Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Kdo predlaga na 8 jurjev? Navodila govorijo drugače, razen če misliš to so navodila napisali pač prodajniki :)

 

Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢

slika.png.a175229ae808bdfaaebed8d92f91b958.png

 

slika.png.91231dae78234fbf041a09ed392fa25a.png

 

https://www.mazdausa.com/siteassets/pdf/owners-optimized/2017/mzd6/2017-mazda6-scheduled-maintenance.pdf

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 50 minutami je Bini napisal:

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
dne 10. 12. 2021 ob 9:58 je SpEkTr napisal:

Aja, k Archonu? 

 

Ja, z injektorji je kar loterija, enima ja, drugim ne. Zgleda vsak dejavnik malo prispeva, malo pa tudi sreča al kaj vem.

Menda je problematičen biodizel, ki lahko hitro uniči občutljive Denso piezo injektorje - trgovci ga morajo primešati okoli 8%, da zadostijo EU predpisom. Kljub temu, da vsi vemo, da še zdaleč ni zeleni ali ekološki. 🙃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔

Pri mojem prejšnjem olju Motul  se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. 

Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞

Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 10 urami je Hixxy napisal:

Evo sem govoril z mehanikom (sm mu poslal isti posnetek). Je rekel da možno da je starter, da je slab in da touče kljub temu da je avto vžgan.

 

Čudno mi je, da se je zgodilo to sedaj k so nizke temp. poleti mi tega ni naredilo.

 

No poročam itak naprej

To je potem kar obetavna novica. 👍

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Toliko enih podatkov, ki ne vem za kaj bi služili???

Mene bi recimo zanimalo, koliko ima prevoženih km, skupnih in od zadnje menjave olja.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
dne 25. 11. 2021 ob 18:43 je Deeyan napisal:

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

Sem vmes že popravil svojo objavo, ... čiščenje celega sistema pa ni rešitev "za večno". 😉

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Aless napisal:

@Janez007 lepa primerjava, čeprav ni najbolj točna, ker je odvzem vzorca 8dni narazen.

Po daljšem času se olje bolj razlije in s tem malo popači rezultate. 

Nečistoče, gorivo in voda se premaknejo območja, kar si že sam ugotovil pri zunanjem obroču ki prikazuje gorivo. 

Zato se je najboljše držati ocenjevanja vzorca po 24urah, kot je napisano v navodilih. 

Aja, pri tvoji primerjavi sem opazil napako olje imaš verjetno Mazda Ultra 5w30, tam si napisal 0w30

0w30 je samo Supra DPF. 😉

 

Ok, če malo pokomentiram tvoje vzorce, iz M3 je težje ocenit ker je starejši nekaj nečistoč se je že nabralo, kar pa za te kilometre ni nepričakovano, na splošno barva vzorca je videt ok. 

Vzorec iz M6 videt zelo dobro, malenkost se že pozna temnejša barva območja, jedro je tudi že malo zaznati, ampak res minimalno.

Za gorivo sem zdaj videl na prejšnji strani da si prilepil vzorec z osvetljitvijo.

Goriva je nekaj zaznat, zaenkrat zgleda še v majhnih količinah. 

Tako da je motor verjetno dokaj čist, naslednji vzorec daj pri 6kkm, vendar ni za pričakovat nekih velikih sprememb. 👍

Aless hvala za komentar in opozorilo 👍 - napako oznake olja sem že popravil. 😊

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.