Razširi
Pri mojem G165 je zgolj 3.000km od menjave, po občutku ni dosti drugačen od novega.
Sicer pa imam občutek, da na slabšanje kakovosti predvsem vpliva delovanje motorja.
Popravljeno od Janez007Nisem kompetenten, ampak meni se ne zdi grozno slabo - "not great, not terrible".
Popravljeno od Janez007
Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun.
Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo.
Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala.
RazširiSe mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.
👍👍👍 Tako se dela, če kupiš rabljen avto.
Popravljeno od Janez007RazširiSe strinjam. Tokrat je pač tako naneslo, niti nisem pričakoval, da bo tako drago. Če je bilo v redu narejeno, potem "neka bude".
Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.
RazširiAmpak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉
Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉
"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."
https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!
Popravljeno od Janez007
RazširiDobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂
Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.
Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.
Popravljeno od Janez007RazširiVidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.
Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔
Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18. Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo.
![]()
Težko kaj svetovat, ker je toliko neznank.
Jaz bi poskusil še s brezplačnim FORScan za Windows, torej s prenosnikom in naredil log file z vsemi parametri PCM modula. Tu ne rabiš nobenih dodatnih PID-ov. Ali pa bi celo kupil za 6,49€ FORScan Lite, bolj priročno mobilno aplikacijo.
Če tudi FORScan enako nagaja, potem je težava drugje - v OBD2 adapterju ali celo nekje proti PCM modulu.
What's new
Popravljeno od Janez007
RazširiVseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža.
Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati.
S tem se pa ne strinjam, dokler nivo olja ne pade pod minimum. 😁
Olje, ki ga še ni požrlo, ima še vedno podobne mazalne lastnosti kot novo, ker ni razredčeno. Na drugi strani se olju z dodajanem goriva mazalne lastnosti znižajo - se razredči.
Sem prepričan, da tudi dizli požirajo olje, vendar se požrto olje v vsej količini ali še več kompenzira z nafto.
Imaš raje olje na minimumu, ali z nafto razredčeno olje (cca 20%) na max? 😉
Popravljeno od Janez007
Razširi@Janez007če je M3 G120 še v garanciji, pol ne bi mešal drugega olja zraven.
Kot drugo Dexos2 je bolj namenjen dizlom, ampak načeloma ne bi bilo nič narobe če bi vlil zraven, ni pa optimalno.
Nvm kaj si mislil s tisto drugo slikico Mazdinega olja, za G120 mora biti olje Mazda Ultra 5w30.
P. S. Mazda Ultra DPF 5w30 je za dizle.
P. S. S: glede na sliko šipke olja, še ni panike, imaš cca pol centimetra nad minimumom. Jaz bi pustil zako kot je pa spremljal če še kaj olja požere, bi pač pol prej naredil servis.
Sploh ne bi opazil nizkega nivoja, če ne bi želel vzeti vzorca za analizo. Sem čakal celo minuto, tresel šibko, da je padla dol ena kapljica. 🤪
RazširiSe popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔
Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉
Ja, ga očitno tale G120 malo pije. Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔
RazširiJaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?
Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂
Evo rešeno, tegale sem pravkar nabavil in jutri bom vlil ene 2 dcl. Kot rečeno, od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km). Danes sem tudi spustil eno kapljico na papir in jutri objavim vzorec. 🙂
Popravljeno od Janez007
Na Mazdi 3 G120 imam od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km), olje pa je na šibki skoraj na minimumu.
Ker nimam doma originalnega Mazda 5W-30 olja, bo verjetno čisto OK tole GM dexos2, ki ga je še nekaj v kanglici??? Kaj praviš @Aless, naj dolijem originalno Mazdino ali bo tole OK?
Kaj narediti, če sploh kaj, saj bo redni servis že čez dober mesec?
Popravljeno od Janez007
Razširi@Janez007 namesto navadne masti priporočam bakreno mast zaščiti pred rjo, bakrena mast zdrži višje temperature in ne bo raztekla ob morebitni višji temperaturi, ki lahko nastane na pestu sprednjih zavor.
Jaz vedno uporabljam bakreno, z njo tudi namažem vodila zavornih čeljusti tam ko nalega zavorna ploščica. Tako ploščica lepo drsi po vozilu in nič ne more zarostat, posledično ne morejo zaštekat zavorne ploščice.
Aja tudi za vijake koles uporabljam bakreno mast v spreju.
Aless, hvala. 😊
Bom nabavil do naslednje menjave.
@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?
http://trgovina.evt.si/si/izdelek/393/mast-olma-lis-ep-2/
Popravljeno od Janez007
Napisano
Nekaj čez 55.000
servisi:
1. 20.000
2. + 15.000
3. + 17.500
Povezava za deljenje
Deli na druge strani