Jaz načeloma nimam nič proti dizlom, sem jih dolgo vozil. Sem pa proti dizlom, za katerimi se močno kadi in smrdi, torej so brez DPF-jev in veliki onesnaževalci.
Še toliko bolj pa bi privil ladjarje, ker tam pa ni praktično nobene kontrole, v zrak gre vse, kar zgori in ne izgori.
Jah, nekaj drobiža mora iti še "zaslužnim". Ziher je veriga stricev, ki pobirajo provizije, ker država ne zna sama pri proizvajalcu letal naročiti le teh.
Zdaj sem pa že na 3- do 4-letnem ciklu, pa še tu ni nobene resne potrebe po menjavi. Moje računalnike "podeduje" bližnje sorodstvo, "tastari" pa gredo za drobiž na Bolho - brez diskov in pogonov SSD. 😃
Osnova je seveda zmogljiv usmerjevalnik. Glede na to, da se naprave v sodobnih gospodinjstvih kar množijo, pa da boš prej ali slej imel kakšen vzgib po pametnem domu, bi sam izbiral nekaj z več antenami (da lahko sočasno komunicira z več napravami) in že WiFi 6 standard (802.11ax).
ASUS, Xiaomi, Huawei ... niti ni toliko pomembno ...
Če to ne pokrije hiše (odvisno je je lociran, če je nekje v sredi, bo verjetno ok), sicer pa v sobo, kjer še dobiš signal, dodaš "repeater". Tako imam jaz rešeno na zadnji zunanji steni, da potem nese še do garaže (in dlje). 😃
To bo še zabavno. Najprej bo sledil val cenejših dizlov iz severa, pol čez ene 2-3 leta, ko bo to zaživelo pri nas, pa še odliv od nas nižje na jug. Že videno ...
Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔
Par?
Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃
Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...
Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...
- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.
- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.
b) Tudi vzdrževanje je dražje.
- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃
- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.
c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.
- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.
Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom...
V tem ne vidim nobene težave.
Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃
Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.
Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...
Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!
Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.
Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz načeloma nimam nič proti dizlom, sem jih dolgo vozil. Sem pa proti dizlom, za katerimi se močno kadi in smrdi, torej so brez DPF-jev in veliki onesnaževalci.
Še toliko bolj pa bi privil ladjarje, ker tam pa ni praktično nobene kontrole, v zrak gre vse, kar zgori in ne izgori.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani