Nisem se še uspel pohvalit, da sem nabavil nov avto - Mazda 6 karavan (2018). Avto kot iz škatlice, moj mehanik ni imel nobenih pripomb, jaz, ki ga vozim zadnjih 14 dni oz. okoli 2000 km, pa tudi ne.😊
Tolk budalaščin okol atentata na Trumpa pa še ne. Če bi o tem posneli film, bi samo komentiral, da kej takega ni mogoče!
Zrežirana zadeva, da še slep to vidi... če bi Trumpa dejansko koknali, bi njegovo vpletenost lahko črtali, tako pa ga je falila krogla za 1 cm in ne mormo niti tega izključiti.
Tolk enga denarja ima, pa si ne more privoščiti boljšega (dodatnega) varovanja? Resno? Ne ne, njega skoraj fentajo in se smeji od tistega momenta dalje kot da ni bilo nič... Bo sploh zahteval kakšen odgovor, kaj se je dejansko dogajalo al se bo samo smehljal dalje in igral klovna?
Če bi se to zgodilo, recimo, Putinu, bi sedaj že imeli javna linčanja... najmanj.
Vse, kar vidim zadnje dni, je en kup nelogičnosti...fak, v kakšni matrici mi to živimo.😁
Tako se mi je v začetku zdelo, da se bolj čuje, ko zavijam levo, ampak ko se je mašina segrela, pa ni blo več takšne razlike.
Zvok je isto, ko je hitrost nad 60, potem se zadeva znormalizira.
PS: ker avto vozi žena, si bom vzel čas še za eno testno vožnjo in bom potem znova poročal, kaj ugotavljam.
Trenutno vse kaže na to, da je kriv ležaj - zvok je močnejši v ovinku na levo kot pa na desno. Poleg tega, sem se spomnil, da mi je mehanik omenil, ko mi je menjal na sprednjem kolesu nekaj v zvezi z zglobi, da bo počasi ležaj postajal čedalje glasnejši po določeni kilometrini.
Sedaj pa je vprašanje, kolk se je nevarno vozit s takim avtom, saj kot sem že rekel, je mehanik na dopustu?
Eno vprašanje za kakšnega mehanika oz. znalca okoli avtov.
Moja Mazda6 Sport CD129 TE letnik 2010 spušča nek glasen zvok pri hitrosti 60+ kmh. Slišat je podobno takemu zvoku, ki ga je v naši mladosti oddajal dinamo na kolesu, ko si ga pripel ob gumo. Zvok je glasen in ga ne morš preslišat, kot bi prihajal iz koles ali pa mogoče od kakega ventilatorja v mašini ali kak jermen tudi. Ni pa zaznati, da bi bilo z mašino karkoli narobe, je odzivna in lepo teče.
Ta neznan zvok utihne, ko hitrost pade pod 60 kmh.
Mene res čedalje bolj moti ta dodaten čas na koncu tekme. To so preveč nedefinirana pravila glede tega in da bi blo res pošteno, bi se moral čas po 90. minuti ustavljat, tako da bi se res igral čisti čas.
Sploh včeraj, ko je Anglija zadela tik pred koncem in se potem 2+ minuti igra sploh ni odvijala, bi pričakoval vsaj 5 minut igre še od tam dalje...
Ob nakupu rabljenega vozila dobim poleg za eno leto jamstvo preko Car Garantie in me zanima, ali ima informacijo ali je potrebno zaradi tega jamstva (in zraven še leasinga) avto voziti na uradni servis ali je lahko kakšen drugi?
Če nas bo kej stalo, nas bo gol Srbov tik pred koncem tekme. Je pa dejstvo to, da smo še vedno v igri in odvisni sami od sebe - torej bomo težko krivili druge za naše kikse.
Finančno je meka. Bil sem odsoten 3 mesece in za vse 3 mesece mi je služba nakazala osnovno plačo (brez prevoza in malice) - dobi povrnjeno od države do zadnjega centa, poleg tega pa mi je vojska plačevala dnevnice za vsak dan, ko sem bil zaprt notri plus potne stroške od doma do MS in nazaj, ko sem imel vikend izhode.
Izplačilo za maj še čakam, ker izplačujejo zadnji dan meseca za pretekli mesec, ampak za marec in april sem skupaj pobral 1100+ eur.
Ko se vsa ta izplačila za nazaj končajo, mi bodo pa mesečno izplačevali 360 eur naslednjih 5 let oz za čas trajanja pogodbe. In glede na to, da je še pred novim letom bilo mesečno izplačilo 290 in so ga nato povišali zaradi dviga minimalne plače, predvidevam, da se bo ta znesek v teh letih še dvigoval.
Hvala! Eno leto je kar dolga doba, ja... To si sedaj niti v sanjah neb mogel privoščiti, haha... Bi pa bil filing, jebemu.
Sicer me pa drugo leto čaka še nadaljnje usposabljanje, ki pa traja različno dolgo, odvisno od specializacije - recimo če greš za pehoto, bi blo cca 8 tednov. Potem pa vsako nadaljnje leto vsaj 10 dni usposabljanj na leto, poleg nalog, ki jih bo treba opravljati. Torej se bo v 5 letih opravljanja službe rezervista nabralo za ene pol leta usposabljanj.
Ni ravno v moji naravi, da se kej preveč hvalim, ampak tole pa vseeno lahko omenim.
Pozimi sem se odločil, da grem za pogodbenega rezervista v SV in sem potem od marca dalje 3 mesece na temeljnem vojaškem usposabljanju. Zadeva zgleda v stilu služenja vojaškega roka, ko je le-ta še bil obvezen - torej red in disciplina, drkanje v glavo, konstantno dretje, psihični in fizični napori od zgodnjega jutra do poznega večera. Prva 2 vikenda smo ostali notri brez možnosti izhoda, potem pa smo lahko hodili domov od petka popoldne do nedelje zvečer.
Tik pred začetkom sem dopolnil 40 let (bolj star bolj nor) in sem bil tretji najstarejši, večina sokandidatov pa je bila tam na prostovoljnem služenju, kar pomeni, da so bili stari 19-20 let. To pa je v praksi pomenilo, da sem moral slediti tempu mladih, v fizičnem smislu, v mentalnem pa so oni morali meni, haha... je pa bilo potrebno konstantno paziti na poškodbe, saj časa za rehabilitacijo enostavno ni bilo, tako da so bili tudi dnevi, ko so kolena, križ, kolki zahtevali malce prilagoditve tempa - ampak tu pride do izraza tudi moj ego, ki ne pusti, da bi se telo ustavilo.
Skratka, tole štejem kot eno boljših izkušenj v lajfu, saj sem od tu odnesel ogromnooo novega znanja, novih poznanstev in pa videl sem koliko sem zmožen (seveda, če je glava nora, potem celo telo trpi).
Prav tako sem na zaključnem testiranju pokazal, da sem bolj pripravljen kot marsikater zaposlen v vojski...
Definitivno bi to zadevo morali vpeljati nazaj kot obvezno naborništvo, če želimo, da še bo kej iz današnje mladine.
Tudi če bi bil v situaciji, ko bi potreboval vozilo z vlečno kljuko, bi iskal takega, ki je brez nje in jo potem naknadno montiral. Vleka prikolice kar pošteno namuči avto, še toliko bolj, če šofer ne ve, kaj dela.
Seveda je to samo moj pogled, preden me napadete kot šakali. 😃
Pred službenim avtom sem imel Mazdo 6 (2010) in je bla prav tako dizel. - zelo zadovoljen z vsem
Ročni menjalnik mi je top in iščem avte z njim.
Zadnje 3 leta hodimo z prikolico večkrat na leto na dopuste in tak plan je še naprej, tako da načeloma je lažje, če avto pride že z kljuko in je potem to en problem manj.
Mogoče bi se še malce za ceno izpogajal, samo je tako, da so take Mazde na netu s podobno ceno tudi z veliko več prevoženimi kilometri. 🙈
Predlagam da malo prebrskaš po forumu no. Če res ne narediš nekih 40, 50km na dan, ti odsvetujem tega dizla, razn če imaš 5 člansko družino in potrebuješ navor.
Na teden naredim 1000 km, kar na leto znese skoraj 50k km. Zato je pomoje dizel dobra izbira.
Poleg tega ima že vlečno kljuko, ki jo tudi potrebujem. In pa velikost avta mi tudi ustreza. 😊
Ja, zdej bo spet cela debata o bencin vs dizel ampak načeloma tretja generacija mazde6 potrebuje več vzdrževanja pri dizelskih motorjih CD150/CD175. Problematične so predvsem tiste iz uvoza z veliko km, ker se je prepozno delalo servise, je kak sfalil, neveš kaj se je z avtom dogajalo in tako.
Če že, glej privat prodajalce v sloveniji, pa da so imeli menjavo olja na 15kkm.
Prvi letniki so imeli težave z odmičnimi pa tesnilo glave je spustilo zaradi pregrevanja dpf, tko da glej po 2017, tam pa pač klasika egr/dpf problemi kot pri vseh novejših dizlih
Edit. aja še to, naj ti dajo VIN pa pokliči na mazda uvoznika/interclass/btc če ti dajo izpiske iz servisa oz če jim izgleda kaj sumljivo
Če pogledaš tole Mazdo iz oglasa, je dejansko že letnik 2018, tako da ena kljukica je že. Plus tega je bil kupljen v Sloveniji, 1. lastnik, redno servisiran ma 20k km (so mi dali ene izpiske servisov celo za pogledat, avto je bil servisiran nekje na Ptuju).
VIN številko lahko zahtevam al bodo komplicirali?
Res sem se zdej napalil na tole Mazdo, da že preštevam cente za aro.🙈
pred 15 minutami je Bini napisal:
@Alexima nekaj takega, mogoče jo pa proda za take denarce. Njegova je vzdrževana kot nobena....
Uspelo mi je razbit s totalko služben avto (hb sem odnesel brez praske). Šefi sedaj pravijo, da novega avta ne bo, zato sedaj pospešeno iščem nov družinski avto. Tlačani itak nimamo druge izbire kot da brskamo za rabljenimi avtomobili.
Torej, trenutno mi najbolj diši ideja po Mazdi 6 karavan ali pa CX5.
Če kdo ve, ali je treba na karkoli pazit pri nakupih Mazd letnikov 2018, 2019 z dizelskim motorjem, potem se priporočam za nasvet. 🙏🏻
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nisem se še uspel pohvalit, da sem nabavil nov avto - Mazda 6 karavan (2018).
Avto kot iz škatlice, moj mehanik ni imel nobenih pripomb, jaz, ki ga vozim zadnjih 14 dni oz. okoli 2000 km, pa tudi ne.😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani