Skoči na vsebino
Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Alex napisal:

Mašina je pa za ene tri generacije nodernejša kot dinozaverski 2.5 motor. 😊

Bdw, nimam tega cenenega Bose ozvočenja. V cx30 je vgrajeno  pioneer ozvočenje, ki je za ene dve klase boljše kot Bose. Ima equilizer, ki ga Bose nima. 😊

Če bi jaz danes izbiral med dvema novima X186 in G194, bi sigurno izbral slednjega. Mlinček X186 je verjetno za PegPerego celo dovolj, ni pa dovolj za pravi avto, kot je CX-5. Saj to tudi Mazda ve. :)   

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Bose ozvočenje v Mazdah je ena srednja žalost. Precej "umeten" zvok. Niti blizu hi-fi-ja. 

Kaj pa si pričakoval? Poglej svojo plastično CX-30 (nagrbančene plastične obrobe, plastični karter, ...). Je to še avto? Mene bolj spominja na Peg-Perego. 😃

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano
pred 30 minutami je brett napisal:

Leta so minila od zaključka uradne prodaje CX-3, opažam pa na Avto.net, da izredno držijo ceno. Recimo sam imam letnik 19`, attraction paket 122KM bencinar. 84k km. Zanjo sem dal 20.150€. Sedaj pa je cena tega letnika bencinarja od 17-19.5k €. in gredo kar precej hitro. Toliko spremljam Avto.net, da videvam menjave oglasov teh vozil znotraj meseca, dva. Torej hitro prodani. Kako je to možno? Res tako zaželjen voz?!? Hmmm

 

Ja, sem imel rdečo 2016 Revolution s 30.000 km in jo prodal 2020 za 14.000, približno tak znesek bi dobil danes. 🙃

 

Pri Mazdi se kar nekaj odločitev ne zdi razumnih ... ena takih je bila ukinitev proizvodnje CX-3.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

 

To pa ti najbolje veš iz prve roke. 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je skritikrt napisal:

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

 

Neverjeten si ... mogoče te prepričata ženski 😄

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 minutami je skritikrt napisal:

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Naj mi nekdo od zagovornikov dobre kakovosti Mazdinih dizelskih motorjev pojasni, zakaj se nepopravljivo pokvari motor pri 72.000 km, pri čemer:

- gre za slovenski avto

- avto 1. lastnika

- redno servisiran avto (sicer ne bi veljala garancija)

 

Me zanima, kdaj bi ta motor odpovedal, ali bi bila kakšna bistvena razlika, če bi bilo olje menjano na 10.000 km? Kaj pa, če bi že imel sistem AdBlue?

 

VIN / številka šasije: JMZGLF92801520116

 

.. se komu da preverit servisno zgodovino, me prav zanima? (bi sam, pa sem telefon nekje pozabil in ga dobim šele popoldne)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

 

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19280758&display=Mazda Mazda6

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Z AdBlue je prišel še vsaj en dodaten senzor, ki lahko nagaja ... 

 

http://mazdacx5forums.co.uk/index.php?topic=1509.0

 

Sicer pa sem na forumih našel tole:

image.png

Forum Mazde 6 • Težave z dizelskim gorivom GJ/GL • Stran 199 • GJ/GL motorji in menjalnik (mazda6forum.pl)

null

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Matick napisal:

Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt :)

Upam, da je sosed vedel, kaj govori. 

 

Sicer pa glede boljšega izgorevanja v DPF filtru, če je v to vključen še AdBlue je moje mnenje to, da težave, ki nastajajo pred tem, verjetno ostajajo. Začnejo se pri injektorjih  (pri prejšnji generaciji dizlov so jih kar nekaj zamenjali že v garanciji ... slišal sem pri Selmarju) ali njihovimi podložkami, EGR ventili, ... posledica pa nabiranje saj v kanalih in vedno slabše izgorevanje, ... Ali so kaj naredili pri izboljšanju aluminijastih glav motorjev, ki so bile kolikor vem vsaj pri CD 175 problematične, pri turbinah ... tega ne vem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 urami je Matick napisal:

Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo

Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je NevLado napisal:

Evo, bil na servisu s tistim čudnim vecejem :lol:

 

so mi zamenjali luč + naredili redni servis

 

zdej pa gas dalje :jupiii:

 

Vidim, da si s servisom zadovoljen. Ti tokrat za servis bencinarja niso zaračunali DPF olja? 😃 Kaj pa so ti naredili in cena? 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

licarska in kleparska popravila
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

licarska in kleparska popravila
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kontrolna lucka
Napisano (urejeno)

Zelo verjetno gre za eno tipičnih napak te generacije šestic. Zafrkavajo oksidirani kontakti kablov priključenih na sprednje senzorje odbijača. Potrebna je zamenjava kabelskega snopa pod sprednjim odbijačem. Pri naši 6-ki so to garancijsko naredili pri cca. 55.000 km - pri 3 leta stari. Indikacija je bila enaka - ta oranžna lučka, na servisu pa so takoj vedeli (brez diagnostike), kaj morajo narediti, torej jim je zadeva dobro poznana.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano

@DragoK, ko človek pride v novo družbo, ki sem med sabo že dobro pozna, se temu primerno obnaša. Bil sem gušter v bivši JLA leta 1988 v 800 km oddaljeni kasarni, pri prihodu nisem poznal nobenega. Če bi se takrat obnašal kot se v teh tednih ti na tem forumu, bi me verjetno v krsti pripeljali domov.

 

Ne vem če si tukaj kaj zares prebral-razumel, ampak zase lahko rečem, da sem sočustvovati s tvojo težavo, nekajkrat pohvalil tvojo objavo, te podprl, potem pa si me oklincal, tako kot vse ostale ... Kaj si naj človek misli o tebi?   

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.