Tole z volanom je verjetno tudi težava tvoje strukture Ph rok, da se takole obrablja. Meni se na nobenem avtomobilu niti približnno tako, pa jih je bilo par z 200.000+ km.
Kar pa zadeva Mazdo. Mazda 6 letnik 2015 - edini resen minus so slabe zavore, ki se rade zvijajo. Ob skoraj vsakem zaviranju v sili (kot nekateri že veste), pa tudi sicer sem moral prednje diske (in ploščice) menjati na nekako cca. 30.000 km, kar je brez primere glede na izkušnje z drugimi avtomobilskimi znamkami, ki sem si jih lastil.
Imela je par tovarniških vpoklicev (v glavnem SW narave), so pa zamenjali tudi zadnje zavorne čeljusti.
Omejevalniki vrat niso pokali (tudi pri 230.000 km ne), prtljažnih vrati nisem nikoli dobil na glavo ...
Ostale okvare: stikalo položaja avtomatskega menjalnika (ne zazna položaja P ob normalnem vračanju ročice) in pa lučka osvetlitve položajev menjalnika.
Ostalo je del rednega vzdrževanja: olje, filtri, žarnice, gume ...
AdBlue je in bo problem pri vseh znamkah, ne le Citroenu. Samo pokukajte na druge forume (npr. Mercedes).
Pač skoraj vsaka nova pogruntavščina ima porodne težave, sploh če je na hitro skupaj zmetana - kar predstavlja dodatek AdBlue h kateremukoli motorju.
Se bojim, da bodo tudi Mazdine šestice in CX-5 z AdBlue sistemom začele lastnikom kravžljati lase, ko bodo enkrat stare par let in prevozile preko 150.000 km.
No ko smo pri gumah, cakam da se ta set obrabi in potem sem koncal z nakupom letnih/zimskih. Bojo kar celoletne skoz.
To da furam neke super zimske gume in celih 6 mesecev pa samo enkrat pade par snezink je pa res zguba denarja in pa tiste brezvezne puding voznje na 16col zimskih.
Ja, če res ne rabiš iti ob vseh mogočih razmerah na pot/cesto, potem za naše zime res ne rabiš zimskih gum. Pač tiste par kritičnih dni v letu dokler ne splužijo cest, počakaš doma na toplem.
@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...
Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).
No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.
A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)
Ni tezko, le cajt gre, ker je priporocljivo delati pocasi, da cesa ne potrgas. Lahko das kabel s signalom v tapeto pod strop, jaz sem se sicer odlocil peljati pod plastiko pod vrati in potem po prednjem stebricku do stropa in do ogledala.
Elektricno napajanje vezes na luc za vzvratno voznjo (da se takrat kamera vklopi) in to je to.
pred 19 urami je robz napisal:
idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...
Je mozno, samo prej preveri, da sta zadevi zdruzljivi. Pri avtomatikih je to lazje, ker je zelo verjetno, da je ze tovarnisko tako programiran radio, da gre pogledat video vhod, ce je tam signal.
Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.
Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.
Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In zdaj bo spet zdravo dihala. 😃
Pohvale za poseg.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani