Skoči na vsebino
Zavorni diski in ploščice
Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

Od oka bi rekel 10-15kkm, odvisno kolk bremzaš😉

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Aless napisal:

Hja no, Supra je "boljše" olje kar se paketa aditivov tiče, glede viskoznosti pa je na spodnji meji v razredu. Saj ta redka olja imajo močne pakete aditivov s katerim želijo ublažit zaščito pred obrabo, ki jo izgubijo z zmanjšanimi viskoznostmi.

Če ga glih ne žgeš na polno in če nimaš dosti mestne vožnje, znajo ta olja dobro delat v ustrezno skonstruiranem motorju. Čeprav za avtocestno hitrejšo vožnjo bi jaz vseeno raje izbral Ultro.

Glede porabe olja pa, je tako da je vsaka mašina malenkost drugačna, ni pa to nič nenavadnega.

Res je da bi pri teh kilometrih pričakoval da ne pije olja (oz. do 0,2L), ampak lahko je prejšnji lastnik "slabše" ravnal v začetku življenske dobe avta, lahko je samo slabša sestava motorja (so ga sestavljali v ponedeljek 🤪. Ni pa 0,6L na 10kkm še ni nekaj pretiranega, je v mejah normale.

Aja, daj napiši še kake režime vožnje imajo ti avti.

Vzorec št.1:

M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave,

režim: 10% hladne mestne vožnje, 90% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)

 

Vzorec št.2:

M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave,

režim: 20% hladne mestne, 80% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)

 

Vzorec št.3:

Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma

režim: 50% hladne mestne, 50% krajših relacij cca 15 km

 

27 ur po odvzemu:

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Vzorec št.1: M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave

Bencinar. 🙂

Osebno mi je ta vzorec zanimiv, nečistoče so nekako enkomerno razpršene čez jedro in drugem krogu. Zanimivo mi je da se nečistoče vidijo bolj lisaste. Zato je malo težje podat oceno.

Rezerve glede nečistoč še ima.

Goriva in vode ni videt v olju.

Je pa olje po moji oceni še v dobrem stanju, me pa zanima zakaj se nečistoče vidijo lisasto, mogoče različen papir??

 

Vzorec št.2: M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave

Bencinar.

Nečistoč je videt že kar dosti in čistega obroča olja več ni videt. Barva vzorca je že tudi precej temnejša.

Glede na to da predvidevam da je od bencinarja, je olje za zamenjat.

Goriva in vode ni.

 

Vzorec št.3: Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma

Dizel? (težka - jedro je bolj temno kar ponavadi pri dizlih zaradi saj+prisotnost goriva) ali pa bencinar  z daljšim intervalom in mestnimi vožnjami.

V samem jedru je več nečistoč, tudi v drugem krogu ob jedru so že nečistoče, čistega obroča tudi tukaj ni več videt.

Po izgledu bi blo za zamenjat.

Vode ni videt.

Gorivo se vidi v manjši količini, bi ocenil na kake 2%.

 

 

@Aless najlepša hvala, @NevLado pa čestitke!  :)

 

Za Cliota sem olje in filter že naročil in gre v nekaj dneh k mehaniku na menjavo, pri Mazdah pa se bo menjalo v mesecu oz. dveh. Imam občutek, da je Supra-X boljše olje od Ultre, ali pa je G120 manj natančno sestavljena mašina (pije cca 0,6 litra olja na 10.000 km, medtem ko G165 recimo tam nekje 0,2 l olja na 10.000 km) ???

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Bini napisal:

Evo po 24 urah tudi moja kapljica olja na papirju. 

Prevoženo cca 8kkm in skoraj eno leto staro olje. Glede na izgled bi ocenil, da je ravno pravšnje za na servis, ki ga imam te dni in to samo zaradi tega goriva (če je to sploh gorivo) ki redči olje ! Komaj čakam rezultat lab.testa od @scania🤔Drugače mislim, da bi bil še ok glede nečistoč tja do 15kkm👍

@Aless prosim še za tvoje mnenje... :zoom-zoom:

IMG_20220805_074222.jpg

IMG_20220805_074409.jpg

Tole staro olje daš v male oglase in bo takoj šlo, če ga podariš. 😜

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Janez, slaba primerjava. 2020 in 2018 Mazdi 3 sta namrec razlicna avtomobila (razlicni generaciji). V tem primeru vsekakor novejsega.

 

Raje reci 2015 in 2017. Pa se tu je "facelift" vmes, ali pa tudi ne, ce se ravno datumi poklopijo. Verjetno bi vseeno vzel "mlajsega", bi morala biti vecja razlika v ceni za tako razliko v kilometrini.

Skratka, mislil sem 2 enaka modela, Mazdi, VW,  vseeno... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Boss napisal:

Res, da me je kar nekaj skupaj, ampak vseeno nisem prepričan, da bi se sploh upal jo prepričvat.

 

Drugač pa ja, sam jih delam 16.000-17.000 pa se mi to zdi tako malo, da je na robu tega a sem naredil prav, da sem kupil nov avto. Ok razumem ljudi, kot je recimo moj fotr, ki ma avto že 17 let in 120.000km, da je računica, težko pa razumem tiste, ki delajo tako malo km in potem take skoraj nerabljene avte po nekaj letih prodajajo s samo 20kkm al pa 30kkm.

Če @Boss ne razume, ni s tem še nič narobe. :) Različni ljudje, različni okusi, različne potrebe, različne prioritete, ...

 

Dobre 3 leta stara Mazda, ki sem jo kupil pred nekaj leti, je imela na števcu 12.500 km, manjši 11,5 let star avto pa ima danes 15.800 km. 😉 Niso pa vse samo kilometri, materiali se starajo tudi, če stojijo pri miru, včasih je preveč stanja na mestu še celo slabo, na primer za razne gibljive dele.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Po moje  imata x benzinar in dizel 150/ročni menjalnik nekje podobno porabo na isti relaciji. Zna pa cx 30 zmagati pri višjih avtocestnih hitrostih na račun manjše  teže avta. 

Pa, saj ima ravno zato en kup plastike gor, da je lažja. 🤣

Nekje se mora to poznati. 😊

Ko je avto enkrat pospešen na primer na 150 km/h, mora mašina premagovat zračni in kotalni upor, ki pa skoraj nista odvisna od teže. Teža pa ima velik vpliv pri pospeševanju in pri premagovanju višinskih razlik (zato so gorski kolesarji v primerjavi s šprinterji tako drobni).

F=m*a - 2x težji avto potrebuje za isti pospešek 2x večjo silo

Wp=m*g*h - 2x težji avto rabi v isti klanec 2x več potencialne energije

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Aless napisal:

@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔

 

Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč. 

Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov... 

Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!

Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!

Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!

Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!

 

Zadnji test aditiva Ar...  na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing. 

To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.

Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja. 

Nvm kaj je tu spornega?? 

Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe??? 

Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.

Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo. 

Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih. 

 

Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.

Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje?? 

Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!

 

Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize,  nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja. 

Ker pol očitno nekomu ni prav! 

Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp

Nikoli ne bo vsem prav in prosim ne se sekirat in prosim ostani tak kot si, ker si 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016, SBS/SCBS malfunction
Napisano
pred 44 minutami je tomzel napisal:

Meni je pa danes napisalo SBS malfunction in SCBS forward malfunction. Zraven pa še svetita lučka za motor in še ena, vidno na sliki. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, napake ne izginejo. Pojavile pa so se med vožnjo cca 120km/h ob vključenem tempomatu, vključen sem imel tudi lane assistant. Zdaj se ju ne da vključit. Avto tudi nima polne moči. Kaj bi ahko bil razlog za ti napaki? Avto Mazda 6 CD 175, letnik 2016.

20220710_183222.jpg

20220710_183143.jpg

20220710_183141.jpg

Priklopit ga je potrebno na računalnik, da se ugotovi koda napake. Seznam napak:

 

EUROESI.MAZDA.CO.JP

 

S katerega konca si?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 5 minutami je mazda gh napisal:

Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀 

Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌 

 

Delano pa je blo na autu:

-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀 

 

Zdej bomo pa vidli 😉

Koliko je to prišlo? 5.000?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ELEKTRONSKA ROČNA ZAVORA
Napisano (urejeno)

Kaj pa če šteka zavorna čeljust, pri M6 so jih zadaj menjali pod garancijo? 😮

 

Sicer pa mi vsakič nerodno, ker Mazda tako na glas, škripajoče zategne ročno zavoro. Pri nekaterih avtih (VW, Škoda) se sliši precej manj. 😔

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Bini napisal:

Ti si faca, drugi menjajo nove senzorje ti pa kar cel avto, zakon :ouje:

... govorijo, da bodo menjali ... ampak, če se je slučajno žena odločila, potem je to zares 😜

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Sem se pač odločil, da gre od hiše. Pa ne samo zaradi te lučke, ampak ker ne delam več veliko kilometrov, dizel ni več prava opcija. Novi avto bo definitivno benzinar. Žena se bolj nagiba za kak suv. Meni je pa v bistvu vseeno, samo da bo avto nov. Malo mi ga bo žal, a tako sva se z ženo odločila. 

Kaj pa je sploh opcija v današnjih časih? Z enakim vprašanjem se ukvarjam zadnjih nekaj let, ko smo od hiše prehitro spravili 15 let staro Corso 1.4 s 100.000 km in 12 let staro Hondo Accord 2.2 CDTi z 228.000 km. S tema starima avtoma sem imel 3x manj dela in stroškov, kot potem s 3-4 leta starimi Mazdami.🙃

 

S trenutnimi bencinarkami G120, G165 in G194 z motorji ni nobenega dela in težav, razen rednih servisov (vsi trije so letnik 2018 in imajo okoli 60.000 km). Še posebno smo zadovoljni z mehiško Mazdo 3 HB, ... majhna, okretna, samo prižgeš in pelješ, enkrat na leto še na servis. 🙂

 

Odlična je tudi M6 G194 - po mojem idealna Mazda zate, občutek vožnje (tiho delovanje) nivo višji, poraba primerljiva z G165, če želiš odzivnost, prestaviš na Sport režim (na avtocestnem klancu je z lahkoto šel 160 km/h). 

 

Kaj pa je alternativa Mazdam po ceni, obliki, pa malo boljša kakovost?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Alex napisal:

To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno. 

Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍

Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno  benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda...

 

@Alex, kaj pa govoriš? 😮 A kar naenkrat, zaradi prižgane ene rumene lučke, Mazda 2.2 CD zate ni več dober avto? Pa pri pol manj km, kot jih je ime @Peter22-ov ... 😩

 

Kot že rečeno, ta senzor crkne vsakemu prej ali slej, meni je pri 80.000 km. Če bodo pri tvojem samo take težavice in ne kakšna turbina, injektorji, verigica, glava, ... boš s prodajo Mazde zafrknil. 😉

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano (urejeno)

Pri naši CD 175 se je pred leti pojavila rumena lučka z napotilom na servis. Kontaktiram Mazdo servis in pojasnijo, da je šel verjetno senzor izpuha (če avto dela normalno, ima moč in ni šel v safe mode). Na servisu so potem zamenjali ta senzor (cca 150 €) in je bilo OK. Ta senzor prej ali slej crkne vsakemu, modificiran kovinski pa je OK. Komot zamenjaš sam (če je notri plastičen, je to v vsakem primeru priporočljivo).

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.