Zavarovalnice bodo zaščitile svoje interese...boli njih k.. za folk...sem na lastni koži občutil-na parkingu ruknil levo-zadaj mojo CX-5 in "spizdil"...na triglavu pa-"to ne more biti avto...to je stebriček itd...in tudi pritožba z meritvami,argumenti itd ni pomagala...za kurčevih 400€ pol pa jih pojdi tožit...pa imam vse pri njih zavarovano..od bajte,zdravstveno...vse....in so po ugotovljeni dodatni skodi zavlačevali 3 mesece z potrditvijo...seveda "stroški poplav",in nimajo cvenka...pol pa k vedo,da bodo v vsakem primeru morali plačati...pač zavlačevanje...
Od sedaj naprej bom samo še gledal,kako jih bom čim bolj "ogulil...vse bom izkoristil kar se da.
V konkretnem primeru bi pa izpostavil žrtve-ljudi...če jih sosedje nebi zbudili...še 5min.,in morda nebi preživeli...pa je kombi bil zunaj,ne pa v hiši...
Človeškega življenja ti nobena zavarovalnica ne povrne!
Me zanima,kdo v tistem okolišu oz. sosedov bo kupil EV🙄
Lahko bi tudi razumel, da si ti na parkingu ruknil in "spizdil" ... in v bodoče boš izkoristil vse kar se da ??? Nič od tega ni takega, da bi se kdo pohvalil, pol pa šimfamo etnično manjšino ... Verjetno sem narobe razumel. 🙂
Kaj pa da si sam kupim akumulator in ga sam montiram? Sem precej nevešč.. Bi Youtube tutoriali zadostovali?
V tem primeru pojdi k mehaniku ali k avto električarju. Nekdo, ki nima izkušenj z elektriko, lahko skuri/"zmeša" elektroniko ali zaneti požar, pretegne kleme, ... ne splača se igrat za cca 30 € razlike.
Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."
Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.
Če je poraba dokaj konstantna (se s prevoženimi km ne povečuje bistveno), je za Mazdo (proizvajalca) to v okviru normale. Zakaj eni G motorji praktično nič ne porabljajo olja, drugi pa kar znatno, je zelo verjetno tudi stvar Mazdine (ne) kakovosti ... procesa zagotavljanja in nadzora kakovosti pri proizvodnji.
Hvala za info, sem nov na tem področju in na seznamu nisem našel PIDov za DPF, nisem niti vedel kako funkcionirajo, zdaj sem importal od @Janez007 in mislim, da je to to. Sicer pa ni problem, če bom potreboval še kakšne pide, bom pogooglal.
Samo, da se ob zagnanosti spremljanja parametrov ne boš kam zaletel,. 😃 Ali postal s temi podatki obseden, kar se je dogajalo meni, dokler nisem avta prodal.
Kar nekaj jih je na tem področju delalo doktorat, nobeden, ki jih poznam, ga ni dokončal. 😃
Dobil textar pro+ diske in ploscice, zdaj jih nesem k maši da jih župnik žegna potem pa montaža 🙂
@scania, kolikokrat si že zamenjal diske na svoji 6-ki in kdaj prvič? Ko so se zvili ali kot bi rekel @Bini, da bolj mirno spiš? Kdaj po menjavah so se začele pojavljati težave? Po nekaj 1.000 km? Lahko kaj več napišeš?
Marsikaj koristnega se tu najde z iskalnikom .... za tole datoteko sem na primer pod "kjerkoli" vpisal "Torque pidi" in pade ven kar nekaj uporabnih rezultatov ...
V nasprotju z Mazda navigacijo, ti je ne prikazuje na HUDu. Drgač bi js tud skos to lavfal.
Ja, pa ne. Sem včeraj iztaknil SD kartico, sedaj pa nimam več napisov omejitev hitrosti, ni več opozarjanja na radarje, ... popoldne jo vtaknem nazaj, čeprav so podatki zastareli ... nazadnje posodobljeni 2021.
A mogoče kdo ve, ali je kakšna razlika v hitrosti delovanja Mazdinega infotainment sistema z vtaknjeno SD navigacijo in brez? Z vtaknjenim USB ključem z veliko glasbenimi datotekami in brez? Torej, ali SD kartica oziroma glasbeni USB obremenjuje-upočasnjujeta delovanje že tako počasnega sistema?
Evo evo, sm kr naroču, sicer mi ni jasno kako je link 58 eur potem pa odpreš in daš naročilo je pa 63, ma uredu
Nov 3 estimate
Ja, sam sem tudi nekaj dni cincal, potem pa je šel dolar gor .... in namesto 58 plačal 62 (minus 1€ ... uporabiš kupon, ki ti ga ponujajo) ... V vsakem primeru ugodno ... za ta denar že nekaj časa ne morem niti natankat bencina ...
Ne, a pridem najprej na posodobitev pa pol naročim al čm že kr naročit pa držimo pesti da gre posodobitev čez
Če misliš resno, bi jaz naredil istočasno. Če narediva iz računalnika ciglo, potem lahko modul še vedno prodaš na tem forumu v rubriki Mali oglasi, avto pa po delih na Avtonetu. 😂
Pridem na montažo tudi sam med 9 in 15 oktobrom, prosim za termin, hvala lepa
Ful sem zaseden (imam že 5 drugih najavljenih za zmontirat), ampak zate Lado bom našel luknjo. A modul si že naročil? Sam sem na pošiljko iz Kitajske čakal 17 dni!
Mene pa zanima, ali ima sploh smisel to inštalirat, če imaš Mazdo bencinarja? Odkar sem se poslovil od Mazde diezel, mi OBD2 adapter leži nekje v omari. Torej katere parametre bi bilo zanimivo opazovat na bencinarki? Ste naložili specialne Mazdine PID-e?
Priprava novega para kablov - oviti je treba s samolepilno penico, ki je bila priložena modulu. Sam sem snop dodatno ovil z izolirnim trakom (po izkušnjah pena po nekaj letih začne razpadati ... to se vidi okoli prezračevalnih šob, ki so prav tako obložene s peno ...😪
Položena kabla, ovita v peno in izolirni trak, sem po tem, ko je bil speljan od modula do zaslona na nekaj mestih pritrdil s priloženimi vezicami, nekaj večjih pa sem uporabil svojih (priložene so zelo tanke, tako da sem jih komaj spel skupaj - niso praktične za montažo).
Te naše Mazde so zelo plastične, to viidiš, ko jih začneš razdirati. Veliko je tudi delov "Made in China" Problematične so tudi tesnilne pene, ki zaradi slabe kakovosti v pogojih vročine-mraza začnejo v nekaj letih razpadati in ne opravljajo več temeljito svoje naloge (ni več temeljitega tesnenja, kompaktnosti, kar pomeni, da se ustvarijo pogoji za čričke).
Uff. Nice. A je zlo težko montirat? Je modul že brezžični?
Ja, nekaj srednjega. Najbolj me je skrbelo, da ne bom polomil plastike. Na poti domov sem kabino segrel, da je bila potem plastika bolj prožna. Brez videa, ki ga je objavil @vzupan3, bi bilo veliko težje. En vijak v armaturi (nastavek 10 mm) in trije križni vijaki v konzoli. Sam se odvil še 4, da sem ven dobil zadnji del konzole in modul iztaknil kar na mizi.
Modul je žal na USB kabel, zaenkrat pa vse dela, tudi na dotik, seveda ko Mazda stoji.
Najprej se odpre in iztakne predal sovoznikovega sedeža. To verjetno vsi znamo, ko menjamo kabinski filter. No meni se ponavadi iztakne še amortizerček in pade dol ... 😃
Potem se iztakne spodnji del sprednje sovoznikove plastične stranice konzole ... tako prideš tudi do drenažne črne gumijaste cevi klime. Ta stranica je spredaj naravnost naprej zataknjena v luknjo armaturne spodnje plastike, levo ob sovozniku pa se enostavno samo potegne naravnost ven. Dokaj enostavno, skoraj ne moreš falit, če nisi slep.
Sledi okrasna letev, na katero se držijo šobe sredinskih zračnikov, na sredi pa je gumb za vse 4 žmigavce. Tega sem se najbolj bal. Začneš na desni (nad predalom), s prsti previdno vlečeš ven spodnji in zgornji rob ter se počasi premikaš proti levi - proti sredini armature. Previdno povlečeš ven, da iztakneš konektor za žmigavce. Izpukljeno plastiko umakneš na zadnje sedeže. Poomagal sem si še s plastičnim orodjem, ki sem ga v ta namen tudi nabavil na AliExpress in je prišel sočasno z modulom.
Zadaj za izpuljenimi šobami je kakšne 30cm globoko na sredini armature vijak z matico M10, s katerim je privijačen zaslon skupaj z elektroniko. Tukaj je treba imeti dovolj dolg podaljšek ključa z nastavkom M10 in biti previden, da vijak po odvitju kam ne pade .. kar se mi ne srečo včeraj ni zgodilo. Pomagal sem si s prsti, mogoče ne bi bilo slabo še s kakšnim magnetom - za vsak slučaj.
Sledi demontaža konzole, ki se jo lotiš v 4-ih delih: Sredinski predel z gumbi (privijačen s 3-mi svetlimi križnimi vijaki), zadnji predal privijačen z 4-imi temnimi križnimi vijaki, plastika okoli prestavne ročice (se samo iztakne) in spredaj še odlagalna površina (pod CD enoto) - se samo iztakne.
Odpeti je treba 2 konektorja pod gumbi konzole.
Stari modul zataknjen v zadnji del konzole in je pripet s tremi konektorji.
A ni odvisno še od drugih parametrov, ne samo od prevoženih kilometrov?
Recimo, če delam 10 km na dan in zraven filam na hitrih polnilnicah se bojim, da baterija ne bo zdržala 150.000 km oziroma 40 let, ampak prej 7 let oziroma 25.000 km. 😃
Če gledamo povprečnega slovenskega človeka, ki živi v hiši in naredi povprečno število km, bi morda še šlo. Veliko težje bo pokriti ekstreme, kot so velika blokovska naselja (napajalne postaje) in velika podeželska območja (električna omrežja).
En EV porabi v povprečju dnevno elektrike za 2 gospodinjstvi. Če sta pri hiši 2 avta to pomeni 4x toliko porabe elektrike, pa če si @NevLado (po koroni je pol dolenjskih zidanic postalo dom Ljubljančanov), to pomeni 10 x toliko elektrike kot jo porabi gospodinjstvo.
Nekaj so igrice s čipi in programi (digitalizacija), drugo pa surova fizika in ekonomija - proizvodnja, prenos in hramba ogromne količine elektrike in za to potrebnega denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na prehitevalnem pasu sopotnica na motorju tipka na te
lefon ...🙃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani