Skoči na vsebino
pred 3 urami je skritikrt napisal:

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

 

Neverjeten si ... mogoče te prepričata ženski 😄

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 minutami je skritikrt napisal:

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Naj mi nekdo od zagovornikov dobre kakovosti Mazdinih dizelskih motorjev pojasni, zakaj se nepopravljivo pokvari motor pri 72.000 km, pri čemer:

- gre za slovenski avto

- avto 1. lastnika

- redno servisiran avto (sicer ne bi veljala garancija)

 

Me zanima, kdaj bi ta motor odpovedal, ali bi bila kakšna bistvena razlika, če bi bilo olje menjano na 10.000 km? Kaj pa, če bi že imel sistem AdBlue?

 

VIN / številka šasije: JMZGLF92801520116

 

.. se komu da preverit servisno zgodovino, me prav zanima? (bi sam, pa sem telefon nekje pozabil in ga dobim šele popoldne)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

 

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19280758&display=Mazda Mazda6

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Z AdBlue je prišel še vsaj en dodaten senzor, ki lahko nagaja ... 

 

http://mazdacx5forums.co.uk/index.php?topic=1509.0

 

Sicer pa sem na forumih našel tole:

image.png

Forum Mazde 6 • Težave z dizelskim gorivom GJ/GL • Stran 199 • GJ/GL motorji in menjalnik (mazda6forum.pl)

null

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Matick napisal:

Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt :)

Upam, da je sosed vedel, kaj govori. 

 

Sicer pa glede boljšega izgorevanja v DPF filtru, če je v to vključen še AdBlue je moje mnenje to, da težave, ki nastajajo pred tem, verjetno ostajajo. Začnejo se pri injektorjih  (pri prejšnji generaciji dizlov so jih kar nekaj zamenjali že v garanciji ... slišal sem pri Selmarju) ali njihovimi podložkami, EGR ventili, ... posledica pa nabiranje saj v kanalih in vedno slabše izgorevanje, ... Ali so kaj naredili pri izboljšanju aluminijastih glav motorjev, ki so bile kolikor vem vsaj pri CD 175 problematične, pri turbinah ... tega ne vem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 urami je Matick napisal:

Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo

Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je NevLado napisal:

Evo, bil na servisu s tistim čudnim vecejem :lol:

 

so mi zamenjali luč + naredili redni servis

 

zdej pa gas dalje :jupiii:

 

Vidim, da si s servisom zadovoljen. Ti tokrat za servis bencinarja niso zaračunali DPF olja? 😃 Kaj pa so ti naredili in cena? 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

licarska in kleparska popravila
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

licarska in kleparska popravila
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kontrolna lucka
Napisano (urejeno)

Zelo verjetno gre za eno tipičnih napak te generacije šestic. Zafrkavajo oksidirani kontakti kablov priključenih na sprednje senzorje odbijača. Potrebna je zamenjava kabelskega snopa pod sprednjim odbijačem. Pri naši 6-ki so to garancijsko naredili pri cca. 55.000 km - pri 3 leta stari. Indikacija je bila enaka - ta oranžna lučka, na servisu pa so takoj vedeli (brez diagnostike), kaj morajo narediti, torej jim je zadeva dobro poznana.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano

@DragoK, ko človek pride v novo družbo, ki sem med sabo že dobro pozna, se temu primerno obnaša. Bil sem gušter v bivši JLA leta 1988 v 800 km oddaljeni kasarni, pri prihodu nisem poznal nobenega. Če bi se takrat obnašal kot se v teh tednih ti na tem forumu, bi me verjetno v krsti pripeljali domov.

 

Ne vem če si tukaj kaj zares prebral-razumel, ampak zase lahko rečem, da sem sočustvovati s tvojo težavo, nekajkrat pohvalil tvojo objavo, te podprl, potem pa si me oklincal, tako kot vse ostale ... Kaj si naj človek misli o tebi?   

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano
pred 1 minuto je DragoK napisal:

A si res tako butast da ne veš razločit če hoče negdo komu  samo kaj pokazat  ali pa da hoče iz nekoga brit norca . 

Sem bil nekoč v službi, kjer smo imeli uradne ure in so ljudje prihajali k nam s takimi in drugačnimi težavami. Prihajali so tudi tako imenovani "pacienti", redne stranke, običajno ob polni luni, z nemogočimi težavami, na katere jim mi nismo mogli pomagati. ... Lahko si jih samo poslušal kakšne pol ure, na koncu so zadovoljni odšli, pa se čez mesec ali dva spet vrnili ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je DragoK napisal:

V vaše posle se ne mešam odgovoril ni je korektno kot vsi drugi  Mazd CX30  Plastika je ......... . 

Meni se zdi da ste vi tu noter da se malo zajebavate po mojem se potnate sem pač zašel v napačno ulico vseeno fajn bodite.

Ni ali je odgovoril konkretno? 😃

 

Poleg tega, da me zanimajo odgovori na tehnična vprašanja, vztrajam na tem forumu tudi zato, da in ker se imam fino. Temu ne bi rekel, da "se zajebavam", me pa tudi mene počasi čudijo tvoje reakcije, ko izgleda, da praviloma razumeš stvari le na najslabši način. 😏

 

Da pa se človek v neki družbi ima fino (pa naj gre za družino, kolektiv ali ta forum), lahko marsikaj naredi tudi sam s svojim pozitivnim odnosom, da kdaj zadevo pogleda tudi s pozitivne plati, da komu nesebično pomaga, ga ne žali, kdaj tudi kaj požre, .... :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Boss napisal:

To so pogovorne fraze - ko bi ti vedel kolikokrat sem tudi sam na povabilo odgovoril, da velja, ko bo čas. In verjemi pri tem današnjem tempu tega časa enostavno ni. Kdor dela v takih branžah to ve in tudi ve, da je povabilo na kavo le in samo še ena pogovorna fraza več.

 

Kako odgovoriti na frazo s kavo - enostavno ni vljudno je odbit in zato pač ostanejo taka povabila odprta hočeš nočeš. Razen, če si upokojenec pol pa izgovor ni. 🤣

 

Se strinjam. V konkretnem primeru pa je po mojem vendarle šlo za malo drugačno zgodbo, ki je temeljila na predhodnem razgovoru po telefonu in nekih dodatnih okoliščinah, ki niso vezane samo na Mazdo. V vsakem primeru g. Vušnika razumem (ločevanje posla in družbe), čeprav mu je lahko žal. 😃 Razumem ga tudi, ko mora za zaščito interesov Mazde na zoprna konkretna vprašanja lastnikov odgovoriti tako, da nič ne pove, čeprav dobro ve😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.