Mazdi. Če se zvijejo diski, se zadeva zakomplicira, ker "so jih zvile neustrezne ploščice". Na koncu bodo stroški višji, kot če bi ploščice kupil skupaj s storitvijo zamenjave na Mazda servisu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani