Vse ok, samo jaz opozarjam na to, da na primer pijanec ko se vsede za volan ga ne zanima kazen 100.000?...takrat je on car za volanom, in na primer avtocesta, kot imamo veliko primerov pri veliki hitrosti nima kake ovire za voznjo v nasprotno smer, ter za naselja kot je na primer Trzinska obvoznica z omejitvijo 50 in 70....absurd.
Se pa strinjam da tam kjer je naselje kot naselje da se vozi varno.
Naredi? tako kot zavarovalnica, kazen je odbitna fran?iza nove nabavne vrednosti avta.....
Se strinjam da dokler vozi? po predpisih se nima? ni?esar bati, gre le za opredelitev infrastrukture. V Franciji sem bil prav pozoren na dolo?ene dele cest:
Cestninska postaja: 200m pred omejitev 100
100m pred omejitev 70
tik pred cestninsko (z rampo) 50
Zo?anje in prenos na nasprotni vozni pas
od 500 do 100m pred na vsakih 100m opozorila za nevarnost in zo?anje z desne strani - BREZ OMEJITEV!
100m pred zo?anjem omejitev 70
na samem zo?anju omejitev 50, takoj za prnosom na drugo stran omejitev 90
PA ceste niso bolj?e so enako zrukane, enako ozke, ampak prav izbuljil sem o?i, nad uvozom na drugo stran in izvozom nazaj na svoj vozni pas je velik drog z reflektorjem! Pono?i kriti?en del vidi? kot doma - nobenih rumenih ?rt le sto?ci tik pred uvozom
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prekora?itve hitrosti za ve? kot 50 km/h v naselju
vo?nje po nasprotnem pasu avtoceste
vo?nje pod vplivom alkohola
pobeg s kraja nesre?e
odklonitev preizkusa alkoholiziranosti
bodo med stro?je sankcioniranimi prekr?ki
Te prekr?ke bodo policisti, ?e bo zakon sprejet, kaznovali s 1.200 evri globe, 18 kazenskimi to?kami in odvzemom vozni?kega dovoljenja. Vozni?ko dovoljenje bo vozniku odvzeto vse do pravnomo?nosti odlo?itve pristojnega sodi??a, ne le za 24 ur, kot velja zdaj, je za Radio Slovenija poro?al Robert ?kerjanc. Vozniki, ki bodo ?eleli znova pridobiti odvzeto dovoljenje, se bodo morali udele?iti posebnega zdravni?kega pregleda in opraviti rehabilitacijski program, ki ga pripravlja ministrstvo za zdravje
Podpiram vse razen to v naselju, kajti pri nas ni problem omejitev, je problem definicije naselja, saj so nekateri deli ozna?eni s 50 na uro, kjer preprosto ni logi?no, saj bi promet lahko tekel s 90 na uro brez problema ali ogro?anja - IN TU STOJIJO POLICIST!
Kaj pa divjaki izven mest :ne vem: Popolnoma ni? se ne dela v preventivi!!! NA primer - kaj narediti da voznik NE BO zavil na nasprotni pas, ta bo skoraj sigurno starej?i ali vinjen, nekoga bo ubil in kaj mu potem pomaga 1200??? Raje naj se prepre?i tak dogodek, ne da se ga sankcionira, pijanduri je znak ali orientacija toliko kot kurbi zastonj sex.
To pa kon?no!
Zakon bo stro?ji tudi do kolesarjev, saj predvideva obvezno uporabo varnostne ?elade za vse kolesarje, ne le za otroke, kot velja zdaj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kako vam rata, da vam H1 dr?i eno leto? Meni so tanavadne trajale samo pol leta, razni bluvi?ni, silvrstari, +30, +50, ... so trajali maksimum 3 mesece. Rekorderke so bile ene plave ni? kaj poceni kupljene v heiderlandu ki so crknile po 3 (treh) tednih.
?ungalunga xenonke so zakon. Edino enkrat se je mili?nik zapi?il vanje in to na meji pri izhodu iz na?e dr?ave, ampak samo zato, ker je bil v dru?bi z luknjo v zakonu, pa se je pred njo hotel postavit kako se spozna. Vseeno me je potem spustil naprej. Ni me pa spustil naprej na AMZ tehni?nih pregledih v Krajnu, sem moral domov, pa navadne H1 not pa nazaj na tehni?nega. Uglavnem, ?e ima? mazdine le?e se spla?a dat not xenon, le izogibat se je ?arnic s temperaturo barve svetlobe 6000K ali ve? - zgledajo zelo kul, svetjo pa slab?e kot navadne halogenke.
Jaz tudi nikoli na nobenem avtu menjal H1 night breakerce - a ma? luknjaste ceste?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali kdo od vas uporablja ?e kake dodatke za dizle ali povsem zaupate osnovni nafti ala Ultimax? Sicer imam Webasto a to ne pomaga kaj dosti ?e ne dobi nafte, ?e ve? Webasto ima za dovod izjemno tanko plasti?no cev za dovod nafte, in ta me bolj skrbi kot dovod v motor.
Sam hodim veliko smu?at ter tudi do francoskih alp, nenazadnje je tudi pri nas doma bilo ze -25....
Petrolove informacije:
ULTIMAX Diesel
Petrol ULTIMAX Diesel ? zimske lastnosti
Filtrirnost goriva je odvisna od letnega obdobja in je po petrolovi specifikaciji:
?asovno obdobje temperatura filtrirnosti (min)
od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje) najve? 0 ºC
od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje) najve? -10 ºC
od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje) najve? -20 ºC
od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje) najve? -10 ºC
Filtrirnost ULTIMAX Diesla v zimskem obdobju (gorivo na trgu) je obi?ajno med -21 in
-27 ºC
UPORABA DODATKOV
Uporaba nizkotemperaturnih dodatkov za dieselsko gorivo.
V primeru napovedi ekstremno nizkih temperatur (pod -18 ºC), ob dalj?em parkiranju vozila na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah, ali v primeru, da se skladi??enju goriva na prostem nikakor ne moremo izogniti (delovi??a, terensko delo ipd.), si lahko pomagamo tudi z uporaba ustreznega nizkotemperaturnega dodatka (aditiva).
UPO?TEVAJ:
dodatki U?INKUJEJO PREVENTIVNO in le ob pravo?asni uporabi, ko je gorivo ?e bistro. OB ?E IZLO?ENEM PARAFINU U?INKA ADITIVA NI ! Tako gorivo lahko uspe?no saniramo le z ustreznim ogrevanjem.
dodatek se mora z gorivom dobro PREME?ATI, zato ga dodamo pred ali med novim polnjenjem rezervoarja.
natan?nega u?inka ?al ni mogo?e natan?no predvideti, saj zavisi od surovinske osnove goriva, ?e dodanih aditivov ipd..
NASVETI
Priprava vozila na zimo: ta naj vklju?uje servisni pregled napajalnega sistema pred zimo (izpust vode iz filtra goriva, po potrebi tudi zamenjava), pregled elektri?ne napeljave ter odprava vseh med letom zaznanih motenj ali napak.
Za??ita izpostavljenih delov: najbolj izpostavljene dele rezervoarja in cevovodov, kjer je to mo?no, dodatno za??itimo pred mrazom. V dnevih, ko se pri?akujejo zelo nizke zunanje temperature se izogibajmo parkiranju vozila, kot tudi skladi??enju goriva (sodi, kontejnerji, avto in druge cisterne ipd.) na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah.
Skladi??enje goriva: pred zimo zalogo goriva obvezno obnovimo z zimskim gorivom. Pred nalitjem novega ? zimskega goriva, naj se rezervoar izprazni, po mo?nosti v celoti, po potrebi pa tudi o?isti ali vsaj drenira. Gorivo v rezervoarjih naj se pozimi »obra?a« (menjuje) pogosteje. Ob dalj?em mirovanju in izpostavljenosti mrazu lahko namre? pride do odsedanja izlo?enega parafina, kar ekstremno poslab?a preto?nost goriva prav na dnu rezervoarja, kjer je obi?ajno odvzem.
Petrolovi NIZKOTEMPERATURNI DODATKI ZA GORIVA (aditivi)
DIESEL WINTER PROTECT
Priporo?amo uporabo tovrstnih dodatkov blagovne znamke Petrol in sicer:
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT (za dieselsko gorivo)
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT K (za KO EL).
V obeh primerih gre za najnovej?o generacijo nizkotemperaturnih dodatkov (WAFI), ki za razliko z ve?ino tovrstnimi proizvodi na trgu vsebujejo tudi aditiv za prepre?evanje odsedanja parafina, kar ?e izbolj?a uporabnost goriva tudi v primerih, kjer je ?e pri?lo do izlo?anja parafina.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dizle vsi (tud un v medvodah) prodajajo pri 100k km, kar pomeni, da me ?aka ?e menjava jermena. Pa nekak bi se rad izognu uvo?enim - al mam neutemeljene predsodke?
Sem ?el pa dons gledat FR-Vja. Super ma?ina 140KM bencinar - ista kot v civicu. Baje da ?e vozi? po?as ful mal porabi, ?e pritisne? pa sko?i (in primerno ?re).
K sm prtla?nik odprl me je pa minil... en plunk ve? kot v M3.
Sicer pa hvala za odo Jazzu - dej nasledni?, k bojo uparjalnik vozil v Kr?ko se javi, da ga ti mimgrede pretovori? na poti iz Umaga v predalu za rokavice, da se ne bojo uni matral s tistimi posebnimi ?leparji.
Ja CD143
Druga?e pa dajte mu mir, ?e ima to ?eljo, velikokrat pa ata lahko tudi izkoristi priliko za novo makino
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Raje me ne vpra?ajte...smo aktivna familija in u?ivamo + pes, tukaj je avto zgolj prevozno sredstvo in mi dol visi ?e je umazan in podobno. Karavan obvezno - s tem da gre v karavan vse, trugo imamo zaradi enostavnosti nalaganja in prevoza - smu?ke (ki so po vrh vsega se umazane), ?otor in ostala krama, kolesa pa itak na kljuki zadaj
Vozi?kov smo se pa po?asi znebili, letos ?e zadnji? zdele novembra na sardinio, eno kvazi marelo, namre? boste videli fantje ko otrok ?ez dan spi 2 uri, je obvezen vozi?ek, druga?e si zaprt 2 uri v bajti ali pa dezuras ob avtu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadnje dni mam par dilem pa me zanima ?e kako mnenje un upam, da foruma?i kak?nega prispevate:
?irimo familijo in dokler je samo en otrok, se Mazda3 1.6 ?e nekak obnese. Clo na dopust smo ?li s trugo brez problemov. Zdej se razbojniku po?as pridru?uje princesa in rabim ve?ji dru?inski avto.
Prva logi?na izbira mi je bla Mazda5, ker mi je avto kul, drsna vrata so orto prakti?na, velik prtlja?nik... pa Mazda je...
Problem je, ker rabljene te?ko dobi?, sploh slovenske. Zdej sm najdu eno 1.8 bencinarco staro dve leti za ok dnar pa sm za?el neki cincat. 1.8 je nekam mal, ampak sej je dru?inska zadeva in ne rabim nevemkok... 2.0 petk NI pa menda je tam poraba kr divja (v slu?bo in nazaj nardim vsak dan 40km po avtocesti). V bistvu bi zaradi AC pri 1.8 bolj kot dodatne konje pogre?al ?esto prestavo in tempomat.
Opcija je tud dizel, ampak to pa vse prodajajo predno je treba jermen menjat. Pa o DPF-ju tudi berem precej ve? slabega kot dobrega in me to mal odbija.
Alternativa je seveda Mazda6, kjer je pa med rabljenimi spet luknja pri 3-4 leta starih.
Pogledujem ?e k Hondi FR-V in Toyoti Verso pa kaj vem... vsak ima kako prednost in slabost.
Zdaj sem mel ?e dve mazdi in sem super zadovoljen in zgleda zmer bolj zahteven.
?e ma kdo kaj izku?enj z na?tetimi avti, prosim na dan z besedo. Posebej vesel bom komentarja kakega fotra, ki je v podobni situaciji in je dejansko uporabljal kerga od teh avtov (v enem testu Honde FRV sem prebral, da je smotan, ker ima? ro?no ne kje pod armaturo in ne mor? avta obra?at z njo. Takih komentarjev ne rabim, razen ?e ma kdo kakega bolj?ega da se mal nasmejim).
Lp,
Mare
?e bi pa kdo v prihodnosti rad postal lastnik lepe in neproblemati?ne trojke 1.6 TE pa na dan z besedo.
Imel mazdo 5, pred tem sem gledal tudi druga 2 japonca - Verso me je odbil s popolnoma premajhnim prtljazniko,. mazda 5 pa je zmagala zaradi drsnih vrat. Na sploh je bil to super avto tako za familijo kot zame, ki sem bil veliko sam na sluzbenih poteh.
Imela je samo 1 slabo lastnost - sede?i, v drugi vrsti ima samo 2 zica, tisti srednji je pomozni, dokler imas stolcek je ok, a pol se gor ne da sedeti...
K sre?i sem imel 7 sede?no, s katero kombinira? (spet s sedmimi zici izgubi? prtljaznik, a to je logićno, 7 zicov je za ob?asne prevoze ljudstva (?e babi pa dedi na primer ali pa pol vasi otrok v ?olo) za dru?inske zadeve so pa zici skriti in je prtljaznik not....
Lahko ti samo re?em, ?e vedno jo pogre?am....je ?la za estrihe, knauf, omete, laminat........
To se tako razvadi? ko joj, sedaj se je malo segrelo zunaj a jaz vseeno ob 07:00 pritisnem daljinca, ob 07:40 ze sedimo brez jaken v avtu, avto startam topel, nobenega traktor zvoka samo gas...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jest mam tole pa ne vem od kje
maz_ewd.pdf
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani