Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj. 

https://www.goodyear.com/en-US/learn/choosing-your-tires/replacing-only-two-tires

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je MazdaBoy napisal:

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

 

Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah. :) 

 

Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi. 

 

Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.

 

Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.

 

Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018. Se kar pozna znižanje tlaka z 2,6 bara na 2,5 bara (k mehkejši vožnji bo verjetno prispevalo tudi bolj toplo vreme v naslednjih mesecih). Ocenjujem, da so te gume prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. 

 

Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila namontiral zadaj. Eni boste rekli narobe. :) Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše in kjer so sile na robove močnejše (po robovih bistveno bolj pobira sprednje gume, vsaj meni).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Ful kvaliteten moment ključ, moram priznati. 😊Se res lahko 100% zaneseš nanj. 😄

 

2 vijaka se s časoma odvijeta ... dokler se ne izgubita, bo ključ OK. Mogoče bo treba okrog vijaka malo teflonskega traku. 

 

Ključ sicer izgleda narejen zelo kakovostno, koliko točen pa je nastavljen navor, to je pa drugo vprašanje. :) 

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Danes je bila na vrsti M6.

 

image.png

 

Nexenke so gor. :) 

image.png

 

Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.

image.png

 

Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 9 minutami je Tine1966 napisal:

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

Mah, jaz si ne bi upal tega trdit le na osnovi teh indicev. Avto je 2015, italijanski, vprašanje kako servisiran prvih 5 let, koliko je notri starih usedlin ... . Da na pooblaščenem servisu ne bi menjali filtra, ga pa zaračunali, se mi zdi skoraj nemogoče. Razen strokovne napake tudi ne vidim razloga (oljni filter njih stane nekaj evrov). 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mah, jaz sem zajebal da sem menjal že diske... ploščice bi lahko še ene 3 mesce drajsal ziher, diski majo pa res minimalen rob. Rjavi so pa huje kot te tvoji. Bom dal nekomu postrugat pa imel za rezervo/prodal

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 16 urami je SpEkTr napisal:

Imava enako kataloško KD4561J6X emoji16.png

Pisal sem jim že, samo je rok za vračilo že potekel. Itak ga ne bi gor pošiljal, ne mislim še to poštnino plačevat. Naj mi dajo brez poštnine, pa naročim novega. emoji4.png

 

Kje si pa ta filter najdu. ?zmeden? 😄

Sem imel avgusta kar težavo z vračilom nekaj zadevic, kljub doplačilu za "varno naročilo". Kompleksen primer - nekaj sem želel zamenjat zaradi moje napake, nekaj reklamirat zaradi njihove napake. Potem pa kar nekaj pregovarjanja, nesporazumov in tehničnih težav uveljavljanja dobropisov na njihovi strani ... Najlažje bi reklamiral cel paket (dobil vrnjen denar), pri reklamaciji posameznih artiklov pa se je zaštrikalo.

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 4 urami je Tine1966 napisal:

0ila

Da še tu napišem. 

Servis naredil pri našem lokalnem mehaniku.

Naj omenim,da oljni filter ni bil menjan na prejšnjem pooblaščenem servisu,filter goriva pa vprašanje kdaj saj je bil temno siv .

Olje Motul in filtre nabavil pri motorno olje.com v MB.

Vse skupaj me je prišlo 163 ojrov z delom vred.

Avto je malo bolj tih,za več pa je pomojem prehitro govorit.

Ker imam 212ooo km sem se odločil da bom olje menjaval spomladi in jeseni.

 

lepo nedeljo vam želim  Tine

Zanima me, kako si to ugotovil oziroma na osnovi česa sklepal?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem pred 30-timi leti prodajal Hrošča, prej pa zrihtal, nove gume Pirelli, akumulator, auspuh, alternator  .... Cene so bile okrog 4.000, sam nastavim 5.600, da dobim notri stroške, pa avto je imel res malo km. Se najavi ženska srednjih let, pogleda, greva na kavo in pravi, da ga mora videt še sodelavec "Žorž", ki se spozna na avte, in da me pokliče čez 5 dni ob 17h. Sem bil 100%, da ne bo nič. 

 

Ženska pokliče čez 5 dni, se zapeljeva na Brnik na letališče na pregled k sodelavcu. Sodelavec stopi do avta, z dlanjo potapka po strehi in reče "to so dobri avti". To je bilo vse od pregleda. Potem pravi ženska, da dobi denar čez nekaj dni. Spet sem si mislil, da ne bo nič. Čez nekaj dni pokliče, odkešira 5.600, narediva prepis in greva na kavo. Pove, da je prodala prejšnji avto sodelavcu, avto pa mu čez 2 dni zariba. In ji je bilo to zabavno, smešno ... "videno-kupljeno". Sem si mislil, če je pa to tako, potem se sam nimam kaj sekirat. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Enos napisal:

Pozdravljeni. Sem lastnik MAZDE CX-5 175 Revolution AWD letnik 2014 prevoženih 176000km, redno servisirana pri Pelkotu odkar sem jaz lastnik(kdor pozna mehanika, ve o čem govorim). In sicer me zanima kdaj je smiselno menjati ketno motorja? Imam pa namen sedaj v roku 1 meseca jo prodati, zato sprasujem se mi splaca sedaj vlagati v avto ali ga pac prodati za par € manj? In koliko priblizno bi lahko iztrzil za tako Mazdo, vprašanje za tiste ki se malo bolj vešči na trgu z avti. Hvala za odgovore . 

Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).

 

Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Alex napisal:

Uf, ko pomislim, da moram sedaj na cx30 zopet namontirati letne bridgestonke, me kar mine volja za to narediti. Še posebaj, ko bo dež, bo veselje z njimi. 🙄

Te zimske hankook so se izkazale za vrhunske tako na suhem, v dežju kot na snegu. Edina slabost jim je, da so malce glasnejše od 130/uro  navzgor. 

Tudi obraba ni pretirana, so se izrabile manj kot 1 mm pri prevoženih 6000 km. 

 

Kaj originalnega je na tvojem avtu sploh OK? Vse, v kar se poglobiš, bi zamenjal z boljšim. 😂 In potem tele tvoje zapisi prebira @Evgen in raje kupi golfa.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Alex napisal:

Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.

Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo. 

Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji). 

Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali. 

Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri. 

Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji. 

Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo. 

Kaj ni tako??zmeden? Vem da je tako - da pričakujem od njih😃 Koliko je njihovega angažmaja se po mojih izkušnjah zelo razlikuje od sprejemnika do sprejemnika. Na srečo sem imel sam kar srečo, se je pa posadka na "mojem" servisu v zadnjem letu zelo spremenila in me skrbi. Komaj se z nekom ujameš, mu zaupaš, on se navadi na moje muhe, pa odide ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Jest napisal:

Garancije ni vec (5 let je bilo v zacetku decembra lani)... zato se nisem nit trudil, da bi jim tezil zaradi tega... Ce bi slo za kaksen vecji strosek blizu stirimestne cifre ali celo vec, bi verjetno probal kaj tezit... 

 

Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto v času garancije na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili ali pa nanje vsaj opozorili.  

 

Tudi z garancijskimi popravili servis zasluži.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Jest napisal:

@Janez007 ... zakaj nisi vprasal UI, kako je s tem :D ...

 

 

image.jpeg

Dosedaj si mi samo enkrat (ob zacetku lockdowna zaradi korone:) ) menjali prednje ploscice, ki so bile izrabljene ... 

 

OK, umetni inteligenci ne mislim ugovarjati. :) 

Kolikor razumem, ima Mazda določene spiske hib, ki gredo skozi garancijo brez težav. Je pa odvisno od zainteresiranosti sprejemnika, ali se mu da to izpeljat, ker ima s takimi garancijskimi zahtevki veliko dela. Na 6-ki so bile na takem spisku zavorne čeljusti in posledično rjavi diski. Pod garancijo so zamenjali oboje, ne pa ploščic. Ali so čeljusti znana težava (na omenjenih seznamih) pri CX-5, pa ne vem.

 

Pri 12 let stari Hondi Accord, ki smo jo prodali pri 228.000 km, so bili tudi zadnji diski še prvi originalni, in brez rje na površini, kjer nalegajo ploščice. :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Jest napisal:

Pri sestki so meni tudi menjali enkrat pod garancijo, ker so tresli ... CX-5 pa ni vec v garanciji... Sem bil samo pred kratkim na Interclass-u in je Majes rekel, da je problem rja... in da bi pri njih to kostalo cca. 400€ ... Pa sem potem raje Pelka vprasal in se potem zmenil, da jih zamenja ... 

Rja sredi površine diskov pri 90.000 km pri normalno voženem avtu, kar tvoj sigurno je, ni normalna zadeva. In ni nastala marca 2023, ampak verjetno že vsaj pol leta prej, ko je bil avto še v garanciji. Imam občutek, da se marsikaj da urediti pod garancijo, če se hoče. Zahteva pa tako uveljavljanje veliko birokratskega angažmaja servisa in je veliko lažje stranki predlagat samoplačniško menjavo za 400€.  

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 5 minutami je Jest napisal:

Rja je delala probleme in je prav nagravzno ružilo občasno... Pa se mi ne zdi fer, da dam tak avto naprej ... 160€, kolikor me je kostalo, ni nek strosek, zaradi katerega bi bil lacen :) ... Funkcionalno je bilo sicer se OK ... in nisem cutil, da zavore ne bi delovale, tako kot morajo ... 

Meni so to menjali pri podobnih km pod garancijo ... ampak pri 6-ki, in to sami od sebe.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.