Tisti, ki ste že kdaj slišali za statistiko veste, da delati sklepe na nekaj primerkih, ko govorimo o populaciji nekaj 10 ali 100 tisoč avtomobilov, ni resno.
Pogovarjal sem se s predstavnikom Mazde za Slovenijo, ki je povedal, da je zelo neugodno, ker glede odpovedi turbine niso zaznali nobenega pravila. Nekaterim skrbnim crknejo pri 70.000 km, nekaterim, ki delajo z avti kot svinja z mehom, pa tudi pri 250.000 še ne.
Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.
Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.
Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €. Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal?
Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.
To vprašanje je bilo iz enakih razlogov (na trgu primanjkuje rabljenih M6 bencinarjev) v zadnjih letih že večkrat izpostavljeno in predebatirano. V življenju sem zamenjal kar nekaj avtov. V zadnjih letih sem imel tudi Mazdo 6 dizla in nato Mazdo 6 bencinarja, pa mi več na kraj pameti ne pride, da bi še kdaj kupil Mazdo dizla. Pri motorju je preveč možnosti dragih okvar ranga tega velikega servisa (turbina, injektorji, glava motorja, gred, ...). Obstaja tudi možnost usodne okvare, ko odtrga verižico oljne črpalke, ... Pri Mazdi bencinarju je možnost resnejše okvare motorja veliko manjša, se pa tudi dogajajo, da ne bo pomote. 🙂
Eden od forumašev je nekoč na podobno vprašanje odgovoril, da lahko kupi starega dizla, če ga zna sam šraufat.
Veliko o težavah pišejo na poljskem forumu, po mojem tudi zato, ker večinoma kupujejo dokaj iztrošene avte z zahoda. V brskalniku nastaviš avtomatsko prevajanje in se da večino razumet.
Če gremo od avtov k našim slovenskim hišam .... živozelene, vijolčne, enokapnice, dvokapnice, štirikapnice, ... v isti vasi cela paleta arhitekturnih vložkov, stilov... Nisem strokovnjak s tega področja, ampak ko je na kupu večje število podobnih reči (avtov, hiš,...) je pogled nanje bolj prijeten, če so reči čimbolj usklajene, enostavne (malo barvnih odtenkov). Nekaterim pa rata tudi pri pri uporabi široke barvne palete ... mal nakladam ...
Razmišljam marsikaj, ker pri 30kkm letno se vsak evro pozna. Bi pa moral sprobat to CX-60 z mojo vožnjo na AC, ampak drugo leto ko bo čas za menjavo se bo verjetno te 60ke dobilo že za dobrih 30kkm iz DE.
Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.
Tega jaz ne razumem. V žepu imaš našparanih 15.000. Za 5 let starega dobiš 15.000. Skupaj si lastiš 30.000.
Če ne zamenjaš, boš v naslednjem letu s starim izgubil recimo 10%, to je 1.500 ... skupaj ti ostane 15.000 + 13.500 = 28.500. Če kupiš novega, boš imel po enem letu vsaj 10% manj, torej 27.000. Zakaj bi hitel s prodajo starega zanesljivega avta z malimi stroški vzdrževanja?
Bolj ko je star avto, manj z njim izgubljaš .... razen če je zelo slabo vzdrževan in ohranjen.
Jaz bi na tvojem mestu prodal @Janez007. On ga bo dobro plačal in še naprej čuval in vzdrževal. 😃
Če ti avto glede velikosti, oblike, barve, funkcionalnosti ustreza, potem ni nobene nuje, da se ga znebiš.
Kolikokrat je že kdo uporabil Mazdino pomoč na cesti? Ste zadovoljni z Mazdinimi pooblaščenimi servisi? Če mene vprašaš, bo vsak cenjen lokalni servis za redne servise OK. Za kaj bolj posebno Mazdinega, pa ga lahko še vedno zapelješ na Mazda servis.
3.) Pred namestitvijo nujno posodobit firmware na verzijo 70.... (posodobitev sw je zgodba zase, ampak spet enostavna; nujno odstrani SD kartico; FAT32 USB; kapaciteta ni pomembna - jaz sem imel 30 GB; na vsake 20 min stisneš sklopko ali odpreš voznikova vrata; če imaš verzijo 59...., moraš najprej posodobit na 70.00.100 in šele potem na zadnjo)
4.) Po sistemu klipsen odstraniš okrasno armaturno letvico in masko za zrak, nato pa še LCD zaslon (vijak!).
5.) Napelješ dva nova kabla in zamenjaš USB modul, ki podpira Android Auto / Apple CarPlay.
6.) Priklopiš telefon in veselo uporabljaš android auto.
Jaz nisem bil naklonjen android autu, dokler ga nisem letos na Švedskem uporabljal v rent-a-car in se je super obnesel.
Jaz sem sklepal, da je zavarovan avtomatik, ker sem imel v mislih brosuro. Ampak po tem kar je Jest pokazal obstaja za g165+revolution kombinacijo le rocni menjalnik? Torej je vsaj glede menjalnika ok, ne?
Kar se tice zavarovanja je zanimivo, da v opremi pise le "6-stopenjski menjalnik". Nikjer ni pojasnjeno ali gre za rocnega ali ne.
Sicer premija je placana in avto na cesti, ampak bom jutri vseeno poklical agentko, da vidimo ali je smiselno oz. ali se da za vsak slucaj predloziti se tisti izsek iz cenika. Sklepam, da je moja najnovejsi refresh, IPM5, ne?
Očitno je agentka privlačna. Sicer ne bi razumel tega pretiranega kompliciranja. 😀
Boš kazal, če bo morda potrebno ... 99,9% ne boš rabil.
Moj ni več. Za moje pojme sem dobil fer. Dalje me ne zanima več. Glede na to koliko sem izgubil v 9-ih letih, pa je tak top.
Točno tako. 👍 Kdorkoli kupi, ima pravico razpolagati po svoji volji. Meni je vseeno tudi če naslednjo uro proda naprej. 😀
Januarja lansko leto je svak Mazdo2 letnik 2010 - navadno s 65.000 km, dal staro za novo za 1.000€. Ja, bila je minimalno podrsana po eni strani ob drevo. Čez 2 meseca se je popravljena prodajala za dobrih 5.000€. Poznal je tudi težavo z ABS enoto ....
Prva Mazda 6 se prodaja že več kot eno leto, Ivica pa hoče za 5 let staro Mazdo 3 toliko, kot je dal za novega. A je folk 🙃. Spodaj sem prilepil še cene novih sredi 2017. 😀
Se pa od 2018 do 2021 ni nič spremenilo? Imaš kje tudi 2021 katalog za vsak slučaj?
Pripopal sem še nemškega z leta 2020.
Moj agent ne komplicira preveč - v svoji bazi ima modele med katerimi sva izbrala najboljši približek. Vsakič, ko se sam poglobim v te zavarovalne produkte sem še cel dan zamorjen ... razen vsega na polno, je vse ostalo nek kompromis. Ne vem če ne bom naslednje leto zavaroval tako kot včasih, samo obvezno, AO plus in točo. Vsako leto dam za kasko treh avtov za en nov žaromet ali šipo ....
Kolikor vem, imajo od oktobra 2018 (zadnji FL) vse Mazde 6 360 kamero, projekcijo zaslona na šipo, ...
Pri nas v SLO je "Revolution" imela 19" platišča, "Revolution TOP" pa dodatno še usnjene memory sedeže. Strešno okno je bilo potrebno naročiti posebej. Več v pripeti datoteki.
Na večini trgov se 6 ne prodaja več. Zaenkrat si jo še lahko naklikaš v nemčiji. Sem še enkrat pogledal trenutno ponudbo in homura res ni ker ima ta usnje. Je bližje exclusive line-u, ampak ta trim pa nima gretja sprednjih sedežev, če ne še česa. Če gledam stare nemške članke je sports line nad exclusive linom a pod homuro od katere se razlikuje le po rdečem usnju. Naklikana je 45k€ in manjka gretje sedežev.
Jo po naše uvrstit v nižji trim kjer manjka oprema ali višji, kjer osnova pokrije opremo, ki je nimam (usnje)? Seveda bi raje plačal manj za zavarovanje, ampak nočem pa, da mi zaradi neskladne opreme zavarovalnica potem teži, če gre kaj narobe. Podobno kot je bilo v temi opisano z mazdo2 kjer se nebi krilo električnih stranskih ogledal, če jih nebi posebej označili. Si predstavljam, da če nižji trim nima npr. keyless entrija, pa zbiješ vrata, ti nočejo krit tistega gumbka na ročici.
Kaj izbrat? Lahko tudi drugače pristopimo: ali ima kdo ~2021 revolution? Spisek opreme?
Znesek dod. opr. z DDV: Pavšal
Os. za obr. premije z DDV: 34.090,00
Je letnik 2018 FL, nova je bila takrat po ceniku cca. 37.000 €. Oprema Revolution top + šibedah. Za polico sem plačal pred enim mesecem 672 €, ni pa pokrita kraja in tudi ne parkirišče.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tisti, ki ste že kdaj slišali za statistiko veste, da delati sklepe na nekaj primerkih, ko govorimo o populaciji nekaj 10 ali 100 tisoč avtomobilov, ni resno.
Pogovarjal sem se s predstavnikom Mazde za Slovenijo, ki je povedal, da je zelo neugodno, ker glede odpovedi turbine niso zaznali nobenega pravila. Nekaterim skrbnim crknejo pri 70.000 km, nekaterim, ki delajo z avti kot svinja z mehom, pa tudi pri 250.000 še ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani