Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.
Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...
Tole z volanom je verjetno tudi težava tvoje strukture Ph rok, da se takole obrablja. Meni se na nobenem avtomobilu niti približnno tako, pa jih je bilo par z 200.000+ km.
Kar pa zadeva Mazdo. Mazda 6 letnik 2015 - edini resen minus so slabe zavore, ki se rade zvijajo. Ob skoraj vsakem zaviranju v sili (kot nekateri že veste), pa tudi sicer sem moral prednje diske (in ploščice) menjati na nekako cca. 30.000 km, kar je brez primere glede na izkušnje z drugimi avtomobilskimi znamkami, ki sem si jih lastil.
Imela je par tovarniških vpoklicev (v glavnem SW narave), so pa zamenjali tudi zadnje zavorne čeljusti.
Omejevalniki vrat niso pokali (tudi pri 230.000 km ne), prtljažnih vrati nisem nikoli dobil na glavo ...
Ostale okvare: stikalo položaja avtomatskega menjalnika (ne zazna položaja P ob normalnem vračanju ročice) in pa lučka osvetlitve položajev menjalnika.
Ostalo je del rednega vzdrževanja: olje, filtri, žarnice, gume ...
AdBlue je in bo problem pri vseh znamkah, ne le Citroenu. Samo pokukajte na druge forume (npr. Mercedes).
Pač skoraj vsaka nova pogruntavščina ima porodne težave, sploh če je na hitro skupaj zmetana - kar predstavlja dodatek AdBlue h kateremukoli motorju.
Se bojim, da bodo tudi Mazdine šestice in CX-5 z AdBlue sistemom začele lastnikom kravžljati lase, ko bodo enkrat stare par let in prevozile preko 150.000 km.
No ko smo pri gumah, cakam da se ta set obrabi in potem sem koncal z nakupom letnih/zimskih. Bojo kar celoletne skoz.
To da furam neke super zimske gume in celih 6 mesecev pa samo enkrat pade par snezink je pa res zguba denarja in pa tiste brezvezne puding voznje na 16col zimskih.
Ja, če res ne rabiš iti ob vseh mogočih razmerah na pot/cesto, potem za naše zime res ne rabiš zimskih gum. Pač tiste par kritičnih dni v letu dokler ne splužijo cest, počakaš doma na toplem.
@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...
Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Slivka:
Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.
Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani