Zaenkrat vidim, da imam še kar srečo s servisom.... 🤗😉
Bolj verjetno da si na splošno zadovoljen človek in se ne vtikaš v ne tako pomembne malenkosti, da bi ti grenile življenje. Na drugi strani se nekaterim ves čas godi krivica, od ene nepravilno zaračunane podložke naprej. Čeprav imajo (imamo) prav, jim(mi) to bolj škodi kot koristi. Ubadamo se s podložkami (ali nekaj evri omrežnine), spregledamo pa večje pomembnejše stvari v življenju.
A tole sem že povedal, meni so nekoč na pooblaščenem servisu zamenjali napačen sprednji žaromet, namesto poškodovanega levega so zamenjali nepoškodovanega desnega. 😃
Kolikokrat slišiš, ufff to je pa veliko dela, ker je treba dati dol tapeto na vratih ali je treba dati dol sprednji odbijač ... recimo za zamenjavo žarometa so si vzeli 4 ure časa, potem, ko so se zmotili (kar sem ugotovil šele sam pri prevzemu) so novega odmontirali nazaj dol ter zmontirali starega gor v vsega pol ure, skupaj s ponovno demontažo in montažo sprednjega odbijača ...
Podobno za sprednjo tapeto dol ... to bo pa 1,5 ure dela ... potem je bila dol in gor v manj kot 10 minutah ...
Pri Hondinem servisu podobno, redni servis so naredili v 20 minutah, računali pa 1,5 ure ... po normativih ... 😏 Ali pa nekoč pri vpoklicu zamenjave jermenice (sicer zastonj) ... sem bil zraven in me opozorijo "ker smo ravno razdrli predlagamo, da zamenjamo še tesnilo" ... in sem se strinjal in so ga zamenjali v pol minute, zaračunali pa so samo za delo zamenjave tesnila pred 10-timi leti 50 €. Takrat sem pa čisto znorel.
Alpin 6 so bile super 1. leto, potem pa je Alfa šla.
Tudi o Dunlopkah, sem prvi 2 leti imel ful dobro mnenje. Dalje sem pa že pisal....
Nikoli me pa Goodyear ni razočaral.
No mene so pa razočarale zimske Goodyear ... veliko raje imam Dunlop, še bolj pa Continental. Kako se z leti slabšajo opazim spomladi, ko iz njih praskam kamenčke ... Goodyear od teh so opazno najslabše.
Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.
Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora ....
Uvoziš lahko vse, rabljen ali nov avto. Je pa fora glede dajatev - če je star, ni treba plačati DDV. Kot star pa se šteje šele, če je star več kot 6 mesecev in ima več kot 6.000 km.
Smo se dogovarjali za tester, potem včeraj odprem sam, ker me je firbec matral, in v skladu s pričakovanjem je bil (vsaj) v konektorju problem - eden poln vode, drugi zelen od korozije. Kaj bi pokazal tester? Voda v konektorju?
To jim tudi danes sporočim, ampak, itak nobenega odziva. Pri Mazdi Slovenija - g. Vušniku sem se še pozanimal, kako bodo obravnavali tako napako in je bil na stališču, da je garancije konec. Čeprav obligacijski zakonik pravi, da mora za zamenjani del garancija teči znova.
Konektorja sem sedaj temeljito očistil, našprical s kontakt sprejem, vendar lučka še vedno blinka, tokrat po nekem vzorcu. 1x, potem pavza in potem 9x, potem večja pavza in nato se vse skupaj ponavlja. Mogoče je potrebno zadevo resetirati s testerjem??? Mogoče ve @miha20, kaj taka koda blinkanja aktivne havbe pomeni ???
A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜
A ti si ga imel?
Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...
Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢
Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.
Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim
Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ...
Pri meni so pod zadnjim zicom. Bil pa je Tucson hybrid, gasilci potrdili, ne pa kake oblike hybrid. Mislim da se tud na sliki se lepo vidijo znacilne dnevne luci tuscona ki ocitno niso stopljene
Nisem bral a pa je zdaj vsaj tako da dobis odobritev pred nakupom ali pa je se vedno da moras kupiti prvo s polno ceno pol pa mal trepetas a bos dobil al ne?
Tudi jaz nisem bral, sem pa sedaj pogledal vlogo in je obvezna sestavina:
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v Uradnem listu RS, št. 73/2024 objavilo javni poziv za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil pravnim osebam v Republiki...
Pri elektriki je problem tok, tu gre za take amperaže, da samo ena poddimenzionirana stvar ala kabel, čip, kondenzator, tudi hladilnik ki bi moral odvajati toploto, lahko naredi štalo...potem gre samo naprej.
Jaz sem štromar v osnovi in ni važna enosmerna, izmenična, tok je povsod tisti, če ga prevodnik ni sppsoben prenesti je rezultat samo en - toplota oz kar prokleta vročina. Kot si rekel ne zagori baterija, ta je zgolj posledica, vzrok pa nekje v vezju..
Saj dobro vemo kaj se zgodi ce naprimer šravfenciger al pa M kljič damo pomotoma med kleme akuja, to bo tako švasalo in se kadilo, da lahko tudi stopi ključ....korozija in vlaga delata svoje, potem se kak servis ppd kuzucem - hybride in ev definitivno ne bi smeli sravfati izven pooblascenga
Sem omenil da jaz vidim velik rizik v tem, upajmo da je vsaj toyota kot pionir v tem ma poštimano, še posebej po tem ko so meli tudi oni vpoklic na to temo......pred leti
Toyota said it is working on a remedy that would replace the battery hold-down clamp...
Jaz sem tud štromar, vsaj po papirjih. In enosmerni tok je glede požarov veliko bolj nevaren, kot izmenični, ki se sam ugaša oz=0 (ko se mu zamenja smer) 100x na sekundo. Električni oblok se pri enosmernem veliko bolje ohranja.
Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.
Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bolj verjetno da si na splošno zadovoljen človek in se ne vtikaš v ne tako pomembne malenkosti, da bi ti grenile življenje. Na drugi strani se nekaterim ves čas godi krivica, od ene nepravilno zaračunane podložke naprej. Čeprav imajo (imamo) prav, jim(mi) to bolj škodi kot koristi. Ubadamo se s podložkami (ali nekaj evri omrežnine), spregledamo pa večje pomembnejše stvari v življenju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani