Naj bi, ampak redko kdo komplicira, ker se ve, da TUVov večina aftermarket proizvajalcev sploh ne dela.
Trust me, še nikoli nisem šel s homologiranimi feltnami čez tehničnega 😀
Na rumeni sem imel Momo Corse, na tej mam Rayse. Edino kar je vedno štimalo je dimenzija.
Ja ja, se strinjam. Vse tehnične bi naredil brez problema, tudi policaji ne bi težili, ker je ista dimenzija gume. Jaz imam recimo zimske manjši ET, pa sem šel homolomo.... Mogoče bom pa imel en dan totalko, pa se bo zavarovalnica vpičla v felge, in se bom obrisal pod nosom. Homologacija je pa 35 eur, se res splača reskirat?
Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.
Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:
Na platišče širine 7,5 ali 8,0 lahko zmontiraš obe omenjeni pnevmatiki.
Če je platišče 7,0 bo 215 pnevmatika sicer šla gor, 225 pa ne več.
Če je platišče 8,5 bo 225 šla gor, boš 225 montiral gor, 215 je pa preozka.
Najprimernejša za obe pnevmatiki je širina platišča 8,0.
In homologiraš na originalnih platiščih, drugače bo še za platišče potreben TÜV. Če pa homologiraš na originalnih platiščih, TÜV ni potreben (tudi, če bo kompliciral, ga prizemlji s tem, da so platišča originalna), kasneje pa platišča zamenjaš.
Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča.
Homologirat moraš dimenzijo. In za to rabiš homologacijo. Če je enake dimenzije kot original, ni potrebe po homologaciji. Pa tudi, če je original, ni potrebe po homologaciji.
Sicer ne vem, kaj točno bi ti zdaj rad homologiral, a če je težava samo v pnevmatikah, jih namontiraj na originalno platišče, pa pojdi na homologacijo. Ampak obseg pnevmatike, ki jo hočeš homologirati, mora biti zelo podoben obsegu, ki je originalno homologiran, drugače ne bo šlo skozi.
Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€.
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€.
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.
To je precej nov motor od Mazde, je pa boljši kot prejšnji CD150/175 iz vidika zanesljivosti. Kljub temu zna imet kar težave z zabijanjem zaradi vseh eko zadevic. So pa dizel mazde večinoma problematične zgolj tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi, motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje,...
Je možno da je to mogoče posledica kakih težav z injektorji itd.. Zdi se mi čudno da je pri takih km to že taka težava. S tem da jaz delam kar veliko dolgih tur zadnjih 20k km.
Najprej spucej, potem pa dalje raziskovat. Mogoče ni čisto nič narobe ampak so bile zgolj kratke relacije razlog za povečano zabijanje kolektorja.
Ma, ne bom sam kupoval, recimo da bom po pogovoru nekako zaupal.. Razen če ne bom. Recimo to, kako vedo da bodo dobili ven 5l olja? Na servisu do ga menda 4l, vsaj tako je na računu.
Mislim da če samo stočiš gre ven malo manj kot 4 litre, če vzameš dol še karter pa malo več kot 5 (ker je tam v karterju še nekaj olja).
Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi.
Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?
Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?
Menjaj po drain out naprej.
Jaz imam sedaj pri 100k v planu spustit ven, novo not, potem vozit do 150k in ponovit.
Dejstvo je, da na tem forumu od aktivnih uporabnikov zares ni nobenega z D184, da bi lahko primerjal izkušnje, slog vožnje, traso, etc in imel dejansko cifro porabe.
Jaz ti priporočam čiščenje sesalnih kolektorjev pa da vidiš, kako bo. Saj lahko s kamero preveriš, koliko je saj. Namreč zabit kolektor potem motor in ecu kompenzira tako, da ti lahko dvigne porabo za isto moč.
Temu se strokovno reče antivibracijske ploščice. Predlagam da jih daš gor. Zakaj? Avtomobilski proizvajalci šparajo in gledajo na vsakem koraku kje bodo zaslužili čim več. Če so dali nekaj na avto, so dali z razlogom, “ker so morali”.
Ko sem jaz kupil zimmermann komplet ploščic, so prišli zdraven tudi novi plehci. Če plehcov poleg ploščic ni, daj gor nazaj stare.
Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.
@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna
@TiEn to bom mogu pa še premislit. Mogoče grem pa res na EBC.
Saj zimmermann ma tudi naluknjano verzijo ki jo vozi scania... Tisto je tudi preverjeno
Mene so še vedno do sedaj tako original kot zimmermanke ustavile na AC do potrebne hitrosti, v mestu če moraš na hitro zavrt ti pa itak prej gume zdrsnejo kot pa diski popustijo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ja, se strinjam. Vse tehnične bi naredil brez problema, tudi policaji ne bi težili, ker je ista dimenzija gume. Jaz imam recimo zimske manjši ET, pa sem šel homolomo.... Mogoče bom pa imel en dan totalko, pa se bo zavarovalnica vpičla v felge, in se bom obrisal pod nosom. Homologacija je pa 35 eur, se res splača reskirat?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani