Kdo predlaga na 8 jurjev? Navodila govorijo drugače, razen če misliš to so navodila napisali pač prodajniki
Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢
Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔
Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁
Ja, z injektorji je kar loterija, enima ja, drugim ne. Zgleda vsak dejavnik malo prispeva, malo pa tudi sreča al kaj vem.
Menda je problematičen biodizel, ki lahko hitro uniči občutljive Denso piezo injektorje - trgovci ga morajo primešati okoli 8%, da zadostijo EU predpisom. Kljub temu, da vsi vemo, da še zdaleč ni zeleni ali ekološki. 🙃
Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔
Pri mojem prejšnjem olju Motul se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter.
Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞
Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.
Situacija se mi ne zdi kritična, v olju malenkost vode in skoraj nič goriva. Aless pa bo verjetno rekel, da olje že zelo slabo vleče skupaj nečistoče ... 😉
Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?
V eni temi sem že napisal okrog tega.... je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.
Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi
Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉
@Janez007 lepa primerjava, čeprav ni najbolj točna, ker je odvzem vzorca 8dni narazen.
Po daljšem času se olje bolj razlije in s tem malo popači rezultate.
Nečistoče, gorivo in voda se premaknejo območja, kar si že sam ugotovil pri zunanjem obroču ki prikazuje gorivo.
Zato se je najboljše držati ocenjevanja vzorca po 24urah, kot je napisano v navodilih.
Aja, pri tvoji primerjavi sem opazil napako olje imaš verjetno Mazda Ultra 5w30, tam si napisal 0w30
0w30 je samo Supra DPF. 😉
Ok, če malo pokomentiram tvoje vzorce, iz M3 je težje ocenit ker je starejši nekaj nečistoč se je že nabralo, kar pa za te kilometre ni nepričakovano, na splošno barva vzorca je videt ok.
Vzorec iz M6 videt zelo dobro, malenkost se že pozna temnejša barva območja, jedro je tudi že malo zaznati, ampak res minimalno.
Za gorivo sem zdaj videl na prejšnji strani da si prilepil vzorec z osvetljitvijo.
Goriva je nekaj zaznat, zaenkrat zgleda še v majhnih količinah.
Tako da je motor verjetno dokaj čist, naslednji vzorec daj pri 6kkm, vendar ni za pričakovat nekih velikih sprememb. 👍
Aless hvala za komentar in opozorilo 👍 - napako oznake olja sem že popravil. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani