Pridejo čez mejo pa kr ne znajo več vozit. Po prehitevalnem brez potrebe al prehiter al prepočas. Samo sa ne bi normalno vozili, ker to je smrten greh al kaj. Men je fascinantno, da 90% tujcev s prikolicami al pa avtodomi ne znajo uporabljat tretjega počasnega pasu. Ne ker to je očitno sramotilni pas. Dej mi razloži kako švaba zna peljat v Germania lepo po vseh treh pasovih, ko pride k nam je pa desni na tripasovnici kao prepovedan al kaj.
Jaz se, če je le možno z avtom peljem po skrajnem desnem lepo 130-140km/h pol moram pa dva pasa zamenjat, da grem mim jodlarja al pa švaba z avtodomom al pa prikolico, ki se vozi 90-100 po sredinskem. Men je to tolk neskončna misterija, da ne vem kaj. Pol grem po levi mimo in spet dva pasa na desno z mislijo "no zdej me je videl in mu bo vklopilo". A ma ne ne ne... on se ne da, še naprej po sredinskem v klanec z manj kot sto.
Zanč je en prometni strokovnjak lepo rekel... Slovence smo že naučili, zdaj moramo pa še tujce - govoril je sicer o reševalnem pasu, ampak mislim, da je notri še velik drugega v tej izjavi.
Ti ne razumeš, oni so v avtodomu ... torej na počitnicah ... valda ne bojo študirali, kaj delajo na cesti, ko zapustijo domovino so uradno na dopustu a veš
Vedno bolj ugotavljam, de je dosti voznikov nevednih, ne vedo kje so na cesti, ne vedo kaj se odvija okoli njih itn. Pač piči s svojo hitrsotjo za ostale udeležence pa bo že nekdo drug poskrbel al pač? Včasih sem misli, da dosti ljudi dela to namerno, da cincajo pa ne dajo placa, pa vendar spoznavam, da temu ni tako.
Zdej imam polno zgodbic, ko sem šel čez Avstrijo do Češke, res doživiš vse živo.
@NevLado sem dobil idejo, če maš probleme z obrabo. Poberi stare Brdgestonke pri meni in @Boss, montiraj, pa do konca življenja ne boš zradiral gum xD Problem solved.
Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
@NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu
@Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
Na naši seveda, ker so konstantne kolone in se premikaš po cm naprej.
Drugače pa nikoli.
Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ...
@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja.
A še kr nisi? Čakam, da z mihatom oz. s komerkoli uredita, potem pa bom o tem premišljeval tudi sam.
Vibracije so pa tako, ja zaznaš jih, samo eni majo večji prag tolerance pa se ne sekirajo preveč, js sam imam tudi malo takšnih relacij kjer se mi to dogaja in me ne nervira zelo.
Za G140 je pa mogoče, da se to ne dogaja zarad drugačnega cikla, sj mislim, da ima tudi kompresijo drugačno itd. Lahko pa tudi samo, da so izboljšali blažilce nosilcev motorja, možnosti je več.
Si predstavljam, da nima veze katera zavarovalnica, po mojem bi povsod bil isti šmorn, kar se tiče trajanja, ker druga stran ni prišla na zavarovalnico prijavit škodnega primera kljub pozivom zavarovalnice (tuji državljan brez znanja slovenščine), pošlejo 3 pozive (tedensko baje) in čakajo ... in če po tretjem ni odziva se postopek spelje z podanimi dokazili. To vse skupaj traja mesec dni, potem še dodatna cenitev zarad šlamparije in si na mescu dni in pol, s staro kamero xD Si sploh ne upam preverit, če gretje ogledala dela ...
... Pa saj smo vendar ljudje, saj vemo, kaj prometni znak pomeni. Al smo postali žvina in mora biti povsod meter in pol visok plot pa po možnosti še električni pastir, da ne zbezljamo nekam, kamor se ne sme. V tem primeru pod vlak...
Je tako, "novi" časi. Poglej kaj se zadnje čase še riše na cestišče, dele vozišča za kolesarje, očitno se ne ve kje se voziš s kolesom ...
Da bi pa narisali, kje je sredina vozišča za avtomobile in ostala dvosledna vozila, pa očitno ni več IN, oz. niti ni pomembno kje se voziš, kar je pomembno je, da se umikaš vsemu živemu, ki se pač vozi po cestišču danes levo, jutri desno, pojutrišnem pa po sredini.
@Bini če si pa ti že 1000x to naredu, pol si pa vulkanizer Šalo na stran, js delam na 130 Nm plošno na Mazdi in Nissanu, ne peljem se 10 km ampak samo par 10 m toliko da se zasuče vse pa še enkrat.
No pa še k dotični temi, peljal sem jo zamenjati ogledalo. Po enem mesecu in pol se je rešil škodni primer, neverjetno. Konec leta najbrž kasko skinem, preplačaš 1k+ € na let in potem, ko imaš škodni primer (kjer kaska niti ne uveljavljaš, ker ni tvoja krivda) ti že skoraj letno zavarovanje prej poteče preden oni to rešijo, da se ne pogovarjamo o cenitvi, kjer trobiš cenilcu, da pol ogledala ni pa da ima kamero, mrtvi kot in na koncu ugotoviš, da na zapisniku ni niti novega pokrova ogledala, kljub temu da je počen. Kamere seveda ni nihče dopisal, še sreča, da je stara ostala cela >_> U glavnem razočaranje, res.
@Boss zaznavaš tuljene med 80 in 90? Kolk si jih pumpal? Js mam zdej spredaj 2.5 zadaj pa 2.4.
Kar se tiče oprijema, ne vem kolk maš stare zdelane, sam moje bridgstonke se na dežju ne morjo primerjat niti slučajno, včeraj sem spet komentiral v avtu: "me zanima, če bodo te gume drugo leto tudi tak držale v dežju". vi vil si.
So tvoje Made in Germany? Moje majo še zdej duh to prav ne morm vrjet. Si zaznal da nenormalno bolj pobirajo kamenčke in ostalo kramo s ceste in jo mečejo v avto?
Takole, včeraj sem prvič moral konkretno stestirati F1 Asym 6, ko je pred avto skočila mačka v naselju (preživela, brez poškodb je pa moralo biti na centimetre, ker je čez volan nisem več videl, samo še na levi strani ko je švignila na drugo stran), takšnega gripa si nisem predstavljal, še mene kot voznika je zalimalo na volan. Pogoji, vlažna cesta, tk da zaenkrat pohvale, @Boss si se potem odločil za nakup ali ne?
Zelo zelo redko se mi zgodi, da pridem do rezerve, 24 km remaning, ker itak tankam vsak teden ob priliki... danes sem malo cincal na AC, ampak vem, da je @Janez007 enkrat testiral in je imel še 50km fore...
Pridem in začnem tankat, 50,81 litra.... A je posoda 52 + 6 ali 56 + 6?
Aja pa še to, 7,49, torej za 1 deci laže računalnik
S tako porabo greš easy čez 700km, sm že parkrat šu Pr 650 km tankam k mam porabo 8+
@nHear ej ... zate je dizl ne pa miata bencin, ja ni pol leta kar si jo začel drajsat pa maš že 15k o.O pa namerno prekoračuješ omejitev s tempomatom ....
V glavnem v originalu ta človek pove, da je navdušen kot je biu že na 2.5 motorjem v Mazdi6, pravi da je pač za šoferje. Kar ga moti je A stebriček za razgleda in da je kr trda za vozit predvsem v mestu.
Čakam da garaz.tv nardi reviuew me zanima ka bo reku
Prepričvat te nimamo kaj, če se ne počutiš "varno", pač menjaš, jst vem da se z 5 let starimi bridgestonkami nisem. Ker pač nočem, da se zalotim pri situaciji k bo nujno treba krenat/bremzat pa ne bo možno zarad gum, dovolj dolgo sem živel v tem.
Za drift boš bolj težko kej pošenkal, tam se ponavad uporablajo manjše dimenzije, najbolj 18". Js sem si en par prišparal, če bi nujno bo treba menjat, pa še to bom vrjetno po kakem letu odvrgu. Če bi pa slučajn kdo rabu, se pa nej javi tut jst jih šenkam.
Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post, kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.
@Boss no ravno včeraj zvečer sem imel prav test v te namene, kot da bi vedel, da boš spraševal 270° izvoz iz AC se je dalo peljat 70 v dežju, šlo bi še malo več vendar sem že slišal prve zvoke zloveščega podkrmarjenja, tako da definitivno več oprijema kot bi ga imel z bridgekam. Nato je sledilo krožno kjer sem "zavijal" levo tudi ni blo sledi o drsenju. Pa ne samo včeraj tudi več deževnih voženj do zdaj je pokazalo, da so boljše. Ampak ja čmo vidt drug let k se bojo "uležale" in ne bojo več frišne. Te pa morem opozorit eno zadevo, so kot lepilo, kar pomeni da vso sranje iz ceste zmečejo na avto, po mojem konec letošnje sezone ne bo več barve na mojem avtu
Po moji pa pol manj....diameter gume je 66cm, vzeti moraš polovico, ker kot se gleda od sredine. Preko sredine se zrcali vertikalno. Če se še spomnim geometrije je priležni kot sinus kota 1,5 stopinj nasprotna ki jo iščemo (odmik) deljeno s priležno - 33cm
se pravi 0,86 cm, dobri ste fantje če to vidite, pri mojih letih ne vem
Motiti se je človeško, popravi me če sem falil
null
Je tako, od sredine je manj tako kot praviš. Ko gledaš pa avto v resnici pa vidiš od tal do vrha gume, kar je 2x tvoja vrednost in kamot vidiš teh 1,7 cm, ki sm jih napisu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Manjkajo še ene dve tri slike ...

null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani