Mazda CX-5 skyactiv-D 184 AWD Japonskega dizla se ne bi smeli bati. Mazdin dizelski SUV je namreč 100.000 kilometrov prevozil brez težav. Le pod prtljažnikom se je začela pojavljati korozija.
A veš kolk lahko to v Ameriki stane? In to ne glede na prihodke - gledat je treba tiste z najnižjimi plačami, kaj bi jim pomenilo dodatnih nekaj 100 € mesečnega stroška. Verjetno bi reskirali.
=nepremičnina....koliko ima to konjev, preseže 100?....
Vi se kar zafrkavajte. 😃
Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.
Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.
Sem preizkusil kandidata Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE z navadnim atmosferskim trivaljnim motorjem in ročnim menjalnikom. Vse v skladu s pričakovanjem, občutek OK, predvsem zanimiv zvok motorja, preglednost boljša kot pri CX-3, pozicija notranje kljuke za odpiranje vrat nerodna, info sitem + prikazi modernejši. Všeč mi je bilo, ker nima start-stop sistema.
Sprašujem pa se, zakaj že je Mazda nehala prodajati lepše zaobljeno CX-3 z bolj gladko tekočim 2.0 (gladko tekočim kar se ušes tiče)?
Sej ne zavajajo, povejo da je "DO" neke hitrosti, potem pa individualno glede na pogodbo...saj Mazdo tudi kupiš da gre lahko DO 220 km, tako kot je sliva rekel se pa več kot 130 ne smem vozit
No, zdaj morava pa še najti "reklamo" za 2019, kakšno hitrost so takrat oglaševali... bova šla na kavo in skupaj prebrskala po katalogih
Aja pa telefonsko si pozabu zablindirat, pazi da ti ne bo kakšna mična gospodična s foruma pisala v dm
Novi elektricni mestni malcek Citroen Ami se lahko ob bok (ali mogoce bolje receno: na bok 🤣) postavi Mercedesu A ... in to pri vratolomnih 50 km/h ...
To pa zato, ker je imel preveč dobre gume + previsoko težišče. 😂
Na pogodbi pri meni pise tudi hitrost… Ceprav je bila ob sklenitvi hitrost na tem paketu do 750/150 … je zaradi tega, ker gre za Telekomovo optiko hitrost nizja… Ampak smo nasli skupni jezik in so mi ponudili 1000/100 za ceno, ki mi je ustrezala …
Pri meni bi bilo to težje... bi mi ustrezalo le doplačilo 0€. 😂
Jst te nimam za norca, rad bi ti pomagou in razložu zakaj se ti to dogaja. In dokler ne razumeva tvoje podpisane pogodbe žal nimava kaj dalje delat.
Ti vem da ne.
Govorim o oglaševanju, limanici, na katerega se ljudje ujamejo. Že samo zavajajoče oglaševanje je problem, kršitev predpisov. Itak vem, da so v ozadju finančne zadeve, Telekom T-2 lupi za najem optike ...
Janez prosim, razumski človek si. Tukaj ne gre za zavajanje, dokler mi ne utemeljiš, da si pred X leti podpisal pogodbo, ki je notr vsebovala 1000/100.
Dajva naredit avtomobilsko analogijo. Recimo, da si kupil Mazdo6 5 let nazaj. Letos ti je potegla garancija. Greš na servis in jih vprašaš "alo, na spletni strani vam piše da ima mazda 6 let garancije, kaj se zdej to pravi da imam jaz samo 5?"
Ista fora, veljala bo garancija, ki jo je firma ponudila ob podpisu tvoje pogodbe
Ves čas je razkorak med hitrostjo na Telekomovi in T-2 jevi optiki. In že prej je bil razlog "tehnična omejitev".
Zanimivo je bilo, ko sem šel iz paketa "diamant" na paket "optimum" in so mi znižali hitrost pod deklarirano za optimum, iz enakega razloga "tehničnih omejitev". Kar naenkrat tehnično ni bilo več možno 200/40, prej pa je bilo možno 600/40. Kdo je tukaj nor? 🙃
Vse razumem, samo ne me imeti za norca, kar je v tem primeru zavajajoče oglaševanje v povezavi s "tehničnimi omejitvami".
Pri nas nam je T2 kao povečal hitrost optike na 300 downloada. Tega seveda nikjer ni bilo, mi kot laiki smo manjši hitrosti pripisali odaljenosti od centrale, wirelessu itd. Fotr kliče po par mescih na T2 kako je to še vedno tako počasno...reče ''aja Telekom (lastnik optike) ni odprl pipce, potem se pa nismo več s tem ubadal''.
Razumem seveda, da je krivda na nas, a ne spoznam se toliko na internet, da bi vedel zakaj ni tako hiter kot bi moral biti.
To tudi mene moti, ker nikjer T2 nima eksplicitno objavljenih pravil (omejitve) storitev T2 na Telekomovi optiki. Doma izmerim na AKOS testu blizu 600/100.
Ko sem kupoval okrog 2005 mini sistemček, sem si iz trgovin izposodil 3 različne receiverje in 5 različnih zvočnikov. Kakšne slišne razlike med receiverji nisem opazil, so bile pa očitne slišne razlike med zvočniki. Povabim na testiranje znanca, ki igra v simfoničnem orkestru in prinese CD svojega orkestra. In izbereva zvočnike Mirage, ki so izstopali v tem, da niso zveneli kot škatle, ampak je zvok dihal, kot bi bil v dvorani, pa slišalo se je več podrobnosti, kot pri ostalih.
Lepo izdelane kretnice. Koliko pa imajo izkoristek ti zvočniki - gor je kar nekaj ohmskih upornikov, ki žrejo energijo?
Sem pred leti na prejšnjih 20 let starih Kef reference 102/2 na elektrotehniški fakulteti, v laboratoriju profesorja, ki je bil nekoč sošolec, izmeril parametre kretnic in bil presenečen, kako dobri so ostali tudi elektrolitski kondenzatorji.
@skritikrt za to pa sem kupil studijske yamahe, ker edini niso kitajci.
Saj zdaj že poznaš mojo mantro o izvoru.... 🙂
Redki Japonci so "Made in Japan". Doma sem siguren samo za pianino. Pa menda je iz Hirošime še Mazda 6, čeprav ni videt (motorčki ogledal, omejevalci vrat, ...). 😄
Yamaha "studijski" HS7 in HS8S so iz Indonezije. 😄 Onkyo receiverja sta iz Malezije in Kitajske, Slušalke Audio-technica so iz Taiwana.
Stvar je v tem-kako pa veš,da posnetek ni tako narejen,kot bi moral biti?
Ne moreš,razen če je to posnetek dogodka,kjer si bil navzoč (npr posnetek koncerta,katerega si obiskal),ali pa drug primer-da ti to pove sam izvajalec.
To je pa izjemno,če bi ti to ratalo.
Res sem "audiofil",a bi pripomnil,da ne tak,kot tisti,o katerih imaš mogoče predstavo.
Večina "zagrizenih" audiofilov prenaša slabe posnetke z stisnjenimi zobmi,ker si ne upa poseči v posnetek z sredstvi,katere imamo na voljo (postavitev v prostoru,akustika,equalizerji,tonske kontrole ipd.).
Jaz zase sem mnenja,da glasba mora ugajati meni,mora mene zabavati in mora meni biti všeč. In že iz razloga,ker ne morem vedeti,kako "bi naj "v originalu zvenelo,so enostavno "dovoljena vsa sredstva" za dosego osebnega zadovoljstva.
Kako pa to dosežeš,je pa druga zgodba,ki se imenije iskanje svetega grala HiFija.
Eni to "iščejo" z kabli,woodoojem,"lampami"(cevni ojačevalci) in "klanjanju" vprašljivih tez in filozofij.
Jaz kar se materiala oz. posnetkov (vsaj tistega vsesplošnega mainstreama tiče) stavim na japonske izdaje in izdaje priznanih audiofilskih produkcij.
V večini so te najkvalitetnejše,ker japonci so tukaj res pikolovski-ne kupujejo vsakega sranja.
Kar se pa tiče sistema za predvajanje-sem že predstavil bodočega "člana" mojega HiFija-Sansui SE-88,kateri bo med Onkyom in Monrio MP5 končno stopnjo pri poslušanju Sterea poskrbel,da bo tako,kot je meni všeč....poleg tega,da ima woofer nuVero AW-17 tudi svoj daljinc z 4 preseti...samo pritisneš na tipko in je nastavljeno po želji.
Bom pa nadaljeval pri Alex-ovem odgovoru.
Res je-analogni kabli so "svet zase"...tu lahko prihaja do res ogromnih razlik,kar pa ni vedno vzrok v kablu samem,ampak je pogosto posledica "ujemanja" ali pa nekompatibilnosti določene vrste kabla z priključeno elektroniko.Tukaj večinoma gre za slabše,občutljivejše-nestabilnejše konstruirane predojačevalske stopnje,katere rade alergično reagirajo na različne električne lastnosti kablov...pri analognih res mora "skupaj pasati"
Digitalni so pa druga zgodba.....za napajalne kable,in kable nasploh,bi pa pripomnil samo to,da ga vsaj v mojih očeh zmeraj zmaga soliditeta pri izvedbi prenosa.
Razlaga: nič ti ne pomaga kabel iz srebra,če je kontakt za en drek...
Primer-sem pred cca 12-13 leti bil pri Vklopu,ker sem se zanimal za receiverje Harman Kardon. tam so imeli enega...jaz dve nuBox-360 "pod pajsko" (oz. v prtljažnik😁) in gasa tja.
Da ne rečem,kaj sem doživel-fantje niso niti sposobni pravilno priklopiti ojačevalec-sem jaz moral ugotoviti,da so zamenjali polariteto,k njim se je vse zdelo OK🤨👎...in kot spretni prodajalci so mi seveda hoteli "podturiti 1m interkonekcijskega Cinch-kabla v leseni škatlici za takrat 135.000sit😲🥴🤮
In pravijo,da ima vodnike iz čistega srebra in pozlačene WBT vtikače....
Jaz pa WBT poznam "v nulo" in vprašam,točno karere vtikače so uporabili?....iin se je izkazalo,da starejšo varianto za lotanje,ne novejšo za crimp-tehniko.
In oni...ja saj je zalotano z srebrovim lotom...jaz pa-"koliko srebra pa je v tem lotu?...1,...mogoče max. 2%...ostalo je veliiiika večina kositer...mogoče malenkost svinca ali bakra....
Si jih lahko v rit vtaknejo,pa "srebrov kabel".
Skratka o čem govorim-važna je osnovna električna solidnost-ta je veliko važnejša od uporabljenega materiala,dokler je to npr. baker.
Na primer napajalni kabel...res lahko imaš smolo in "fašeš" slabo izdelanega,kjer imajo v vtikači kabli komaj še kaj kontakta z vodnikom vtikača,a če si v dvomih-kupiš dva vtikača,3x1,5mm2 kabel npr. z gumasto izolacijo (ti so običajno veliko kvalitetnejši,ker jih je veliko težje izdelati,ker gumo je na vodnike treba vulkanizirati,kar pa je težek postopek)....kabel sam konfekcioniraš in to je to...tukaj je npr. pozlata kontaktov brez veze,ker je veliko bolje vsake nekaj časa vtikače izvleči iz naprave in stenske vtičnice in spet vtakniti,kot pa kupovanje "zlatih vtikačev",pol pa pustiš "do nedogled"...
Moje mnenje pač🙄
A veš, da sva si v razmišljanju na tem področju zelo podobna.
Kanteta se spomnim, ko je delal še pri Breskvarju v garaži na Vrhovcih. Sem tam kupil prve Kef reference in ene interkonekte s srebrnimi loti, pa eden neha delat, ker je počil lot. Povem Kantetu in pravi, naj ga kar sam zalotam z navadnim cinom, da se razlika itak ne bo slišala. 🙃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mazda CX-5 skyactiv-D 184 AWD Japonskega dizla se ne bi smeli bati. Mazdin dizelski SUV je namreč 100.000 kilometrov prevozil brez težav. Le pod prtljažnikom se je začela pojavljati korozija.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani