Sem se za testno vožnjo iz Mazde 6 G194 direkt presedel v CX-30 G140 AT in nazaj in glede pospeškov ter hitrosti (zmogljivosti motorja) nisem občutil razlike. Razen, da sem pri CX-30 slišal malo več piša pri 160 km/h, občutil malo več trzanja-guncanja. Ampak možno, da bi se to dalo nekoliko ublažiti s tlakom v gumah. Pa še to, v CX-30 se me motili neki črički na desni strani ...
CX-30 se kupuje za par, več kot pol mlajši od mene. Imela sta možnost za 2 leti staro 6-ko G194 (sta vozila nekaj dni), pa pravita, da je super avto, ampak za po mestu prevelik. Po testni vožnji s CX-30 sta bila zadovoljna. Sedaj ju prepričujem, naj sprobata še konkurenco, pa je odgovor "zakaj, če nama je CX-30 všeč?". To je drugačen pristop od mojega, kjer moram sprobati še vse okoli, da vem zakaj mi je res nekaj všeč (z izjemo žensk, da ne bo pomote :))
Verjetno misli pri bolj dolgih muldam na AC, takrat se zadnji del malo zaziba dol in gor, tega pri limuzini in karavanu ni! Imajo to slabodt vsi suv-i. Da vidite kaj dela pri takih dolgih muldah pri MG-ju, dobiš morsko bolezen.... 🫣😵💫😂
Ugibam, da je to stvar medosne razdalje. Večja je, bolje se pelje ...
Tudi zimske 18". Morajo bit 18", da cx30 tudi pozimi izgleda lepo.
Meni je še bolj važno, da je notri v avtu dober občutek vožnje, vodljivosti, stabilnosti ... na avtocesti se malo gunca tale CX-30, ali se samo meni zdi? Je pa res, da se mi je zdela podobna vožnja tudi s CX-5.
Gume so okoli 120-130€ Kleber, Kumho... ali pa nekaj cenejše kot so Nexen. Premium so pa od 150-200 €, odvisno je od kake trenutne akcije....
Nisem zasledil, da bi se kaj pohvalil, da si novi lastnik cx-30 🤔
Proučujem za nekoga ... so se pa cene z novim letom spet zvišale 😏, ... sam bi si prej kupil Mazdo 3, meni osebno najboljša Mazda, in doma nisem edini.
Prejšnji teden sem vozil CX-30 G140 AT. Občutek vožnje me je spominjal na CX-3. Ves čas je tudi nekaj piskalo, sicer dokaj nežno (na avtocesti z omejitvijo 100 je Mazdina navigacija kazala omejitev 40, posledično piskanje 😥).
Smernik je imel tudi zelo "zanimiv" zvok - morda veš @Bini, se da ta zvok spremenit?
Med vožnjo sem imel občutek, kot da sedim v globoki banji ... še malo pa na Mazdah ne bo več stranskih stekel ... 😃
@Bini, zakaj pa si ti vzel CX-30 in ne Mazde 3? Kaj je odločilo? Sam sem po objavah v tej rubriki od tega avta pričakoval več ... motor G140 AT mi je bil od vsega še najbolj všeč.
Še zanima me, katera platišča imate pri CX-30 za zimske gume? 16", 17" ali 18"? Je bistvena razlika v ceni gum (za Mazdo 6 vem da je med 17 in 19" kar precejšnja).
(sicer vidim, da je med Mazdaši globoko zimsko spanje ... 😃)
Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.
Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+
Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€
V službi imamo Vitaro 1.4 AllGrip. Zelo dobre vozne lastnosti, poraba pa okoli 6,5 litra.
Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.
Obstaja verjetnost, da imaš smolo. Tudi pri bencinarjih, a je menda verjetnost manjša. Pred nekaj leti mi je gospod, ki od novega leta ne dela več na Mazda Slovenija pripovedoval, kako je s temi dizelskimi Mazdami glede odpovedi turbin. Niso mogli ugotoviti pravila, crkavale so naključno, ne glede na kakovost vzdrževanja. Na tem forumu je neka objava (nekaj let nazaj) o zaribani Mazdi 2.2 s 135.000 km, kupljeni in redno vzdrževani v SLO. Podobnih zgodb je še veliko, tudi na tem forumu. Današnji avti (Mazde, Volvoti, BMW-ji itd.) niso več tako vzdržljivi, nezahtevni, kot so bili nekoč dizelski Golfi II ...
Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:
- delajo relacije 50+ km,
- imajo avto še v garanciji, ali
- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).
Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med 10.000-15.000 km.
Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.
Reden servis pri BTG v BTC. Imam občutek, da so se potrudili. Cenovno so zelo konkurenčni (cenejši od Interclassa, Močnika ... morda, ker sem njihova zvesta stranka). Pohvalil bi tudi sprejemnika Gašperja.
Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...). Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...
Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.
Sprašujem za mlajšega voznika s 6-timi leti vozniških izkušenj (brez povzročenih nesreč), ki si kupuje avto. Ali morda kdo ve, ali obstaja pri kakšni zavarovalnici posebej dober paket za prve lastnike avtov, ki še nimajo bonifikacij?
Avto za 30.000, ki ima zastarel info sistem, na roke dviguješ prtljažna vrata, da ne omenjam kakovost kamer - najcenejše iz AliEkspressa so boljše. Če imaš smolo še tresejo diski, poraba pa okoli 8,5 l/100 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mogoče je pravi naslov za te zadeve @miha20, morda tudi @dvorjan.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani