Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna
Seveda, kot je tudi razlika v tem, če 10kkm naštepaš z autom po mestu ali 10kkm po avtocesti.
Dvomim, da je olje isto znucano
Zato mi te debate "olje je pri 15kkm zanič" segrejejo živce.
Pa samo v razmislek, sem vozil 1.4 dizel aurisa pa menjaval olje pri 6/7/8 kkm, takoj ko se je obrnilo 1 leto (ker je bilo tistih 6/7/8 kkm narejenih po mestu).
Trenutno imam na šestici po 6kkm prevoženih še vedno olje na 80% glede na računalnik. In komaj čakam, da naredim analizo vzorca pri 10kkm.
Najbolje je, da menjaš kar vse. Ne vem, koliko jih ima tastara 6ka, verjetno 3 ali 4? Zakaj bi jaz menjal vse? Če je šel en rakom žvižgat, bodo šli počasi kmalu tudi drugi + če je enega zrukalo, je s tem posledično tudi ostale bolj obremenilo
Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)
Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:
Zaznan nezadosten pretok EGR
Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.
To je to kar mi je povedal.
A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?
Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.
Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.
Ah, nisem dost nazorno napisal, torej: kje se zej šprica:
1. skozi sprednjo stran ogledala mimo šipce v tisto območje označeno z zeleno?
2. direktno na pregib med gibljivim in statičnim delom ogledala označeno z rdečo? če tle, to se dela iz kateregakoli položaja ne?
Evo včeraj sem posprejal brez razdiranja ogledala z WD-jem po rdečem in po notranji strani do zelenega, potem ga pa parkrat poklopil ko sem bil ziher da je blo nad 0 stopinj.
Sicer zdaj med zimo nočem uporabljat poklopa zaradi nizkih temperatur (da ne zmrzne voda kje in bam) ampak bomo videli. Škodi ne, razen da je še pou vrate lisaste od wdja 😂
Nov na forumu. Ponosen lastnik mazde6 (CD150, 2015).
V zadnjih mesecih se mi je 2x pojavila sledeča zadeva - med vožnjo po avtocesti mi je "iz nule" hkrati vrglo ven ti dve napaki
Danes sem tudi občutil, da je DSC dejasnko res "crknil" med vožnjo (pri 130 km/h na avtocesti, fun fun fun :))
Po izklopu in ponovnem vklopu avta sta napaki izginili.
Ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo in kako to odpraviti?
Ima pa mazdica še druge bombončke o katerih vas bom pa še povrpašal...
Hvala
SCBS in DSC je tudi meni enkrat na prašni cesti vrglo vn, seveda sem zapaničaril kot hudič. Pa tudi tako kot praviš, je držalo toliko časa dokler nisem vgasnil auta. Mislim, da ta SCBS dela preko kamere na sprednji šipi, tako da zbriši šipo, mogoče je kakšna packa kje. Če se ti ponovi večkrat pa pelji na pooblaščenca v preverjanje.
DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci.
Drugače pa komentar na tole, ne vem od kje sem imel v glavi, da imajo naše mazde prvi fill DOT3. In zato potem predlagajo menjavo zavorne tekočine, ker DOT3 še bolj veže vodo kot DOT4? NE VEM?! Sem pa DOT4 imel na toyoti 5 let isto, pa mi je elekronski merilec kazal, da je še vedno minimalna vrednost vode not.
Me pa tudi zanima a pooblaščenec naredi poln flush zavorne tekočine, ali jo samo spumpa ven iz posodice in novo not dolije. Pomoje slednje.
Pa niso tako slaba ta olja, točko vrelišča imajo kar podobno 5w30 oljem. Meni ta vzorec zgleda super.
Se strinjam ja, vzorec je super. Bolj sem bil začuden nad tem, da v poznan motor priporočajo novejše olje, če je pa s starim in boljšim funkcioniralo OK.
Ekologija? Je olje Mazda Supra-X 0W-20 ekološko bolj/manj sporno in zakaj? Manjša poraba goriva, ali še kaj drugega?
Ja v te motorje so včasih vlivali 5-30, potem so se pa očitno odločili, da gredo lahko počasi na 0-20, ker je to olje že tako dodelano, da je praktično enako po zmogljivostim tistemu prejšnjemu.
Drugače pa ja, 0-20, prej "zavre" se pravi se avto prej ogreje, lažje teče po motorju, manjša poraba goriva,...
Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako?
A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi
Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..
Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?
A wd in silikonski sprej špricate zato, da v motorček ne pride voda? Ker kolikor je meni jasno je problem v tem, da motorček zaliva voda in ne v kvaliteti motorčka?
Dobra primerjava.👍Se pa vidi da je 15kkm pravi čas oziroma zadnji čas za menjavo pri bencinarjih,če želiš najboljše svojemu motorčku.....
PS; pri dizlih pa 10kkm.....
Spet bom tečen Odvisno od režima vožnje, @Janez007 kokrat si bil v fasungi z M3?
Bom jaz prilimal pri meni stanje ko pride do servisa ker naredim res ogromno relacij in me fibec matra do koliko bom prišel. Po 3500km prevoženih imam po računalniku 80%.
To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri 6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉
Ni to bistvo, kar sem hotel dopovedat
Relacija najmanj obremenjuje olje, to sem hotu povedat.
Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?
Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.
EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
G192 pri normalni vožnji med 1200 in 2200, na ac do 3000.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani