Sem vesel zate in za vaše, res. Jaz dejansko nimam nič proti nikomur, ki se je odločil cepit, tako da super, da je pomagalo in lahko tako zarad mene nadaljujte...
Če pa mi da kdo na mizo cepivo ali ivermectin, se pa ve, kaj bom izbral, ker se ne igram rad ruske rulete.
Iz istega razloga sem se cepil in nisem jemal ivermektina - ker se ne igram rad ruske rulete.
Torej razlog je enak, samo druga metoda in za njo drugi strokovnjaki.
Edina jeba s tem zdravilom je, da se predoziraš, ostalih zapletov ni.
In glede nato, da je cela naša familija preživela, kjer smo porabili skoraj vseh 100 tablet v dveh ločenih rundah (tudi pri sodelavcu je tako), mislim, da sem živi primer, da je z zdravilom vse ok. Glede same bolezni smo jo vsi odnesli BP, najbolj je dejansko mene zvilo, ampak nič prehudega... pač gripca.
Kar se pa veterinarskih pripravkov tiče, so pa samo večje doze kot za ljudi in je potrebno res paziti koliko se vzame.
Podobno lahko rečem glede Pfizer cepiva - glede nato, da je cela naša familija preživela, sam sem se cepil 3x, mislim, da sem živi primer, da je z cepivom vse ok. Glede same bolezni smo jo vsi odnesli BP, najmanj je dejansko mene zvilo, poldnevni prehlad.😀
Tako kot smo Tržičanu zaradi "slabega zdravja" njegove Mazde predlagali obisk izšolanega Mazda mehanika, se mi zdi edino normalno, da podobno ravnamo tudi z našim zdravjem - obiščemo zdravnika. Ali avto bolj cenimo kot naše telo?
"V zadnjem času poročajo tudi o več primerih zastrupitev z ivermektinom, tudi veterinarskih pripravkov, ki jih nekritično jemljejo bolniki s covid-19. Prekomerni odmerki so povezani ne le s slabostjo, bruhanjem in drisko, pač pa tudi z znižanim krvnim tlakom, učinki na osrednje živčevje, npr. motnjo zavesti, zmedenostjo, halucinacijami, krči, komo in smrtjo."
Zakaj se pa nisi strinjal z novo LG pogodbo? Če se ne strinjaš s postavljenimi pravili povzročaš kaos. Ok, to je bil mal sarkazem, ampak vse kar si napisal zgoraj kako moraš biti podložen oziroma skladen, da se lepše sliši z nekimi vsiljenimi pravili, ki so namenjena la splošni raji nikoli pa se ne dotikajo elite in bogatašev, je lep primer kako se trudijo te prestrašit, da boš še bolj skladen oziroma nadskladen z zapovedano pripovedjo ravno teh elit.
Janez, ti stvari vedno preveč gledaš črno belo oziroma vedno skrajnosti. Zadeva, ki je najbolj primerna je nekje v tisti sivi coni med črno in belo. Kar pomeni, da večina pravil in zakonov je narejena zato, da lahko normalno sobivamo in se v večini ne vtika v tvojo zasebnost in način samega bivanja, če seveda s tem ne posegaš v zasebnost nekoga drugega.
In tukaj se bi zadeva načeloma morala končati. Ko pa enkrat institucije ali pa določeni interesni krogi začnejo odrejat kako boš živel kot običajen smrtnik, kaj boš sploh smel imeti, kje boš smel živeti, kako se boš smel gibati, kaj jesti je pa problem. Ker pa seveda tak preskok v omejitvam življenja običajnih ljudi ne morejo nekaznovano narest na horuk se trudijo to delat počasi. Počasi počasi s pomočjo medijev, znanih osebnosti, te prepričajo in prestrašijo, da marsikdo še sam začne razlagati, da bo konec sveta, če boš še naprej imel avto, če ne boš živel v getu, če boš izlete lahko delal le še v 3D virtualni relanosti, če ne boš nehal jesti mesa in raje jesti ščurke pa konec koncev tudi če se ne boš cepil.
Vse zadnje krize (resnične ali izzvane) so delovale na ta način, da so izvabljale strah in krivdo pri ljudeh, da so se čutili soodgovorne za finančno krizo pred desetletjem in pol, za korona krizo, za klimatsko krizo, za energetsko krizo, za vojno v Ukrajini. Ma to lahko naštevam v nedogled, ampak a ni zanimivo niti ena od teh kriz ne zadeva elite in bogatašev, ker kar preverite - iz vsake od teh kriz ratajo še bogatejši in mogočnejši, saj je vsaka od teh le en od načinov da se dodatno "omastijo". Janez lahko se mi smejiš, ampak, če snameš plašnice in pogledaš big picture boš videl, da ne govorim neumnosti.
Zanimiva debata.
Sem prepričan, da LG ne zbira podatkov za mojo korist, ampak predvsem za svojo korist, mogoče še za kitajsko oblast. Namen "pametnih mest", zadnjih 10 let je v politiki to zelo popularen izraz (kot pametna omrežja), ni omejevanje ljudi, ampak izraba novih tehnologij v korist ljudi. In ljudi naj bi se bi stimuliralo s korenčkom (manjši stroški, večje udobje, bolj čisto življenjsko okolje), ne s palico (prepovedmi).
Ko testiraš kakšen model (matematični, računalniški, fizikalni), ga najprej preizkusiš pri skrajnih robnih pogojih. Če tam odpove, veš da ga moraš spremenit, nima ga smisla naprej testirat.
Kako bi @Boss reševal svet? Se spomnim nekaj tvojih idej, stališč izpred 1, 2 let, s katerimi bi se tudi danes, ko vem več, težko strinjal. Premalo mi vemo.
Sem bil že leta 2015 (cca.) na eni konferenci iz svojega foha, kjer so nam razlagali o mestih prihodnosti - pametnih mestih. Takrat je bilo to razloženo vse na tako pozitiven način, da sem se še jaz ujel v mislih, da bi nekoč pa rad živel v takem mestu.
Dejstvo pa je, da ti isti ljudje, ki nam oglašujejo lepo in utopično prihodnost, so nam krojili lajf zadnja 3 leta (pa verjetno že prej, samo nismo videli) in težko je iti mimo določenih faktov in teorij, ki so se uresničile, pa da ne pomisliš, da mogoče pa le ni vse tako lepo, kot se čuje.
Če mene vprašate, bi samo rekel, da če se kot ljudje ne bomo uprli temu (kar se ne bomo, ker smo radi vodeni s strani big brotherja in ne znamo misliti s svojo glavo), bomo ratali kot Kitajci, ki so že sedaj doma v "pametnih" mestih - nadzirani in maltretirani na vsakem koraku. Skratka nič lepega ne vidim in vesel sem samo, da sem doma na podeželju in sem vsaj malce izoliran od ponorelega sveta.
Jaz pa se bojim, da sta na voljo 2 varianti, ali:
- se organiziramo (izvoljena vlada postavi pravila, mi pa jih upoštevamo) - v tem smislu razumem načrtovanje "pametnih" mest, ker na obstoječi način ne bo več dolgo vzdržno (saj to občutimo vsak dan na cestah, ... vsako leto večji zastoji, več smoga, sploh v mestih)
- se upremo pravilom, s katerimi se ne strinjamo, vržemo vlado - garantiram, da bo kaos še večji, tolpe, ... kot danes vidimo na Haitiju
Pri velikih množicah ljudi, brez dobre organizacije, ne bo šlo. Nekdo mora postaviti pravila, ki jih je treba upoštevati v čim večji meri. Če bo vsak delal kar bo hotel, mimo pravil, bomo imeli Haiti. Si generalno ne želim kitajskih pravil, niti ameriških, niti ruskih, ampak kolikor je le možno pravična, razumna, ..., In nekdo mora postaviti pravila in zagotavljati, da se bodo spoštovala. Sicer bo kaos in na koncu bo lahko zadevo umiril le nek še posebej psihopatski diktator, seveda na račun hudega kratenja pravic in svoboščin.
Zbiranje informacij je lahko dobronamerno - za javno korist, za učinkovito delovanje pametnih mest v pozitivnem smislu, lahko pa se zlorabi (Kitajski model - Ujguri). Mi je zanimivo, da neka država (Slovenija) z lahkoto pusti Googlu ali Applu, da s kamerami snema ulice. Včeraj me je LG TV opozoril, da se moram strinjat z novo pogodbo??? .... sem malo preletel in se moram strinjat, da oni zbirajo informacije o tem, kaj gledam ... nisem potrdil, upam da bo TV še delal ...).
V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊
Včasih so temu rekli geto a zdej je pa to neka inovacija za boljšo prihodnjost. Se pravi modernizirana Varšava iz časov okupacije. No ja sej kokoši pa govedo tud že zdaj omejujemo gibanje zakaj pa ne bi še ljudem, sej jih je že tako ali tako velik že na tem nivoju. Še mal začiniš s socialnimi omrežji, da se znebijo potrebe po obiskovanju prijateljev in sorodnikov, narediš 3D virtualne predstavitve oziroma interaktivne predstavitve svetovnih znamenitosti, še malo prestrašiš s kako novo virusno boleznijo pa imaš utopično distopijo. Zmaga kapitalu in elitam zagotovljena.
Ja, lahko gledaš na to tudi na negativen način. Sam sem imel v mislih pozitiven vidik.
Danes ljudje večino tudi krajših poti opravljamo z avti. Otroke se vozi v vrtec, iz vrtca, v šolo, iz šole, na športe in druge dejavnosti, vozi se v lekarno, knjižnico, zdravstveni dom, občino, upravno enoto, v bife, v pizzerijo, .... tudi če gre za nekaj 100 m razdalje. Ne vsi, mnogi pa. Če pa bi bila premišljena razporeditev naštetih lokacij in povezaneih z varnimi potmi in kolesarskimi stezami, bi bile dostopne peš ali s kolesom. Kaj je tukaj slabega?
Sm kmet an s hribu doma, pej se šteje, de smo mal za cajtm. Ma pr ns to že imamo an stvar kr laufa. Od mene do tapruga soseda imam 15 minut peš. An če soseda ni doma, dobim pr sosedi use. Pa še žena sploh ne ve, kje sm biu, kr je auto v garaži an misle, de sem šu u čebelnjak al pa na pašnik žvino pogledat...
Za hribovce pa ima menda rešitev Pipistrel, koncept WTOL-a je g. Boscarol kazal leta 2017. Po njegovih tedanjih besedah in pričakovanjih, bi moralo to danes že leteti po zraku. 😃
V resnici se zadnjih nekaj deset let vedno bolj zanemarja pomen dolgoročnega načrtovanja, na mnogih področjih, ne samo pri razvoju mest. Z dobrim načrtovanjem se da izogniti mnogim težavam, do katerih pride brez načrtovanja, če vse prepustiš trgu. Tudi težavam v prometu.
Pred leti sem si ogledal popolnoma na novo zasnovano naselje na Dunaju - Aspern. Mesto, nekakšen laboratorij, je bilo v celoti načrtovano vnaprej. Do mesta so potegnili podzemno. Razporeditev lokalov, storitev, delovnih mest, domov, infrastrukture je preštudirana tako, da prebivalci avtomobilov za mestno življenje ne bodo potrebovali (ne spomnim se več natančno, ampak vse naj bi bilo dostopno na razdalji 300m ali nekaj podobnega).
Built on a foundation of innovative concepts and forward-looking ideas, aspern Seestadt is a city-within-a-city that combines high quality of life with economic drive and offers something for everyone.
Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.
Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...
Saj če jih to ne bi skrbelo, bi se lahko vprašali po zdravju. A ni tako?
Mene počasi postaja groza. 😳 V službi je bilo potrebno nekomu pripravit odgovor in sem celotno vprašanje (enih 25 vrstic) za hec skopiral v ChatGPT. in je v nekaj sekundah napisal tako slogovno dober, prijazen in vsebinsko zadovoljiv odgovor, da sem obnemel. In potem sem se sam mučil kakšno uro, da sem spackal nekaj podobno dolgega, z nekaj več konkretizacije. Noro.
Vedno si naštimam črno ozadje, pa čim manj kičaste ikone. Tudi na PC.
Sicer pa mi je ostala v lepem spominu majhna tanka modra Nokia 8210 in kasneje zelo kakovostna Nokia 6230i. Mobitel je imel že v tistih časih kar dobro izbiro, servisiral pa je Nokie Telaray (Trnovo v Ljubljani, enkrat so mi razkazali servis in novo mašino za lepljenje čipov ... ni bila poceni). Vse to je sedaj zgodovina.
Napiši dialog me lastnikom Mazde dizel in lastnikom bencinske Mazde
Dialog med lastnikom Mazde z dizelskim motorjem in lastnikom Mazde z bencinskim motorjem bi lahko potekal takole:
Lastnik dizelske Mazde: "Hej, lep avto imaš! Ampak zakaj si se odločil za bencinski motor namesto za dizelskega?"
Lastnik bencinske Mazde: "Hvala! No, izbira je bila precej enostavna zame. Bencinski motorji so bolj zanesljivi, manj občutljivi in bolj prijetni za vožnjo kot dizelski motorji."
Lastnik dizelske Mazde: "Ampak dizelski motorji so bolj učinkoviti in imajo boljši navor, kar pomeni, da so bolj primerni za daljše vožnje."
Lastnik bencinske Mazde: "No, ampak meni ni treba veliko potovati in se vozim predvsem po mestu, zato mi bencinski motor bolj ustreza."
Lastnik dizelske Mazde: "Razumem. Meni pa dizelski motor bolj ustreza, saj pogosto potujem na dolge razdalje in mi je pomembno, da imam dober izkoristek goriva."
Lastnik bencinske Mazde: "Ja, to razumem. V končni fazi pa je odločitev odvisna od osebnih potreb in preference. Vaša dizelska Mazda je prav tako lepa in zelo zmogljiva!"
Lastnik dizelske Mazde: "Hvala, tudi vaša bencinska Mazda izgleda super in verjamem, da je zelo zabavna za vožnjo."
Lastnik bencinske Mazde: "Seveda, zagotovo se boste lahko kdaj usedli za volan moje Mazde in se prepričali sami!"
ChatGPT Feb 13 Version. Free Research Preview. Our goal is to make AI systems more natural and safe to interact with. Your feedback will help us improve.
Žena je samo 1x pospravila moje stvari, še pred poroko. Od takrat naprej orodje in podobno pospravljam sam. Ne vem kako je pri drugih, ampak če meni recimo nekdo samo premakne kladivo za m, ga potem težko najdem. 😂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole me spominja na HI-FI. Je bilo obdobje srebrnih komponent, potem zlatih, pa črnih, pa nazaj srebrnih. Danes pa lahko izbiraš barvo ...😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani